SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
Data publikacji: 2017-11-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 4000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2017
Data zakończenia pracy: 29.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomiczny lub humanistyczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny, minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku, biegła znajomośc pakietu Ms Office, znajomość GSAP/H3, kierowanie się etyką zawodową w obsłudze klienta
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 27.11.2017
Oferta pracy ważna do: 07.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2017
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa biura.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Luzino (pomorskie)
TWORZENIE I NADZÓR ZORGANIZOWANEGO PROCESU ZMIAN W ZAKRESIE TESTOWANIA SYSTEMÓW W ŚRODOWISKU IT, IDENTYFIKACJA MOŻLIWOŚCI WPROWADZENIA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W OBSZARZE NOWYCH TECHNOLOGI I PROCESÓW METODĄ QA, WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW SYSYTEMÓW INFORMATYCZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ORAZ BUDOWANIE SILNYCH RELACJI Z KADRĄ ZARZĄDZAJĄCĄ
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Tłumaczenie rozmów z klientami z Pakistanu, obsługa poczty w języku urdu, dbanie o relacje z klientami z Pakistanu. Praca 20 godz./tyg.; od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Hai Phong Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Nadarzyn (mazowieckie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej w zakresie sprzedaży artykułów spożywczych, pieczywa i alkoholu oraz sporządzanie zamówień i przyjmowanie towaru, inwentaryzacja
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Police (zachodniopomorskie)
obsługa gości karczmy świętokrzyskiej
Karczma Świętokrzyska Szymańska E. Zielińska A. - 2017-08-29 - Staszów (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Samodzielna praca na stanowisku malarza. Praca Słupsk i okolice w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 18-19, telefoniczny w godz. 8-16.
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MURKAS - 2016-04-27 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
JAR MEN JAROSŁAW MENDALKA - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy maszynach
"ATERIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Legnica (dolnośląskie)
tworzenie biznes planów ( bez części finansowych); tworzenie studium wykonalnośc i ( bez części finansowych); tworzenie strategii rozwoju firm; redagowanie korespondencji bieżącej; pozostałe prace biurowe
Michał Miklewski CONSULTING - 2016-04-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
Polski Czerwony Krzyż - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu, przyjmowanie rozmów telefonicznych, ewidencja dokumentacji, wsparcie organizacyjne Dyrektora, Prezesa, koordynowanie zamówień.
Egips sp. zo.o. - 2018-01-04 - Kleszczów (łódzkie)
wystawianie faktur unijnych, eksportowych, prace biurowe zlecone przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Skawina (małopolskie)
Parzenie i serwowanie kawy, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
realizacja zadań wyznaczonych w rozporządzeniu o służbie bhp min.: przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP; kierowanie pracowników na badania lekarskie i kontrola ich ważnośći; dokonywanie ocny ryzyka zawodowego na wszystkich występujących stanowiskach, prowadzenie dokumentacji BHP
Uniwersytet Zielonogórski - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Administracja danymi dot. świadczeń pracowniczych na rzecz i w imieniu klientów. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad zmianami.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów. Szkolenie innych osób w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MIN. PODSTWOWYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/12;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w sklepie obuwniczym
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, naliczanie podatku dochodowego i vat
FISKAL Janusz Bullmann - 2018-10-04 - Gdynia (pomorskie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2016-11-10 - Siedlce (mazowieckie)