SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - J臉ZYK HOLENDERSKI Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - J臉ZYK HOLENDERSKI
Wynagrodzenie: od 4聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: j/w
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - J臉ZYK HOLENDERSKI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pracownik centrum obs艂ugi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 31.05.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obs艂ugi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 14.06.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestracji pacjent贸w, opieka pielegniarki, prowadzenie dokumentacji pacjent贸w
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Hacz贸w (podkarpackie)
- >Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋. Atrakcyjne, adekwatne do posiadanych kompetencji i wynik贸w pracy wynagrodzenie (podstawa + prowizja). Ciekaw膮 prac臋 w dynamicznie rozwijaj膮cej si臋 firmie.Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji. Niezb臋dne narz臋dzia pracy potrzebne do realizacji zada艅. Dobr膮 atmosfer臋 w pracy.- Pozyskiwanie nowych Klient贸w. Aktywna sprzeda偶 produkt贸w dost臋pnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obs艂uga sklepu internetowego i serwis贸w aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zach臋caj膮cych do zakupu opis贸w produkt贸w. Monitorowanie sprzeda偶y w sklepie internetowym. Monitorowanie dzia艂a艅 konkurencji. Wprowadzanie zam贸wie艅 do systemu pocztowego/kurierskiego. Obs艂uga zam贸wie艅 od klient贸w. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto do negocjacji w zale偶no艣ci od kompetencji. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie w prowadzeniu rozm贸w handlowych oraz pozyskiwanie nowych Klient贸w. Bieg艂a obs艂uga komputera i internetu. Komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. Komunikatywno艣膰 i 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w. Dobra organizacja pracy i samodzielno艣膰,Zaanga偶owanie, kreatywno艣膰 i szybko艣膰 w podejmowaniu dzia艂a艅. Wysoka kultura osobista. Punktualno艣膰, rzetelno艣膰, dyspozycyjno艣膰. Negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy. Do艣wiadczenie w pracy w bran偶y meblowej b臋dzie dodatkowym atutem. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Katowice (艣l膮skie)
Praca przy obs艂udze i linni produkcyjnej, planowanie i organizacja procesu produkcyjnego, sporz膮dzanie zlece艅 produkcyjnych oraz konfekcja towar贸w, kontrola i bie偶膮ce korygowanie plan贸w produkcyjnych zgodnie z zam贸wieniami, realizacja plan贸w produkcyjnych - reagowanie na zmiany potrzeb i inne niezgodno艣膰i, kontrola proces贸w produkcyjnych, kontrola mi臋dzyoperacyjna i kontrola ko艅cowa.
PHPU Transvet sp z o.o - 2016-10-06 - Doruch贸w (wielkopolskie)
planowanie i koordynowanie dostaw produkt贸w do klient贸w
PPH ALKOR J.WO艁K I J.SZOTT SP.JAWNA - 2017-10-18 - Przemy艣l (podkarpackie)
Standaryzacja i autoamtyzacja cz臋艣ci proces贸w finansowych; zapewnienie sprawozdawczo艣ci, walidacji danych i analityki; zapewnienie prawid艂owych i terminowych p艂atno艣ci ; koordynacja dzia艂a艅 pomi臋dzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnie艅 w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Rejestracja i rozwi膮zywanie zg艂osze艅 IT w j臋zyku angielskim. oraz z listy kolejek EMEA w tym z Rosji i Ukrainy. Proaktywny monitoring IT. Instalacja i konfiguracja IT hardware i software.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe. Wspieranie pracy konsultant贸w. Monitorowanie projekt贸w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wprowadzanie dokument贸w do systemu ksi臋gowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiot贸w trwa艂ych i nietrwa艂ych b臋d膮cych wyposa偶eniem szko艂y oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych 艣rodk贸w trwa艂ych, ksi臋gozbioru oraz warto艣ci materialnych i prawnych w ksi膮偶kach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materia艂贸w do sprawozdawczo艣ci ze swojego odcinka pracy.
ZESP脫艁 SZK脫艁 ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
za艂adunek i roz艂adunek towar贸w w magazynie na terenie zak艂adu
PACKPROFIL SP. Z O.O. - 2016-12-08 - Kolonowskie (opolskie)
- Weryfikacja dokumentacji technicznej zlecenia (rysunk贸w) z jego zestawieniem materia艂owym. Sprawdzanie stan贸w magazynowych materia艂贸w potrzebnych do realizacji zlecenia. 艢cis艂a wsp贸艂praca z Dzia艂em Konstrukcyjnym (konstruktorem wiod膮cym zlecenia) w zakresie dokonywania zmian materia艂owych (m.in. gatunk贸w materia艂贸w, wymiar贸w, innych parametr贸w) w przypadku zasadniczych przeszk贸d w zakupie wymaganych materia艂贸w okre艣艂onych w zestawieniu materia艂贸w i dokumentacji.- Wynagrodzenie: 2400 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na sta艂e.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie techniczne. Min. 5 lat do艣wiadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Dobra znajomo艣膰 rysunku technicznego. Materia艂oznastwo. Dobry stan zdrowia. Dyspozycyjno艣膰. Znajomo艣膰 topografii 艢l膮ska. W艂asny samoch贸d. Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (32-259-21-00 w. 101) lub e-mail: zbuiand (at) zbuiand.com.pl
ZAK艁AD BUDOWY URZ膭DZE艃 I APARATURY NAUKOWO - DO艢WIADCZALNEJ SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-13 - Katowice (艣l膮skie)
OBS艁UGA KLIENTA, KASY FISKALNEJ, OG脫LNE PRACE ZWI膭ZANE Z PRACA W SKLEPIE.
