SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ W DZIALE REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ Płock oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ W DZIALE REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Data publikacji: 2016-12-23
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ W DZIALE REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub wykazanie się znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Nieposzlakowana opinia.5. Wykształcenie wyższe.6. Roczny staż pracy.II. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność pracy w zespole,2. Odpowiedzialność, komunikatywność,3. Predyspozycje do pracy związanej z obsługą klienta,4. Biegła znajomość obsługi komputera, 5. Znajomość przepisów:- ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i rozporządzeń do ustawy, - ustawy kodeks postepowania administracyjnego,- ustawy o ochronie danych osobowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany,2. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,3. Kwestionariusz osobowy *4. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających wykształcenie,5. Kserokopie dokumentu/ów poświadczających staż pracy (świadectwo/a pracy, zaświadczenie).6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,7. Oświadczenie kandydata zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),8. W przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa polskiego należy złożyć dokument określony w przepisach o służbie cywilnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.04.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej Dz. U. z 2009r. nr 64 poz. 539) potwierdzający znajomość języka polskiego.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 03 stycznia 2017r. w Sekretariacie PUP w Płocku, ul. Kostrogaj 1 ( I piętro, pok. 26) lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09 - 400 Płock, ul. Kostrogaj 1 z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w Dziale Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń.Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Płocku www.bip.powiat-plock.pl lub w siedzibie PUP w Płocku pok.28a.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zapobieganie i przeciwdziałanie bezrobociu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.12.2016
Oferta pracy ważna do: 03.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprządzanie list płac i przygotowywanie przelewów, prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, rozliczanie raportów kasowych i prowadzenie dokumentacji magazynowej (WZ, PZ, RW), wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kasy, współpraca z biurem rachunkowym pod katem przygotowywania dokumentów, prace administracyjne
Zakład Przerobu Drewna Adam Bazylewicz - 2017-03-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Składanie zamówień. Nadzór nad zamówieniami. Realizacja zamówień. Obsługa reklamacji.
Zakład Obróbki i Procesów Specjalnych Sp. z o. o - 2017-01-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca w godzinach 14:00-23:00 (w tym 1h na lunch).
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem możliwa umowa na stałe
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-06-13 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Świlcza (podkarpackie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW FIRMOWYCH, POSZUKIWANIE RYNKÓW ZBYTU W POLSCE I ZAGRANICĄ, ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻY I KOOPERACYJNYCH, SPORZĄDZANIE KALKULACJI, DOJAZD DO KLIENTA W CELU DOKONANIA POMIARU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, BARDZO DOBRA OBSŁUGA PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, MILE WIDZIANY MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA JAKO HANDLOWIEC; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) markiz.com.pl
MARKIZ SERWIS MARCIN ABRAMCZYK - 2016-04-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
administrowanie sklepem internetowym,kreowanie grafiki na potrzeby sklepu internetowego,zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi,pozycjonowanie,kontrola wyników
EUROTIME HANDEL HURTOWY - 2016-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kobylnica (wielkopolskie)
kontrola jakości surowca lub wyprodukowanego towaru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-08-19 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Obsługa Klientów w hurtowni, magazynie, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Praca zmianowa w hurtowni instalacyjnej w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00 w sb w godz. 7.00-15.00 (grafik do ustalenia). PRACA OD WRZEŚNIA.
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
nadzór nad prawisłową, zgodną z przepisami eksplatacją urządzeń elektroenergetycznych, wentylacyjno-klimatyzacyjnych, gazowych; analiza i weryfikacja warunków zawartych umów z dostawcami energii, przygotowanie procedur umożliwiających zgodnie z warunkami Ustawy o Zamówieniach Publicznych oraz zawieranie umów z Firmami zewnętrznymi w zakresie długofalowego serwisowania; węzła cieplnego, systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych, trafostacji, akumulatorowni, kotłowni gazowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, ralizacja zamówień, sprzedaż artykułów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Żary (lubuskie)
prezentowanie produktów i usług firmy klientom w językach rosyjskim, gruzińskim. Udzielanie informacji, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, uzupełanianie i rezerwacja oferty grupowej, znajomość geografii i branży turystycznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piaseczno (mazowieckie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, projektowanie stolarki okienno-drzwiowej
VICPLAST Andrzej Jasiński - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)
sprzedaż sprzętu elektronicznego
Elektrons Mateusz Lisik ; Wieruszów - 2016-05-24 - Wieruszów (łódzkie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
Wykonywanie i montaż instalacji sanitarnych
"DAREX" DARIUSZ BLAJER W CIERPISZU - 2017-09-22 - Cierpisz (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie fixletów; testowanie fixletów; analizowanie przekazanych do produkcji fixletów; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka relevance; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot.: tworzenia, testowania i analizy Fixletów; tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie materiałów do działań PR w mediach i portalach społecznościowych. Opisywanie produktów, monitoring sklepu, monitoring rynku, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
Zakres obowiązków:•aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów w firmach w Polsce•utrzymywanie realcji z Klientami•prowadzenie bloga/newslettera, prowadzenie stron social media, tworzenie i redagowanie nowych treści marketingowych•dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynkuPraca w dni robocze, pomiędzy godz. 8.00-16.00, wymiar etatu do uzgodnienia.
NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA SP. Z O.O. - 2017-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-10-10 - Gdynia (pomorskie)
Znajomość technologii Microsoft, analiza, wdrażanie procesów produkcyjnych zachodzących w firmie, wspieranie działu IT, sporządzanie dokumentacji.
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)