SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż towaru, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż towaru, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, pakietu MS Office i MS Exel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca gwarantuje przeszkolenie kandydata do pracy z zakresu znajomości branży
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż części samochodowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Znajomość zagadnień logistyki i transportu, dobra znajomość ustawy o transporcie drogowym, biegła znajomość MS Office,dyspozycyjność, bardzo dobry stan zdrowia. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2018-03-07 - Opole (opolskie)
Wykonywanie badań środków minersko-zaporowych, prowadzenie dokumentacji technicznej i badawczej.
Jednostka Wojskowa Nr 4226 Skład Hajnówka - 2016-01-12 - Hajnówka (podlaskie)
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
praca z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz z dziećmi niepełnosprawnymi, prowadzenie terapii neurologopedycznej i / lub integracji sensorycznej
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-11-08 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w środowisku międzynarodowym. Współpraca i utrzymywanie relacji z dealerami oraz instytucjami muzycznymi - filharmonie, szkoły muzyczne, akademie muzyczne. Proponowane wynagrodzenie 2500 brutto + premia uznaniowa.Praca w Kętach, w ramach umowy na czas nieokreślony, w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Kęty (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Skibin (kujawsko-pomorskie)
- praca biurowa przy sporządzaniu kosztorysów - wymagana umiejętność wykonywania kosztorysów budowlanych( budownictwo ogólne )
P.R.B. Budomal Artur Leśniak - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
-praca w biurze-budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami-oferowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia-aktywna sprzedaż produktów realizowana przez doradztwo roziazań technicznych klientom firmy
SYSTEMY I TECHNOLOGIE SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
przygotowanie dok. kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Produkcja kebabu; kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Duszniki (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc instruktorowi prowadzącemu zajęcia praktyczne z obsługi urządzeń transportu bliskiego, uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; wykonywanie prac biurowych; pozyskiwanie nowych klientów; wystawianie faktur sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-30 - Gliwice (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
korygowanie składek ZUS oraz zasiłków w programie Płatnik,zgłaszanie do systemu Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowanie pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wystawianie druków ZUS RMUA oraz innych zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ZUS pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wyjaśnianie i naprawianie kont ubespieczonych,prowadzenie korenspondencji w sprawach postepowań prowadzonych przez ZUS,kontakty z ZUS
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, przyjmowanie dostaw, umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie, doświadczenie w sprzedaży. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 10.00- 18.00, system czasu pracy wg grafiku
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-02-23 - Włynkowo (pomorskie)
Tworzenie nowych projektów oraz modyfikacje już istniejących z zakresie konstrukcji urządzeń, opracowywanie dokumentacji technicznej i technologicznej nowych wyrobów, dokonywanie obliczeń wytrzymałościowych i sprawdzających, współpraca z kooperantami, poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych, prowadzenie projektu poprzez nadzór poprawności wykonywania części.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
PELLASX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Piła (wielkopolskie)
kompletowanie i pakowanie wysyłek, dbałość o porządek, awizacja transportów
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)
WYKONYWANIE POKRYĆ DACHOWYCH BLACHĄ CYNKOWĄ, STALOWĄ, OCYNKOWANĄ, MIEDZIANĄ I ALUMINOWĄ, MONTOWANIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Skierniewice (łódzkie)
Udzielanie informacji o ofertach Spółki, prowadzenie rezerwacji, planowanie zabiegów, sprzedaż produktów Spółki
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-03-07 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)