SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI. Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI.
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie na kontach, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola prawidłowości sporządzania raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z zakupami usług, towarów, środków trwałych etc., windykacja i analiza kont rozrachunkowych dostawców i odbiorców krajowych, czynne uczestnictwo w przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu i banków, prowadzenie ewidencji kasowej w zastępstwie.
Data publikacji: 2018-08-17
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie na kontach, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola prawidłowości sporządzania raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z zakupami usług, towarów, środków trwałych etc., windykacja i analiza kont rozrachunkowych dostawców i odbiorców krajowych, czynne uczestnictwo w przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu i banków, prowadzenie ewidencji kasowej w zastępstwie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkość i finanse itp.), bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych (pełna księgowość), praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego. Praca pn-pt w godz. 8.00-16.00. Miejsce pracy ul. Załogowa 17 Gdańsk Letnica. Kontakt telefoniczny 602 513 770 lub osobisty w miejscu pracy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.08.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klientów, tworzenie raportów, współpraca z serwisem, tworzenie analiz, obsługa posprzedażowa
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-01-24 - Milicz (dolnośląskie)
Przygotowywanie i realizacja kampanii on-line wspierających działania sprzedażowe Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań w obszarze SEO i SEM Rekomendowanie i realizowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych leadów za pomocą stron internetowych Rozwój serwisów internetowych i uzupełnianie ich treściami w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży online Analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych Wprowadzenie, utrzymanie i rozwój marketing automation w ramach stron internetowych Analiza oraz raportowanie efektów działań i przeprowadzonych kampanii marketingowych Monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego.
NOVOTEL ROBERT SZYLER - 2016-02-11 - Dobra (małopolskie)
Kompletowanie dokumentów - obsługi infolinii -bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem -zarządzeniepocztą, praca w godz. 8-16
ALL-TAX Wioletta Pawelus - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwój sprzedaży produktów i usług na rynki państw zachodnich (analiza rynku, doradztwo techniczne)
"TP GLOBAL-TECHNOLOGIES" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
nadzór i kontrola nad produkcją gazów medycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Radom (mazowieckie)
koordynacja wdrazania szkoleń,kursów jezykowych oraz innych narzędzi rozwojowych dla pracowników Avon Operatins,koordynacjia działań organizacyjnych tj. umów z dostawcami rozwiązań szkoleniowych,zarządzanie kalendarzem,rezerwacja sal,zbieranie ankiet ewaluacyjnych etc. koordynacja szkoleń onboardingowych dla nowych pracowników,wsparcie HR Business Partnerów w procesie ocen pracowniczych,przygotowywanie komunikacji na temat prowadzonych działan rozwojowych i szkoleń
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Garwolin (mazowieckie)
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową, dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i płatności, weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności, analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych, analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych ,wprowadzanie arkuszów spisowych,
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2017-08-17 - Chorzów (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI -Bank Polski-S.A - 2018-01-04 - Kluczbork (opolskie)
zabudowy karton-gipsowełaczenia gipsoweprace pomocnicze
AZ PRESTAR Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Chorzów (śląskie)
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2017-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akata osobowe, rejestry urlopów i chorobowych, rejestru pracowników zatrudninych i zwolnionych itp.)Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTYMAProwadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (karty czasu pracy)Zgłaszanie pracowników zatrudnianych i zwalnianych do ZUSSporządzanie wszelkich umów o pracę, świadectw pracy.Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem (proces selekcji, rekrutacji nowych pracowników)oraz rozwiązaniem stosunku pracy.Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z instytucjami GUP, PUW w zakresie uzyskiwania zezwoleń na zatrudnienie obcokrajowców. Praca w oparciu o program Optima.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds. transportu
"BESKIDUS" Sp.z o.o. - 2015-11-26 - Zembrzyce (małopolskie)
Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
obsługa sprzedaży internetowej, projektowanie i edycja grafiki
INFO GRAF Roman Wyszogrodzki - 2016-08-08 - Żory (śląskie)
układanie jadłospisów, prowadzenie szkoleń dot. żywienia, analiza wyników badań pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ciepielów (mazowieckie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
Sprzedaż towaru, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
pakowanie produktów mięsnych, rozbiór drobiu, prace porządkowe
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2017-06-12 - Świdnik (lubelskie)
- Zakres zadań: Kkompletowanie dokumentów do przetargów handlowych. Korespondencja z zamawiającymi w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Bieżąca obsługa programów w zakresie wprowadzania danych. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne (wymagane). Mile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych. Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Katowice (śląskie)
j.w
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Rozpatrywanie reklamacji od kontrahentów zagranicznych. Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość branży meblowej.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-09-25 - Piaski (wielkopolskie)