SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2017
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Stoisko mięsno-wędliniarskie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)
-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjęcie oraz weryfikacja dostaw do ewidencji magazynowej, kompletowanie dokumentów wysyłki oraz przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów i sprzedaż usług finansowych w oddziale, doradzanie kilentom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-19 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Suwałki (podlaskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych produktów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentów w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne,współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
- Wykonywani instalacji elektrycznej na budowach,- Kontakt: telefoniczny 502-028-915; e-mail: biuro (at) energoter.pl
ENERGOTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Trąbki Wielkie (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów agencji - samodzielne wykonywanie przydzielonych zadań, zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych oraz organizowanie kampanii promocyjnych, analiza serwisów internetowych, przygotowanie zestawień, raportów, efektywna współpraca z osobami w zespole.
Capital Work - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GLASS TECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kobylin (mazowieckie)
programowanie i tworzenie aplikacji w html, php, css, JavaScript;znajomość administracji systemem Linux;mile widziana znajomość obiektowego języka programowania JAVA;
Biomol-Med Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA KAMPANII ADWORS PLA, GSP, GDN, TAGOWANIE KAMPANII,PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ GA
WEB DEVELOPMENT SŁAWOMIR KARKUCIŃSKI - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Radom (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez OHP - 2017-10-11 - Sosnowiec (śląskie)
Montaż podzespołów rowerowych, regulacja układu hamulcowego, zakładanie oświetlenia, kontrola jakości.
FHMM Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)