SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTA K/M (ANG I ROS.) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTA K/M (ANG I ROS.)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: j/w
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach: 11-19praca również w weekendy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTA K/M (ANG I ROS.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2018
Data zakończenia pracy: 10.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie nie wymagane ponieważ pracodawca gwarantuje przeszkolenie na stanowisko, j. angielski i rosyjski komunikatwynie, mile widziana obsługa portali rezerwacyjnych. Obowiązki: obsługa gości apartamentowych w zakresie zakwatereowania, pobieranie płatności, regulowanie spraw związanych z pobytem Gości, kontrolowanie portali rezerwacyjnych, ustalanie cen i dostępności.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:- tworzenie i prowadzenie kampanii Google Adwords- tworzenie i prowadzenie kampanii na Facebooku- umiejętność tworzenia i prowadzenia kampanii e-marketingowych na innych platformach reklamowych- umiejętność redagowania newsletterów
Janusz Nawrocki - 2016-06-20 - Białystok (podlaskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
wdrażanie technologii do produkcji, tworzenie zestawień materiałowych do zamówienia, analiza dokumentacji konstrukcyjnej i przygotowanie dokumentacji technoologicznej, koordynowanie i śledzenie zamówień do kooperantów i podwykonawców
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2018-03-27 - Kolonowskie (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-29 - Opole (opolskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, generowanie zamówień z New Maint dla działu technicznego,-5S-szkolenia audyty,-Leyaut-organizacja stanowisk pracy,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
W zakresie glazurnika.
Mix Bud II Roman Mrozek Gliszczyński - 2018-08-30 - Dębnica (pomorskie)
Aktywne zdobywanie nowych klientów. Realizacja polityki sprzedażowej firmy.Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie dokumentów pod względem formalno prawnym
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w biurze turystycznym
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ - 2016-05-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Organizacja skupu, , utrzymywanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym.
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Sulęcin (lubuskie)
Zbieranie oraz obsługa zamówień sprzedażowych oraz serwisowych, planowanie załadunków i dostaw, współpraca ze spółkami sprzedażowymi w zakresie obsługi, planowania i wysyłek zamówień, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego i związanej z tym dokumentacji, wystawianie faktur, kompletacja dokumentacji związanej z obsługą zamówień sprzedażowych, monitoring dostaw i kosztów transportu. Praca w godz. 8:00-16:15.
VTS PLANT SP. z o.o. - 2018-08-08 - Młochów (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opikunki/opiekuna,-aktywne promowanie firmy na podległym terenie,-wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedażyudział w promocji usług,kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami .
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-02-13 - Brzezina (dolnośląskie)
(RPO) dla osób powyżej 30 r.ż. przygotowywanie, koordynacja i realizacja wydarzeń, bieżąca aktualizacja portali społecznościowych i artykułów na stronę internetową (w zakresie organizowanych wydarzeń), kontakty z partnerami, promocja organizowanych wydarzeń, aktywne pozyskiwanie klientów, dobór tematyki i zakresu organizowanych warsztatów, aktywny udział w zyciu palcówki
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Teodorów Wielki (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie analiz oraz zestawień handlowych, zakładanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym, analiza rotacji towarów, terminów oraz stanów zatowarowania magazynu, prowadzenie bieżącej ewidencji rozliczeń i zestawień
P.P.H.U. SPECJAŁ SP. ZO.O. - 2017-04-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych (umawianie irealizacja spotkań u klientów, przygotowywanie ofert) ścisławspółpraca z Działem Sprzedaży raportowanie postępów, praca w godz. 8-16 lub 9-17.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wroclawiu Wydział Ekonomiczny w Opolu - 2016-02-24 - Opole (opolskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-04-05 - Lubin (dolnośląskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)