SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ Wadowice oferta pracy Stowarzyszenie "AGRADO"
Stanowisko: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ
Wynagrodzenie: od 60 PLN
Zakres obowiązków: Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Data publikacji: 2016-12-06
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie "AGRADO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wolności 21A, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 60 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Stawka godzinowa od 60 zł/h
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista terapii uzależnień
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 60 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, uprawnienia w zawodzie, mile widziane doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie "AGRADO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Krakowska 35, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Andrychów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Andrychów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista terapii uzależnień
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad magazynem narzędzi specjalnych w dziale utrzymania ruchu, inwentaryzacja i zakupy narzędzi
SUWARY S.A. - 2018-05-14 - Pabianice (łódzkie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie zdjęć produktów oraz wprowadzanie ich do sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
promocja produktów, szukanie partnerów handlowych o podwykonawców produkowtórnych urządzeń, koordynacja umów i dostaw urządzeń z Ukrainy, nanoszenie zmian w rysunkach technicznych za pomocą programu Auto-Cad
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FLORTECH ANDRZEJ STYCZYŃSKI - 2017-05-26 - Turek (wielkopolskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, utrzymanie kontaktów telefonicznych z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-10-07 - Poznań (wielkopolskie)
1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie i adresowanie paczek• Przyjmowanie paczek i układanie towarów w magazynie• Wystawianie dokumentów sprzedażowych• Obsługa programu księgowego Optima• Dbałość porządek w magazynie• Generowanie etykiet adresowych• Obsługa zamówień
MM500 SPÓŁKA CYWILNA MICHAŁ WĘGRZYN, MICHAŁ KLESZCZ - 2016-09-16 - Straszęcin (podkarpackie)
ZAŁĄCZNIK NR 5kontrola jakości detali, obsługa narzędzi pomiarowych, raportowanie i opracowywanie wyników dla biura w Korei i dla zarządu.
KCP SP. z o.o. - 2017-01-09 - Żarów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.
ZENON SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Brusy (pomorskie)
kont z klentami, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja płatności, księgowanie faktur, rachunków i wyciągów bankowych, sporządzanie umów o pracę, wystawienie świadectw pracy, rozliczanie deklaracji pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej
Zawmet s.c. - 2016-11-30 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jednostki;Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie;Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokumentacji w tych zakresach;Udział w pracach komisji przetargowej;
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
projektowanie mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Lubawka (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)