SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Jelenia Góra oferta pracy Bank POLSKA KASA OPIEKI S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż produktów i usług bankowych- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa i doradztwo dotychczasowych klientów banku
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Bank POLSKA KASA OPIEKI S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 35, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż produktów i usług bankowych- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa i doradztwo dotychczasowych klientów banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Bank POLSKA KASA OPIEKI S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 35, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 27.04.2018
Oferta pracy ważna do: 27.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
ibsługa klientów hiszpańsko i angielskojęzycznych , usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
praca kosmetyczki z naciskiem na stylizację paznokci metodążelową. Dbałość o higienę pracy, wymagana ważna książeczka sanepidowska
STUDIO URODY PASJA PAULINA GURAZDOWSKA - 2016-05-17 - Żory (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym posługującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach bengalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urzązeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków, zdanie egazminu e-learningowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Oława (dolnośląskie)
Udział w procesie serwisowania urządzeń i utrzymania produktów Spółki;udział w procesie generowania i analizy zapytań ofertowych dotyczących serwisu i utrzymania produktów innych producentów; stały kontakt z klientem w zakresie usług gwarancyjnych i serwisowania;stały kontakt w zakresie usług serwisowych produktów innych producentów;realizacja terminowych zadań serwisowych zgodnie z założonym budżetem;wspieranie procesu zarządzania reklamacjami;opracowywanie dokumentacji serwisowej (protokoły weryfikacji, napraw, harmonogramy prac, lessons learnt, raporty końcowe itp.).
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
gipsowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
pełne kadry
IBIZA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-10 - Gubin (lubuskie)
obsługa klientów, praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, identyfikowanie zródeł finansowania planowanych działań, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziane doświadczenie w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.plata (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe (transport i logistyka, ekonomiczne); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programó informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wdrażanie w Polsce-projektzastosowń informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzaniainformacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, prowadzenie teczek osobowych. Kontakt: Robert Perz tel. 41 344 75 75
MULTI INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie na kontach, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola prawidłowości sporządzania raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z zakupami usług, towarów, środków trwałych etc., windykacja i analiza kont rozrachunkowych dostawców i odbiorców krajowych, czynne uczestnictwo w przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu i banków, prowadzenie ewidencji kasowej w zastępstwie.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Potuły (pomorskie)
aktywna sprzedaż usług spedycyjnych na rynku krajowym i zagranicznym, rozbudowa bazy klientów, współpraca z działem spedycji
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łuków (lubelskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2018-06-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Suwałki (podlaskie)
- bieżący nadzór nad nieruchomościami, - prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, - nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,- przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,- dokonywanie odczytów wskazań liczników, - rozliczanie kosztów dostawy mediów,- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami, - bieżący kontakt z lokatorami,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.- początkowo okres próbny, nastepnie czas określony, czas nieokreślony
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
wymiana oleju ,klocków hamulcowych w samochodach osobowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DARIO DARIUSZ DĄBROWSKI - 2017-03-06 - Skawina (małopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 2 lataKompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw - od briefu do realizacji, kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo - promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie jakości na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kontrola nad wszystkimi procesami dot. zapewniania jakości, wprowadzanie odpowiednich działań oraz prowadzenie statystyk,nadzór i kontrola nad dokumentacją za zakresu zarządzania jakością, ustalanie istotnych dla jakości wskaźników i tworzenie raportów, odpowiedzialność za system zewnętrznych i wewnętrznych audytów jakości,ścisła współpraca z działem produkcji, definiowanie priorytetów i działań mających na celu ciągłą optymalizację jakości, prowadzenie działań związanych z reklamacjami.
M.S. STEEL Magdalena Mejer Nowakowska Klaudiusz Sobieski - 2015-12-21 - Brochocinek (mazowieckie)
s[przedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "RAFEX" Rafał Mańko - 2017-01-26 - Mirówek (mazowieckie)