SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA I MARKETINGU Wrocław oferta pracy Alter ID Agnieszka Socha
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA I MARKETINGU
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Data publikacji: 2016-09-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Alter ID Agnieszka Socha
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Praca zdalna - wykonywana w domu, 50-001 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Fotografia - obróbka zdjęć
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PISANIE TEKSTÓW UŻYTKOWYCH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy - brak wymagań, znajomość języka angielskiego - dobra w mowie, bardzo dobra w piśmie, umiejętność fotografowania i obróbki zdjęć, umiejętność pisania tekstów użytkowych, kreatywność, znajomość rynku bieliźniarskiego - brafitting
Nazwa pracodawcy: Alter ID Agnieszka Socha
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 77i/4a, 51-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 77i
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2016
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
WPROWADZANIE FAKTUR I WYCIĄGÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ), OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH,PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
GRANBAU MACHINE Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Zawiercie (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Konin (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzedaży, kontrola należności i windykacja (Gruzja, Armenia, Azerbejdżan).
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łosice (mazowieckie)
przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Monitoring działania systemu wodomierzy ze zdalnym odczytem. Analiza zjawisk zachodzących na sieci. nadzorowanie przeprowadzania przeglądów technicznych obiektów.
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Rokitki (pomorskie)
specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Bąków (śląskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
Bieżąca konserwacja i modernizacja bibliotecznego sprzętu komputerowego, zarządzanie siecią logiczną, administrowanie serwerami, usuwanie awarii sprzętowo-programowych.
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-05-02 - Jaraczewo (wielkopolskie)
-planowanie i koordynowanie produkcji w celu zwiększenia wydajności i produktywności-współudział w tworzeniu i realizacja planów produkcyjnych,-wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z polityką Firmy Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami produkcyjnymi-racjonalizacja produkcji pod kątem redukcji kosztów-nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii-współpraca z wszystkimi działami zakładu innymi zakładami Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-prowadzenie wymaganej dokumentacji-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wypełnienie dodatkowych poleceń przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Stowarzyszenie "AGRADO" - 2016-12-06 - Wadowice (małopolskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Promocja owoców egzotycznych
kontakt przez OHP - 2016-06-02 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie zdjęć w ciemni i obróbka do komputera opis(grafika) towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Miszewko (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się ze statutem, regulaminem organizacyjym oraz regulaminem pracy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach,- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,- zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,- zapoznanie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym dot. zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań, sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, badanie i ocenianie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach, przeprowadzanie procedur zawierania umów z wykonawcami, prowadzenie działań w zakresie procedur odwoławczych, dokumentowanie przebiegu postępowanie, kompletowanie dokumentacji,- udział w analizowaniu i opiniowaniu wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych RDOŚ,- przygotowanie korespondencji do wysyłki, - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwizacji,- bieżące czynności związane z funkcjonowaniem Wydziału,- wykonywanie innych prac zleconych przez opiekuna.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
Współpraca i obsługa klientów firmy. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-08-29 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
-monitorowanie i ewidencjonowanie niezgodności w stosunku do procedur i norm jakościowych-fakturowanie
INTERCOMPACT Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Puck (pomorskie)
SPECJALISTA INFORMATYK-BUDOWA I ADMINISTROWANIE SIECIAMI TELEINFORMATYCZNYMIPracodawcą jest 3 Podkarpacka Brygada Obrony Terytorialnej , 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 4.Miejsce wykonywania pracy:Dębica
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2017-08-25 - Dębica (podkarpackie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca współpraca z Zarządem/Dyrekcją, Kompleksowa obsługa biura, Wsparcie działań marketingowych, Mile widziany student/ka studiów zaocznych lub dziennych;
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)
Obsługa tokarki.
TEPARK Cezary Kulesza - 2016-04-14 - Brzeg (opolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Obora (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, tworzenie ofert handlowych dla kwiaciarni, analizowanie wyników sprzedaży w kwiaciarni, analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Terespol (lubelskie)