SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Siemianowice Śląskie oferta pracy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze turystycznym
Data publikacji: 2016-05-04
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Staszica 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca w biurze turystycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: rezydent biura turystycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, wiedza geograficzno - turystyczna, doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie związane z turystyką, znajomość systemów rezerwacyjnych (MerlinX, Bluevendo, Sykon, Travella, Sart), mile widziana znajomość oferty touroperatorów
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Okrężna 11/3, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt mailowy. Po wysłaniu CV pracodawca umówi się z kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Okrężna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: rezydent biura turystycznego
Data dodania oferty pracy: 04.05.2016
Oferta pracy ważna do: 03.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nowa Wieś (podkarpackie)
Pielęgnacja warzyw szklarniowych, obsługa specjalistycznych wózków szlarniowych, przygotowanie towaru do wysyłki, inne prace fizyczne.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Janów (mazowieckie)
praca biurowa - kompleksowe prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łomianki (mazowieckie)
Czynności przygotowawcze do inwentaryzacjiskładników majątkowych, pomoc w prowadzeniu ewidencji środków trwałych i wyposażenia , obsługa administracyjna - gospodarcza. Obsługa programu SIP LIBRA 2 w zakresie ekspedycji i doręczeń poczty bieżącej, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-08-02 - Konin (wielkopolskie)
Planowanie audytów, archiwizacja dokumentów, katalogowanie danych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)
Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza doradcom terenowymAktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowychProfesjonalna obsługa klienta Zarządzanie siecią sprzedażyRaportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie informacji o przetargach, sporządzanie ofert przetargowych, prowadzenie rejestru i archiwizowanie prowadzonych postępowań , wyjazdy do klientów, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
praca w pionie księgowo finansowym, wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie opłat, analiza kont księgowych, obsługa klienta
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2016-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakup pojazdów nowych i używanych, obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktur dostawców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert-wycen zakupowych, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert zakupowych, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
Sprzatanie biur, sprzatanie pomieszczeń socjalnych, placówek bankowych.
Inwemer System Sp. z o. o. - 2018-01-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż usług hotelowych (rezerwacje grupowe), planowanie i realizacja założeń sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla klientów grupowych, analiza rynku usług hotelowych, raportowanie, monitorowanie. Praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę.
INTERHOUSE 21 SP Z O.O. - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie systemu HACCP, nadzór nad dokumentacją.
PPH KiM S.C. Andrzej Krysa Grażyna Samul-Krysa - 2016-01-19 - Czarnkowie (zachodniopomorskie)
rozpatrywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)
brak
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i realizację projektów realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomia i Innowacji w Lublinie - 2017-12-01 - Lublin (lubelskie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Paciific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie wyników własnej pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków; wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (wnioski o wydanie pozwoleń sektorowych, operatów wodnoprawnych, decyzje odpadowe, decyzje na wprowadzenie gazów lub pyłów), itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD OCHRONY ŚRODOWISKA LESZEK ZAJĄCZKOWSKI - 2016-09-22 - Gliwice (śląskie)
jw.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzedaż produktów i usług bankowych- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa i doradztwo dotychczasowych klientów banku
Bank POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2018-04-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)