SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH Olsztyn oferta pracy Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa opiekunów w obszarze administracyjno-kadrowym,dbanie o poprawność i prawidłowy obieg dokumentów kadrowych,prowadzenie spotkań informacyjnych dla opiekunów,aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna,aktywne promowanie firmy na podległym terenie,wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych

Data publikacji: 2017-01-27

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
10-006 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa opiekunów w obszarze administracyjno-kadrowym,dbanie o poprawność i prawidłowy obieg dokumentów kadrowych,prowadzenie spotkań informacyjnych dla opiekunów,aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna,aktywne promowanie firmy na podległym terenie,wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane: filologia ,zarządzanie zasobami ludzkimi,administracja,doświadczenie w pracy biurowej związanej z obługą klienta,komunikatywność,b.dobra organizacja pracy,wielozadaniowość i terminowość

Nazwa pracodawcy: Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Pieniężnego 18B/3, 10-006 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Pieniężnego

Numer budynku pracodawcy: 18B

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017

Data dodania oferty pracy: 24.01.2017

Oferta pracy ważna do: 31.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 800 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; okres próbny 3 miesiące, następnie określony, docelowo nieokreślony; pracodawca oferuje: bardzo dobre wynagrodzenie, możliwość dodatkowego wynagrodzenia za pracę pilota wycieczek, możliwość wyjazdów zagranicznych, bardzo dobre i stabilne warunki pracy, mieszkanie służbowe w Słupsku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13
EURO-RELAX BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI - 2018-03-16 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.kontakt e-mail: rekrutacja (at) personalis.com.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PRAWNYCH (0,5 ETATU) - od 1 500 PLN

doradztwo prawne w zakresie działalności firmy, przygotowywanie umów, wystąpień w sprawach spornych, ocena aktów prawnych pod kątem osób niepełnosprawnych, udzielanie porad prawnych.
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny ZPCH - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)

WYCHOWAWCA - od 2 200 PLN

- prowadzenie grupy wychowawczej oraz opieka nad młodzieżą zawaterowaną w jednostce,- sprawowanie opieki i odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników,- organizowanie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych, pomocy w nauce,- organizowanie zajęć wychowawczych o charakterze edukacyjnym, kulturalno – oświatowym, profilaktyczno-resocjalizacyjnym, sportowo-rekreacyjnym oraz z zakresu aktywizacji zawodowej,
Lubuska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-14 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

tworzenie zamówień do dostawców, sprawozdawczość GUS i wewnętrzna spółki, tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych dot. gospodarki magazynowej, nadzór nad inwentaryzacją materiałów, towarów i jej rozliczanie, współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczania wyników inwentaryzacyjnych, rozbieżności materiałowych oraz wartości i rozliczenia posiadanego materiału, obsługa spraw związanych z gospodarką magazynową ( TETA- moduł zakupów) i inne, gospodarka odpadami, prace logistyczne związane z zakupami krajowymi i importowymi, inne obowiązki zlecone przez bezposredniego przełożonego i przełożonego wyższego szczebla
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI - od 2 000 PLN

Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2017-04-14 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO PROWADZENIA SKLEPU INTERNETOWEGO I AKTUALIZACJI STRON INTERNETOWYCH - od 1 850 PLN

wprowadzanie produktów na stronę internetową (tworzenie i redagowanie opisów, obróbka i dodawanie zdjęć), telefoniczna obsługa klienta, realizacja zamówień, aktualizacja cen i promocji na stronie internetowej, obsługa portalu Allegro, obróbka zdjeć w programach graficznych (Photoshop), (branża metalowa- siatki, ogrodzenia, elementy metalowe)
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-02-19 - Składowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość j. angielskiego, komunikatywność, kultura osobista; zakres obowiązków: kontakt z klientem, obsługa rezerwacji, doradztwo i obsługa klienta, sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów autokarowych i lotniczych; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Pyskowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa bieżąca klienta; prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Doradca klienta - Sprzedawca - -

Media Expert Doradca odpowiedzialny jest za:

kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-11-14 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 900 PLN

Obsługa kadrowa akt pracowniczych, wystawianie zaświadczeń pracowniczych, przeliczanie zwolnień lekarskich, naliczanie płac, obsługa programu płacowego gratyfikat, sporządzanie deklaracji elektronicznych Zus, obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Baciki Średnie (podlaskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 000 PLN

- sprzedaż usług turystycznych,- sprzedaż biletów promowych, lotniczych, autobusowych.
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2017-08-10 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - do 1 850 PLN

zaopatrzenie w materiały produkcyjne. Kontakt e-mail: appagnieszkaklimek (at) gmail.com
"S&M" Sp. z o.o. Połczyn Zdrój - 2016-10-19 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 14 PLN

sporządzanie dokumentów, odbieranie telefonów służbowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firmę, koordynacja nowych kierowców, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
EASY LOGISTIC SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 100 PLN

Prace porządkowe ręczne, oczyszczanie ulic, chodników, sprzątanie terenów zielonych.Pracodawca przewiduje ewentualność zatrudnienia w ramach umowy zlecenia na okres 12 miesięcy.
GNOM SP.Z O.O. - 2018-05-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa w języku polskim i angielskim klientów biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzedaży produktów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)

SPRZEDAWCA WYROBÓW JUBILERSKICH - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów znajdującym się w sklepie firmowym, obsługa kasy fiskalnej.
ARTIMEX Sp. Jawna K.Wieczorek S.Podobas - 2017-07-27 - Bełchatów (łódzkie)