Praca SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 10 ofert pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH.
Muzeum Archeologiczne poszukuje kandydata/kandydatki na nowe samodzielne stanowisko z różnorodnym zakresem zadań, łączące 2 typy obowiązków:1) zadania administracyjno-biurowe (praca biurowa stacjonarna)2) zadania techniczno organizacyjne (praca biurowa na terenie obiektów należących do muzeum: Pałacu Górków i Rezerwatu Archeologicznego Genius Loci wraz z otoczeniem na Ostrowie Tumskim i Plac Kolegiacki oraz obiektów oddanych pod nadzór Muzeum.Oferujemy: umowę o pracę na pełny etat, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia (stawka zasadnicza + premia + dodatek stażowy), ciekawą pracę w centrum miasta, dobrą atmosferę pracy, nagrodę roczną, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, wsparcie merytoryczne ze strony przełożonych, dynamiczną pracę pełną różnorodnych zadań i możliwości rozwoju
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2021-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Muzeum Archeologiczne poszukuje kandydata/kandydatki na nowe samodzielne stanowisko z różnorodnym zakresem zadań, łączące 2 typy obowiązków:1) zadania administracyjno-biurowe (praca biurowa stacjonarna)2) zadania techniczno organizacyjne (praca biurowa na terenie obiektów należących do muzeum: Pałacu Górków i Rezerwatu Archeologicznego Genius Loci wraz z otoczeniem na Ostrowie Tumskim i Plac Kolegiacki oraz obiektów oddanych pod nadzór Muzeum.Oferujemy: umowę o pracę na pełny etat, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia (stawka zasadnicza + premia + dodatek stażowy), ciekawą pracę w centrum miasta, dobrą atmosferę pracy, nagrodę roczną, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, wsparcie merytoryczne ze strony przełożonych, dynamiczną pracę pełną różnorodnych zadań i możliwości rozwoju
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2021-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Muzeum Archeologiczne poszukuje kandydata/kandydatki na nowe samodzielne stanowisko z różnorodnym zakresem zadań, łączące 2 typy obowiązków:1) zadania administracyjno-biurowe (praca biurowa stacjonarna)2) zadania techniczno organizacyjne (praca biurowa na terenie obiektów należących do muzeum: Pałacu Górków i Rezerwatu Archeologicznego Genius Loci wraz z otoczeniem na Ostrowie Tumskim i Plac Kolegiacki oraz obiektów oddanych pod nadzór Muzeum.Oferujemy: umowę o pracę na pełny etat, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia (stawka zasadnicza + premia + dodatek stażowy), ciekawą pracę w centrum miasta, dobrą atmosferę pracy, nagrodę roczną, dofinansowanie do wczasów pod gruszą, wsparcie merytoryczne ze strony przełożonych, dynamiczną pracę pełną różnorodnych zadań i możliwości rozwoju
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2021-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa administracyjno - organizacyjna biura handlowego. Prowadzenie wszelkich spraw administracyjnych związanych z działalnością handlową. Obsługa klientów telefonicznych, umawianie spotkań, korespondencja, sprawy kadrowe w niewielkim zakresie, obsługa wysyłek kurierskich.Praca w godz. 8.00-16.00
AMP PLUS SP. Z O.O. - 2020-09-28 - Opole (opolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
Kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja, projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw-od briefu do realizacji. Kompleksowa obsługa, koordynacja i realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw - od briefu do realizacji, kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów oraz ubezpieczeń samochodów służbowych oraz mienia firmy- kontrola terminów przeglądów aut służbowych, wózka widłowego itp.- prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
Vegagastro - 2016-09-05 - Włynkówko (pomorskie)