SPECJALISTA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Kołbiel oferta pracy SEMMELROCK STEIN + DESIGN Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowe zarządzanie procesem zamówień Klientów,- dbanie o potrzeby Klientów i czynne wsparcie informacyjne,- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji, - aktywna współpraca z działem Handlowym i Logistyki.Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta i sprzedaży. Wymagana umiejętność dobrej obsługi programu SAP, MS Office.Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
Data publikacji: 2016-05-09
Lokalizacja: Kołbiel (mazowieckie)
Pracodawca: SEMMELROCK STEIN + DESIGN Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 6, 05-340 Kołbiel, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowe zarządzanie procesem zamówień Klientów,- dbanie o potrzeby Klientów i czynne wsparcie informacyjne,- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji, - aktywna współpraca z działem Handlowym i Logistyki.Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta i sprzedaży. Wymagana umiejętność dobrej obsługi programu SAP, MS Office.Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołbiel
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołbiel
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: SEMMELROCK STEIN + DESIGN Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
1-go Maja 6, 05-340 Kołbiel, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny przed spotkaniem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Kołbiel
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołbiel
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.05.2016
Data dodania oferty pracy: 09.05.2016
Oferta pracy ważna do: 08.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczanie pracopwników z powierzonych zadań , wyliczanie norm akordowych i kontrola za pomocą systemu zarządzania produkcją ERP
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żołędzin (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programówkomputerowych. Administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem. Administrowanie bazami danych, systemami isieciami. Projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci. Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, wszczególności w zakresie obsługi i doradztwa. Świadczenie usług hostingowychSala H
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prezentacja ofert wiodących polskich touroperatorów, aktywny udział w procesie sprzedaży, dokonywanie czynności administracyjnych związanych z sfinalizowaniem zakupu imprezy turystycznej, dbałość o właściwy wygląd biura, jego witryny oraz ogólnego wizerunku.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach 10:00-20:00 (do uzgodnienia) + 1 sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość geografi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (603-619-740) (9:00-18:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 2, 40-668 Katowice).
K&K KATARZYNA KANIA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Znajomość i dystrybucja (w tym szkolenia) z obszaru inżynierii do obszaru produkcji wymagań jakościowych klienta w zakresie wyrobu i procesu, uczestnictwo przy opracowywaniu FMEA, Control Planów, zwalnianie w zakresie jakości maszyn do użytkowania, analiza systemów pomiarowych MSA, badanie zdolności maszyn i procesów, wspólnie z DTP planowanie, realizacja oraz zatwierdzanie prób w tym dystrybucja informacji, testy jakościowe wyrobu, procesu na produkcji, opracowanie raportu, znajomość procesów produkcyjnych oraz weryfikacja pod kątem niezgodności/ optymalizacji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Trzebinia (małopolskie)
bliższe informacje na stronie - www.strazluban.internetdsl.pl
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2018-07-30 - Lubań (dolnośląskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy - zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych usług- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy usług;- dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, - dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam: reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (bilboardy), szyldy, flagi, transparenty, , wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury,
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kartuzy (pomorskie)
Zgodnie z umową.
CREUZET POLSKA Sp. z o.o - LISI AEROSPACE - 2017-02-10 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - obsługa klienta w punkcie handlowym. Pożądane wykształcenie wyższe, wysoka kultura osobista, komunikatywność.Wynagrodzenie netto 3.000zł.
KIEŁBASA TOMASZ, F.H.U. "TOMEX" - 2017-09-07 - Paszyn (małopolskie)
przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)
Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
Staż w firmie MANIX. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Brzeg (opolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW,POPRZEZ DOSTEPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY,WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-05-24 - Leżachów (podkarpackie)
Opracowanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa; wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych; przeprowadzanie badania rynku; zaplanowanie budżetu marketingu internetowego. Współpraca z rosyjsko oraz ukraińskojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
PROGRAM- ZATRUDNIENIE DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
REDCOM LTD Bartłomiej Redman - 2016-06-27 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa biura, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, organizacja i obsługa szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego, prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu Microsoft Office.
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr "SUPRA" - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)
- obsługa frezarki,- wykonywanie części zamiennych do maszyn i urządzeń, - regeneracja zużytych części zamiennych,- wykonywanie zadań w ramach przeglądów i remontów,- udział w montażach i rozruchach nowych linii produkcyjnych,- wykonywanie nowych urządzeń linii produkcyjnych,- modernizacja istniejących urządzeń na liniach.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2016-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe, spec. mechatronika, automatyka; mile widziany 3 letni staż pracy; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; podstawowa znajomość sterowników; Wykonywanie bieżących zadań podczas etapu składania oferty przetargowej dotyczącej projektów elektrowni w Polsce oraz na obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw. Analizowanie specyfikacji klienta. Opracowywanie techniczne projektu podstawowego. Opracowywanie specyfikacji technicznych. Analizowanie wykonalności sprzętu, materiałów oraz systemów dla projektu. Wyszukiwanie, analizowanie i negocjowanie informacji technicznych, cenowo-kosztowych oraz handlowych od dostawców i podwykonawców. Przygotowywanie opisów, arkuszy danych i rysunków do oferty finalnej dla klienta. Uczestniczenie w spotkaniach negocjacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ABEINSA BUSINESS DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2015-11-24 - Gliwice (śląskie)