SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ MEDIÓW K/M Warszawa oferta pracy MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ MEDIÓW K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opaczewska 43, 02-201 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ MEDIÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, mile widziane kierunki zwiazane z zarządzaniem nieruchomości, budowlane; znajomość pakietu Office, 2 letnie doświadczenie z zakresu administrowania nieruchomościami.Oferta winna zawierać: 1. kserokopię dokumentów świadczących o spełnieniu warunków udziału w konkursie, 2. Curriculum Vitae z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie informacji i przechowywanie danych osobowych w celu rekrutacji, 3. list motywacyjny, 4. oświadczenie o niekaralności. Oferty należy składać do dnia 31.10.2017 r. do godz. 16:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem konkurs specjalista ds. techniczno-remontowych w siedzibie Spółdzielni przy ul. Opaczewskiej 43 w Warszawie, IV piętro (tel. 22 867 22 45).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Opaczewska 43, 02-201 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Opaczewska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu - obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie sprzedaży towaru przez internet, wprowadzanie towaru do bazy towarów w klepie internetowym, aktualizacja towaru w bazie, dbałość o terminową realizację sprzedaży( wysyłka i potwierdzenie odbioru towaru), kontrola rotacji towaru, kontakt telefoniczny i elektroniczny z klientem sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientów sklepu internetowego poprzez rozpowszechnianie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i monitorowanie umów, badań lekarskich i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych ZUS, GUS, PFRON, obsługa systemu Płatnik, ZUS, GUS, PFRON oraz sporządzanie stosownych rozliczeń i deklaracji, obsługa systemu kadrowo-płacowego Gratyfikant GT, współpraca z zewnętrznymi instytucjami: US, ZUS, PFRON, GUS, PUP itp., bieżąca współpraca z Kadrą Zarządczą.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
Sprzedaż i ekspozycja towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy
Swoboda Zbigniew Catering "Balkonowa" Dom Przyjęć "Diament" - 2018-06-07 - Bełsznica (śląskie)
mile widziane doświadczenie w branży budowlanej (betoniarnia). uprawnienia fakturowania.
ZAKŁAD PREFABRYKACJI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE H. WALCZAK - 2016-04-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Telefoniczna obsługa klienta zarówno na linii prychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna sprzedaż produktów sieci Orange, Fortum.
Contact Center One sp. z o.o. - 2017-08-14 - Częstochowa (śląskie)
j.w
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI MAS BETONOWYCH "BOSTA-BETON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
kadry, czas pracy, płace
SANTINES Sp. z o.o - 2016-08-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-28 - Chojnice (pomorskie)
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
- INWENTARYZACJA ,MAGAZYNU- WYPISYWANIE PZ, WZ- ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK TOWARU
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Iłownica (pomorskie)
kompleksowa obsługa w zakresie handlu, doradztwo, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Krasna (świętokrzyskie)
- Zapewnienie drugiej linii wsparcia kluczowym użytkownikom Microsoft Dynamics AX zgodnie z umową SLA.- Inicjacja kanałów komunikacyjnych dla użytkowników końcowych, aby upewnić się, że wszyscy pracujący z rozwiązaniem wiedzą, dla kogo jest tworzone rozwiązanie i jakie są ich potrzeby.- Zapewnienie gotowości usług, analiza przyczyn źródłowych, diagnoza i rozwiązywanie problemów.- Wspieranie spójności z globalnymi procesami i wykorzystaniem aplikacji.- Zabezpieczenie celów biznesowych klienta i/lub użytkownika końcowego.- Proponowanie zmian, które sprawiają, że oprogramowanie jest bardziej wydajne i/lub zmniejsza koszty eksploatacji lub konserwacji.- Usprawnianie istniejących sposobów pracy.- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami.- Zrozumienie złożonych problemów i identyfikacja szans i zagrożeń.- Zalecenie alternatywnych rozwiązań i określenie braków, jeśli to konieczne.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż/konserwacja systemów bezpieczeństwa i IT (alarmów, telewizji przemysłowej). Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne elektroniczne, preferowane wykształcenie wyższe elektroniczne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
JURYS Sp. ZO.O. - 2016-01-15 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowejRozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaSporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUSObsługa systemu kadrowo - płacowego oraz programu PłatnikPrzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychWspółpracowanie z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymiPraca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI - 2017-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
szycie odzieży damskiej
Usługi Krawieckie Brączkowska Stanisława - 2016-09-16 - Łęczyca (łódzkie)
Rozwijanie współpracyi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie procesów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych, budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-03-07 - Nysa (opolskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
kosztorysowanie, prawdzanie projektów
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE ZAKŁAD TRANSPORTU I SPEDYCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2017-03-17 - Świerklaniec (śląskie)
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: koordynowanie procesu estymat, zarządzanie zakresem projektu, zarządzanie ryzykiem w procesie planowania, odpowiedzialność w zakresie zgodności dostarczeń zespołów z przyjętymi definicjami, współudział w planowaniu procesów w zakresie produktu.[Praca na czas określony] : 15.02.2018 - 14.02.2019Praca w godzinach 9:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, prowadzenie rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. szwedzkiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
Pomoc w codziennej pracy magazynu, obsługa części dokumentowej magazynu, badanie wymaganych mierników pracy magazynu, czynny udział w procesach optymalizacyjnych magazynu.
HOLPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
tworzenie marketingu medialnego firmy, współpraca z klientami, wykonywanie zdjęć
GLORIO PIOTR KOWALCZYK - 2017-10-31 - Modlikowice (dolnośląskie)