SPECJALISTA DS MONTAŻU ROWERÓW Oborniki Śląskie oferta pracy FHMM Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS MONTAŻU ROWERÓW
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Montaż podzespołów rowerowych, regulacja układu hamulcowego, zakładanie oświetlenia, kontrola jakości.
Data publikacji: 2016-06-07
Lokalizacja: Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: FHMM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciecholowicka 29, 55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Montaż podzespołów rowerowych, regulacja układu hamulcowego, zakładanie oświetlenia, kontrola jakości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS MONTAŻU ROWERÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: monter-mechanik rowerów / wózków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność szybkiego uczenia się dodatkowych czynności. Montaż i regulacja hamulców rowerowych, montaż kół, oświetlenia, ogumienia. Wymagany staż pracy minimum 2 lata.
Nazwa pracodawcy: FHMM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Ciecholowicka 29, 55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Oborniki Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki Śląskie
Ulica pracodawcy: Ciecholowicka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: monter-mechanik rowerów / wózków
Data dodania oferty pracy: 07.06.2016
Oferta pracy ważna do: 06.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Agencja ochrony ośób i mienia Basma Security - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczych
Handel Detaliczny i Hurtowy Zbigniew Dzioba - 2016-11-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych. Współpraca z płatnikiem świadczeń zdrowotnych w zakresie przekazywania danych o świadczonych usługach medycznych. Obsługa umów zawartych z płatnikem świadczeń zdrowotnych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego - aktualizacja kontraktów. Załatwianie skarg i wniosków. - Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek PRAWO ADMINISTRACYJNE. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:- Przygotowywanie ofert przetargowych,- analizę rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- monitoring postępowań przetargowych,- ścisłą współpracę z działem handlowym
FLOTEX POLSKA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Puławy (lubelskie)
Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:Kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:- utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami oraz ze społecznością lokalną, -wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - Interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: -pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, -kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RZESZÓW - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- zarządzanie i koordynowanie dostaw towarów instytucji na terytorium RP oraz UE na podstawie umówprzygotowywanie ofert handlowych, dokumenty CMR- praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
wg
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2018-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, księgowości
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-11-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
wg.umowy
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kluczbork (opolskie)
handel zagraniczny
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
- obsługa sprzedaży w serwisie Allegro- kompletowanie zamówień- wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz listów przewozowych- telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta- współpraca z pozostałymi działami
Mirosław Gockowiak - 2018-01-07 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
doradca klienta w agencji bankowejsprzedaż produktów kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, umawianie spotkań handlowych, udział w przygotowaniu prezentacji handlowych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie, przygotowywanie różnych materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
analiza rynku i monitorowanie konkurencji, przygotowyanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc przy zamawianiu kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, prowadzenie akt osobowych, wydawanie zaświadczeń i upoważnień, ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, stażu pracy
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa opiekunów w obszarze administracyjno-kadrowym,dbanie o poprawność i prawidłowy obieg dokumentów kadrowych,prowadzenie spotkań informacyjnych dla opiekunów,aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna,aktywne promowanie firmy na podległym terenie,wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-01-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca przy sortowaniu i pakowaniu i przygotowaniu do sprzedaży owoców
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Belsk Mały (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)