SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku: specjalisty ds. administracyjno - organizacyjnych Wykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Staż pracy: min. 3 lata Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Nieposzlakowana opinia Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; Wymagania dodatkowe na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości: doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zbieżne z wymaganym na stanowisku, umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office; Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.), 2. z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000), 3. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.), 4. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.), 5. z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1523), 6. z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2018 poz. 217 z późn. zm.), 7. z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1764 z późn. zm.) 8. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) a także wiedza w zakresie: 1. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), 2. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, 3. Obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 lutego 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie Zasad techniki prawodawczej 4. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 5. Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego), 6. Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych/dodatkowych:-list motywacyjny własnoręcznie podpisany;-kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/;-kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, oświadczenie/zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - podpisane za zgodność z oryginałem;-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - własnoręcznie podpisane;-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych własnoręcznie podpisane;-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii- własnoręcznie podpisane;-inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych - ogłoszenie nr 6/2018 z dnia 13.06.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 27.06.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana ( unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2018
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowychBudowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.:- opracowanie i prowadzenie kampanii marketingowych- tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, katalogi, materiały POS itp.- nadzór i aktualizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gorlice (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe mile widziane; wymagane doświadczenie zawodowe; znajomość rys. technicznego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
-opracowywanie dokumentacji od założeń do gotowego produktu,-wprowadzanie zmian w istniejących dokumentacjach.
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2017-04-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)
wydawanie i przyjmowanie materiałów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Usuwanie awarii, rozwiązywanie problemów, współpraca z programistami, wdrażanie metody DevOps
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż w sklepie spożywczym,Godziny pracy między 6 a 14 i 14 a 20,Kontakt teleofniczny 605-885-205Miejsce pracy: Lignowy SzlacheckiePracodawca zapewnia dojazd
SKLEP SPOŻYWCZ0-PRZEMYSŁOWY ZOFIA LATOCHA - 2017-08-24 - Lignowy Szlacheckie (pomorskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; ulepszanie produkcji dużych filtrów, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, sporządzanie raportów dla specjalistów w Japonii, testowanie produkcji na nowych materiałach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie się z ogólną działalnością firmy.Obowiązki asystenckie wobec doradcy,prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sadurki (lubelskie)
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-02-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Zamawianie komponentów do produkcji asortymentu Firmy Wosana, współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Import surowców potrzebnych do produkcji, negocjacje cenowe surowców.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Andrychów (małopolskie)
- obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów firmy,- przygotowywanie ofert i wycen,-realizacja planów i zadań sprzedażowych na określonym rynku,- przeprowadzanie podstawowych badań rynku,- kontakt z agencjami/urzedami celnymi i firmami spedycyjnymi,- organizacja i nadzór nad wysyłkami towarów i dokumentacją handlową.
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-06-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze papażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca analiza efektywności wykonywanych zadań w ramach realizacji planów produkcyjnych i przeładunkowych spółki pod kątem ekonomicznym, ilościowym oraz jakościowym, zapewnienie bieżącego monitoringu stanu technicznego instalacji oraz oraz kontrola i korekta parametrów procesu produkcyjnego, nadzór nad czyszczeniami technologiczymi instalacji nawozowych, współpraca ze służbami remontowymi, inicjowanie postępu technologicznego przez wnioskowanie o remonty i inwestycje modernizacyjne oraz ulepszenia, tworzenie i aktualizacja instrukcji technologicznych, roboczych i stamowiskowych, kontrola i nadzór nad stosowaniem przepisów i zasad BHP, sporządzanie innej dokumentacji wydziałowej (m. in. sprawozdania, karty pracy), planowanie i przekazywanie do realizacji zadań brygadom zmianowym.
GDAŃSKIE ZAKŁADY NAWOZÓW FOSFOROWYCH "FOSFORY" SP. Z O. O. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
windykacja należności, rozliczanie oraz kontrola kosztów
LEO-TRANS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-10-03 - Wąbnice (dolnośląskie)
- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Wiadrów (dolnośląskie)
1.Archiwizowanie dokumentacji 2.Zapoznanie się z wstępną kontrolą dokumentów księgowych3.Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych 4.Okres przechowywania dokumentów księgowych 5.Wymogi dotyczące ksiąg rachunkowych prowadzonych przy użyciu komputera 6.Ewidencja operacji gospodarczych 7.Obrót gotówkowy i bezgotówkowy8.Obsługa programu księgowego do księgowania operacji gospodarczych stosowany w jednostce
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-11 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, wypisywanie zleceń transportowych, poszukiwanie ładunków
P.W. EKSPO-TRANS WITOLD ROŻALSKI - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)
zgodnie z umową
ARGUS I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
raportowanie i wnioskowanie o konkurencyjności reklamodawców w danej branży, tworzenie map stron zgodnych z protokołem Google Sitemaps, samodzielne wprowadzanie poprawek optymalizacyjnych na stronach klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
Teatr Narodowy - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
współpraca z dostawcami, kontrola stanu zapasów, zamawianie surowców produkcyjnych
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)