SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI Katowice oferta pracy FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ul. Chorzowska 108, 40-101 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość.
Nazwa pracodawcy:
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
36-062 Zaczernie 190F, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zaczernie
Numer budynku pracodawcy: 190F
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2017
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 26.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie dokumentacji technologicznej
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-10-28 - Żeroniczki (wielkopolskie)
- wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Niszczenie dokumentów. Wpisywanie ilości zniszczeń do komputera.
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
kierowanie zespołem pojazdów
Transport Towarowy Czesław Bulanda - 2016-08-29 - Ciężkowice (małopolskie)
udzielanie pozyczek, kredytów, analizy finansowe
Fundacja Polski Fundusz Inwestycji - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Usuwanie uszkodzeń eksploatacyjnych i powypadkowych nadwozi samochodowych, zgrzewanie, lutowanie, spawanie, nitowanie, klejenie blach i profili, montowanie i demontowanie elementów nadwozi samochodowych.
Zep-Auto Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Płock (mazowieckie)
reintegracja zawodowa, prowadzenie zajęć podwyższających kwalifikacje.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
Weryfikacja jakościowa wyrobów gotowych i towarów handlowych wg specyfikacji, analiza reklamacji wew. i zew., prowadzenie audytów, zarządzanie 3- osobowym zespołem.
POLPRO sp. z o. o. - 2016-02-25 - Milicz (dolnośląskie)
negocjacje warunków dostaw, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, optymalizacja kosztów
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Prabuty (pomorskie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki medycznej- przyjmowanie wpłat od pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych- praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Żory (śląskie)
Prace biurowe w dziale technicznym, praca w systemie SAP, zapewniamy pełne przeszkolenie
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza dokumentacji projektowej i wymagań techniczno-handlowych przetargów (SIWZ, PFU)Opracowywanie przedmiarów, wycen i kosztorysów.pozyskiwanie i analiza ofert handlowych.Kompletowanie dokumentacji przetargowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Jarosław (podkarpackie)
1.Zarządzenie działem logistyki kontrolowanie i organizowanie transportu, w tym: planowanie transportu wewnętrznego Spółki oraz na podstawie przyjętych zleceń zewnętrznych; prowadzenie całości dokumentacji taboru transportowego w zakresie: przeglądów technicznych, napraw, zużycia ogumienia, zużycia paliw, itp.; kontrolowanie i optymalizowanie kosztów transportu; prowadzenie dokumentacji transportowej, w tym: kart drogowych kierowców, rozliczenia paliw według obowiązujących norm zużycia.2.Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, głównie kierowców.3.Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych.4.Prowadzenie rozliczeń magazynu.5.Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu.
Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Lubań (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Zakres obowiązków: sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; prawo jazdy kat.B; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży.
MiHas Michał Hamułka Jawornik - 2016-08-24 - Jawornik (podkarpackie)
nauka wyszukiwania kontrahentów, pomoc w obsłudze dokumentacj związanej z zamówieniami oraz sprzedażą towarów, nauka redagowania pism, nauka obsługi urządzeń biurowych, bieżące wsparcie działu sprzedaży i działu zakupów, szkolenie BHP i PPOŻ,
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Chorzów (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płacPrzygotowywanie dokumentów do ZUSProwadzenie ewidencji i rozliczeń czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskichKompletowanie oraz sporządzanie dokumentacji pracowników Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisamiMonitorowanie zmian przepisów prawa pracyNadzorowanie terminowości przeprowadzania szkoleń BHP i badań lekarskichKontrola i archiwizacja dokumentów
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2018-05-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wprowadzanie atykułów i usług do sprzedaży internetowej,nadzorowanie sprzedaży internetowej(umiejętność prowadzenia strony internetowej)
P.P. "LE-GUM" Tomasz Leśniak - 2016-04-13 - Skwierzyna (lubuskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie prac naprawczych przy urządzeniach elektrycznych prądu stałego.
Artur Traskiewicz P.P.H.U."TOR-WAG" - 2018-08-28 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M. EUROPE Ltd sp. z o.o. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
- kompleksowa realizacja zamówień na materiały produkcyjne i nieprodukcyjne - przygotowywanie planów magazynowych- dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg procesu zakupowego - optymalizacja kosztów zakupów - budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami- kontrola terminowości i jakości dostaw- prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców- współpraca z firmami transportowymi- środowisko pracy w oparciu o system jakości ISO 9001:2015
SPÓŁDZIELNIA BIELSIN - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opracowywanie materiałów marketingowych/reklamowych, realizowanie zadań w ramach działalności promocyjnych, planowanie, nadzór nad dziłaniami w zakresie badania satysfakcji klienta z produktów, opracowywanie i prowadzenie bazy wiedzy modułowej, przygotowywanie i drukowanie gazetek promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż podzespołów maszyn i urządzeń przemysłowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami, negocjacja lepszych warunków współpracy z kontrahentami
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)