SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY Kołobrzeg oferta pracy Twoja Alfa Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość branży hydraulicznej i sanitarnej, umiejętność obsł. komputera.
Nazwa pracodawcy: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - po kontakcie telef. kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 06.07.2018
Oferta pracy ważna do: 06.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dystrybucja napojów w Kaliszu i okolicach.
RT-LOGIS S.C. ROMAN BOGACZYŃSKI, TOMASZ OŻADOWICZ - 2018-04-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowywanie potraw estetycznych metodą Carvingu. Praca na terenie woj. śląskiego, 5 z 7 dni w tygodniu, 8 godz. pomiędzy godz. 6.00-20.00.
FLORA-TEAM SP. Z O. O. - 2017-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe, sprzedaż fabrycznie nowych pojazdów dostawczych do 3,5t
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Tarnów (małopolskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP- sporządzanie raportów i statystyk z zakresu BHP, ppoż i Ochrony Środowiska,- uczestnictwo w pracach Komisji BHP- koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, przygotowanie ofert przetargowych, analiza działań firm konkurencyjnych i trendów rynkowych, realizacja akcji promocyjnych i marketingowych, raportowanie, prezentacvja i promocja firmy na rynku
SGS Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
1. pomoc w przygotowywaniu potraw. 2. utrzymanie porządku na stanowisku pracy, 3. czystość w kuchni i pomieszczeniach przyległych. 4. pomoc w organizacji pracy na kuchni. 5. dbałość o wysoką jakość i smak serwowanych posiłków. Dyspozycyjność w godz. 6:00-22:00, około 25 godzin tygodniowo, około 100 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie.
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji kandydatów oraz stopnia zgodności prezentowanego doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi, przeprowadzanie rozmów/ korespondencji z klientami w języku niemiieckim, angielskim, francuskim, sporządzanie ofert do wyceny na przetargi, wysyłanie ofert do klientów, współpraca z działemkonstrukcyjnym i produkcji, przygotowywanie rysunków technicznych - modelowanie przestrzenne.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Wykroty (dolnośląskie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-10-12 - Łomża (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników do prac budowlanych i porządkowych. umowa na okres próbny, następnie na czas określony, jedna zmiana 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż systemów elektrycznych
AKME BARBARA FOGEL - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych. Kontrola jakości. Kontrola parametrów produkcyjnych.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
W/g stanowiska.
Długosz Auto -Center - 2016-07-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Spółki,Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON), Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników, Wyjaśnianie spraw komorniczych, Kontrolowanie obiegu dokumentacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2016-04-25 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; udokumentowane doświadczenie w eksporcie/ imporcie; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; współpraca z działem marketingu; doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi; odpowiedzialność; sumienność; dokładność; pracowitość; samodzielność; mile widziana znajomość procedur eksportowych; znajomość j. angielskiego lub innego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową; współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Gliwice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i nadzór dokumentacji jakościowej i systemowej ISO, planowanie audytów wewnętrznych i zarządzanie działaniami, zarządzanie niezgodnościami z audytów, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i odswieżających z zakresu wymagań systemu, wdrażanie i utrzymanie w zakładzie wymagań norm ISO, nadzór nad przestrzeganiem obowiazujących procedur, raportowanie przebiegu działan z zakresu funkcjonowania systemu.Miejsce wykonywania pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
rozmowy z kontrahentami (również w j. angielskim), wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową, korespondencja mailowa i tradycyjna - firma zajmuje się handlem surowcami mineralnym - proszek/granulat
Wojciech Szwaja GrayWolf - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach i projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznychRealizacja i wsparcie w realizacji eventów HR-owychWsparcie w procesie rekrutacjiWsparcie w realizacji Procesów i Projektów HR-owych (Ankieta Pracownicza, Adaptacja, Ocena Pracownicza)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)
Opieka nad flotą pojazdów, kontrola dokumentacji, kontrola kierowców, zaopatrzenie warsztatu, liczenie projektów budowlanych.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
bardzo dobra znajomość branży consultingowych w krajach Azji Południowej, przygotowywanie raportów oraz ich prezentacja w oparciu o analizę rynku Azji Południowej w doborze najlepszych produktów
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa programun Symfonia finanse i Księgowość, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji księgowej projektów finansowanych z UE
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-02-21 - Nowy Targ (małopolskie)