SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kościerska Huta oferta pracy DACHY 24 Sp. Cywilna

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Kościerska Huta (pomorskie)
Pracodawca: DACHY 24 Sp. Cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-400 Kościerska Huta, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerska Huta
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - doświadczenie w branży budowlanej
Nazwa pracodawcy: DACHY 24 Sp. Cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Cementowa 5-9, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Cementowa
Numer budynku pracodawcy: 5-9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeńspołecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych zadań
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Blękwit (wielkopolskie)
kontakt z telefoniczny z przedsiębiorcami i zaproszenie ich na rozmowę z doświadczonymi specjalistami.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z prowadzeniem pomiarów hydrograficznych na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni. Zapoznanie się z obsługą sprzętu hydrograficznego i wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania w trakcie prowadzenia prac hydrograficznych na polskich obszarach morskich.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca w godzinach 14:00-23:00 (w tym 1h na lunch).
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie opieki wychowankom w placówce opiekuńczo-wychowawczej, praca indywidualna z dzieckiem, udzielanie pomocy dziecku w rozwiązywaniu problemów, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, opieka zdrowotna i kształtowanie nawyków prozdrowotnych, organizowanie różnych zajęć, uczenie odpowiedzialności, przygotowywanie do samodzielnego życia, współdziałanie z instytucjami zajmującymi się sprawami dziecka
POWIATOWE CENTRUM OPIEKI I WYCHOWANIA w Lubinie - 2017-08-07 - Lubin (dolnośląskie)
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00; wynagrodzenie od 4200 zł brutto.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-04-01 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w Spółce, w tym prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie, współpraca z partnerami biznesowymi, działem księgowym, wsparcie sprzedaży w zakresie konsultacji i doradztwa produktowego, kreowanie polityki merketingowej, przygotowywanie raportów i pism, wystawianie faktur, koordynowanie współpracy z działem technicznym.
WIRTUALNE POWIATY 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Łęczna (lubelskie)
Realizacja szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki (Windows Server, Cyberbezpieczeństwo). Prowadzenie zajęć dydaktycznych. Opracowywanie planów konspektów. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-12-16 - Zegrze (mazowieckie)
.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bartoszycach Spółka Akcyjna - 2016-06-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie funduszy na cele charytatywne, utrzymywanie kontaktów
MATIO FUNDACJA POMOCY RODZINOM I CHORYM NA MUKOWISCYDOZĘ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa wózka widłowego, wyładunek tpowarów, sprawna obsługa przepływu towarów na lini dostawca- działy handlowe, monitorowanie stanu asortymentu znajdującego się w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prace porządkowe na ciągach pieszych, drogach i ulicach gminnych, wycinka zakrzaczeń przy drogach gminnych.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
Przygotowanie obrabiarki lub linii do realizacji zadań produkcyjnych. Realizacja produkcji i nadzór nad jakością i wydajnością wytwarzanych wyrobów.Organizacja pracy na stanowisku lub linii produkcyjnej.Wykonywanie poleceń i wskazówek przełożonych.
MELACO SPÓŁKA Z O.O. - 2017-08-02 - Nowa Sól (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów; rekrutacja;
KANCELARIA DORADCÓW PRAWNYCH TOMASZ CZOŁOWSKI - 2019-07-29 - Pabianice (łódzkie)
Terminowe naliczanie opłat z tytułu gospodarczego wykorzystania środowiska. Nadzór i realizacja administracyjnych decyzji środowiskowych wydanych przez organy zewnętrzne. Przygotowanie pracodawcy do kontroli zewnętrznych (np. SANEPID, WIOŚ). Nadzór nad dokumentacją pracodawcy dotyczącą spraw ochrony środowiska. Reprezentowanie pracodawcy na zewnątrz w sprawach ochrony środowiska. Kontrola i nadzór nad emisjami zakładu pracodawcy. Prowadzenie bieżących kontroli zakładu pracodawcy.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY „ĆMIELÓW” I „CHODZIEŻ” S.A. - 2019-01-11 - Ćmielów (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej
P&M INNOVATIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Olkusz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa portali rezerwacyjnych, obsługa klientów, odbieranie telefonów, meldowanie gości.
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)
Penetracja rynku urządzeń elektronicznych pod kątem sprzedaży i sprzedaż
NORTH TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Gdynia (pomorskie)
zawprowadzenie akt pracowniczych, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUs, przygotowywanie miesięcznych raportów do ZUS, przygotowywanie listy płac dla pracowników, sporządzanie raportów do GUS, sporządzanie PIT-ów oraz ZUS RMUA dla osób zatrudnionych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG "JANEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Norki (warmińsko-mazurskie)
- Organizowanie szkoleńzgodnie z określonymi wytycznymi - współpraca z trenerami i firmami szkoleniowymi - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej- monitoring i sporządzanie sprawozdań ze szkoleń.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Lipinki Królewskie (pomorskie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)