SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. FIŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. FIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. FIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość języka fińskiego -warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanieZakres obowiązków: koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Atrakcyjny system premiowy, benefity. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Nazwa pracodawcy:
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialna/y za:-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencję-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-przygotowywanie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientaprzygotowywanie raportów
Iglotex Dystrybucja sp. zo.o Filia Łódź - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Ustroń (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. elektryczny; doświadczenie zawodowe mile widziane; doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MPL POWER ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Gliwice (śląskie)
zachęcanie konsumentów do zakupu produktów oraz usług firmy, opracowywanie haseł reklamowych telewizyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Słupno (mazowieckie)
Obsługa klinetów biura rachunkowego w zakresie rachunkowości bilansowej i rozliczeń podatkowych. Współpraca z organami administracji państowej ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, PFRON. Obsługa administracyjna dokumentacji podatkowej (odbiór i dostarczanie dokumentów)
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim, opracowywanie ofert, wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, nadzór nad realizacją zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt z klientami, agencjami, urzedem celnym, firmami transportowymi, monitorowanie zamówień od klienów, nadzorowanie, tworzenie planów, konfiguracja dostaw do klienta, dbanie o terminowość i zgodność realizowanych dostaw, ścisła współpraca z planistą produkcji, prowadzenie akredytów, rejestrów dostaw i wysyłek
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Mława (mazowieckie)
tworzenie i uzupełnianie formularzy zamówienia, kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w tworzeniu materiałów marketingowych i organizowaniu wysyłek do klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Niepołomice (małopolskie)
prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu wypełniania wniosków dla organizacji pozarządowych
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Zarządzanie, odpowiedzialność za stan techniczny pojazdów i ich wyposażenia, prowadzenie dokumentacji samochodów, zarządzanie kierowcami (autocysterny), kontrola, rozliczanie czasu pracy kierowców i prowadzenie dokumentacji, współpraca z przewoźnikami zewnętrznymi i działem planowania logistyki.
GASPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW BANKU
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wołów (dolnośląskie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
samodzielne zarządzanie projektami, poszukiwanie i organizacja zakwaterowania oraz transportu dla pracowników, pomoc w adaptacji pracowników, tłumaczenie zasad pracy, instrukcji stanowiskowych, propwadzenie ewidencji czasu pracy, administrowanie dokumentacją personalną , wsparcie procesu rekrutacji i selekcji nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Gniezno (wielkopolskie)
-Kompleksowe, wysokiej jakości i efektywne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych Klientów naszej firmy.-Przygotowywanie dokumentów kadrowych.
Mazury Job Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Tarnów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-realizacja ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,-prace administracyjne,-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niepołomice (małopolskie)
Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli, pozostałej infrastruktury Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania: maszyn i urządzeń produkcyjnych, urządzeń kontrolno-pomiarowych i pomocniczych, środków transportu wewnętrznego oraz innych instalacji i urządzeń. Prowadzenie remontów i napraw, konserwacji parku maszynowego. Obsługa techniczna maszyn i urządzeń produkcyjnychOpiniowanie i doradztwo przy projektach i zakupach inwestycyjnych w zakładzie w zakresie mechaniczno-automatycznym.Przygotowywanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo- budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków.
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Limanowa (małopolskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
Prowadzenie spraw marketingowych firmy
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-01-11 - Lubin (dolnośląskie)
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Alter ID Agnieszka Socha - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Fryzjer damsko-męski. Praca dwuzmianowa od 9:00 do 16:00 i 12:00 do 19:00.
Sylwia Stępień - STUDIO ST - 2018-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
Danuta Gut "Angut" Bis - 2016-07-07 - Żary (lubuskie)
bezpośrednia obsługa pacjentów, rejestracja pacjentów na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji realizacja transakcjifinansowych, wystawianie faktur, prowadzenie rozliczeń, przygotowywanie dokumentacji pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, ścisła współpraca z komórką płac w zakresie przekazywania informacji osobowych niezbędnych do sporządzania listy płac oraz planów budżetowych, załatwianie spraw emerytalnych, rozliczanie urlopów pracowniczych, sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu kadr, wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia, aktualizacja informacji w BIP, wprowadzanie danych do systemu SIO i SIO2, sporządzanie i wprowadzanie danych do sprawozdań kadrowo-płacowych GUS.
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)