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE KAJA - 2018-04-27 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Specjalista ds. zarz膮dzania zasobami ludzkimi zobowi膮zany b臋dzie do nawi膮zywania kontakt贸w z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) wed艂ug znajomo艣ci rynku pracy. Pozyskiwanie os贸b o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetno艣ciach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zar贸wno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebran偶owieniu os贸b pod potrzeby zachodnich rynk贸w pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach program贸w UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-11-06 - Morawica (艣wi臋tokrzyskie)
-prowadzenie sekretariatu, nadz贸r nad obiegiem dokument贸w i informacji, nadz贸r nad infrastruktur膮 i ubezpieczeniami, dzia艂ania zwi膮zane z rekrutacj膮 nowych pracownik贸w, realizacja obowi膮zk贸w prawnych zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska, nadz贸r nad wszystkimi sprawami prawnymi przekazywanymi do kancelarii prawnej, koordynowanie spraw zwi膮zanych z BHP, za艂atwianie spraw urz臋dowych, nadz贸r nad pracami podleg艂ych pracownik贸w
INVENTRONICS sp. z o.o - 2016-12-19 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Wprowadzanie operacji gospodarczych do systemu ksi臋gowego, ksi臋gowanie i dekretowanie dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Suwa艂ki (podlaskie)
Tworzenie i wdra偶anie strategii marketingowych, zarz膮dzanie stron膮 internetow膮 (grafika, pozycjonowanie), wsparcie marketingowe sprzeda偶y.
BOUWMAN GASTRO INSTAL Sp贸艂ka z o.o. - 2018-02-06 - 呕migr贸d (dolno艣l膮skie)
PROWADZENIE SZKOLE艃 TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZ膭DZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (w贸zki wid艂owe, HDS-y, podno艣niki koszowe)
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
Opracowanie PPAP lub PPF, nadz贸r nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupe艂nianie portal贸w klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwieraj膮cych (znajomo艣膰 norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwo艂anie teamu), opracowanie CP, wsp贸lne z DTP opracowanie wytycznych dotycz膮cych sposob贸w kontroli wyrobu oraz ich cz臋stotliwo艣ci, dob贸r urz膮dze艅 pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolno艣ci maszyn i procesu, analiza danych statystycznych proces贸w. Tworzenie wizualizacji do problem贸w wewn臋trznych, walidacja wyrob贸w i proces贸w.
BADER Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2017-01-16 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Organizowanie sposob贸w transportu, kontrola nad za艂adunkiem i roz艂adunkiem przyjmowanych towar贸w, organizowanie wst臋pnej wsp贸艂pracy z firmami transportowymi w ramach tych偶e z kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunk贸w
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Oczesa艂y (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
ROKA ZAK艁AD PRACY CHRONIONEJ SP脫艁KA Z O.O. - 2016-04-01 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
obs艂uga klient贸w i sprzeda偶 us艂ug finansowych w oddziale, doradzanie kilentom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzeda偶 produkt贸w, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
Mi臋dzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-19 - Bytom (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie techniczne; do艣wiadczenie w pracy w japo艅skim przedsi臋biorstwie produkcyjnym zwi膮zanym z motoryzacj膮, znaj. j臋zyka japo艅skiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomo艣膰 procesu produkcji filtr贸w ceramicznych do katalizator贸w; udoskonalanie procesu technologicznego, analiza wp艂ywu innowacji na wydajno艣膰 produkcji, optymalizacja procesu pod k膮tem koszt贸w, sporz膮dzanie raport贸w dla japo艅skich prze艂o偶onych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (艣l膮skie)
- Prowadzenie ksi臋gowo艣ci analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej 艣rodk贸w trwa艂ych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilo艣ciowo-warto艣ciowej magazynu (konto 310) i miesi臋czne uzgadnianie z ewidencj膮 ilo艣ciow膮. Sporz膮dzanie sprawozda艅 dot. 艣rodk贸w trwa艂ych. Bie偶膮ce obliczanie zasi艂k贸w chorobowych, opieku艅czych i macierzy艅skich. Prowadzenie kart zasi艂kowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodze艅 pracownik贸w. Prowadzenie kartoteki odzie偶y roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych. Pomoc przy opracowywaniu plan贸w i sprawozda艅. Sporz膮dzanie informacji do ZUS o dochodach osi膮ganych przez emeryt贸w, rencist贸w zatrudnionych w Muzeum (umowy o prac臋 oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilo艣ciowo-warto艣ciowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporz膮dzanie informacji PIT 11 o dochodach osi膮gni臋tych przez pracownik贸w oraz z tyt. um贸w-zlecenia i um贸w o dzie艂o. Prowadzenie i rozliczanie Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych. Praca: Muzeum G贸rno艣l膮skie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dzia艂 Ksi臋gowo艣ci.- Wynagrodzenie: 2400-2800 z艂/brutto. Wynagrodzenie miesi臋czne wg ustalonej stawki sta艂ej. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 1 roku. Docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesi膮cu (6 godzin). Wykszta艂cenie min. 艣rednie zawodowe lub wy偶sze kierunkowe (rachunkowo艣膰, finanse, podatki, ekonomia). Do艣wiadczenie w pracy w ksi臋gowo艣ci, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu rachunkowo艣ci, prawa podatkowego, VAT. Znajomo艣膰 przepis贸w dot. ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz zasi艂k贸w. Umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi programu FK. Zaanga偶owanie w wykonywan膮 prac臋. Wysoka kultura osobista. Umiej臋tno艣膰 pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wst臋pnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM G脫RNO艢L膭SKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (艣l膮skie)
j.w.
Us艂ugi Doradztwa JSM I.N.D.E.X. Jacek Indrzejczyk - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
wsp贸艂praca z kontrahentami zagranicznymi, sprzeda偶
Przedsi臋biorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Krak贸w (ma艂opolskie)