SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY Warszawa oferta pracy UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 11 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowoursynowska 105B, 02-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 11 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie; obowiązki: wykonywanie połączeń telefonicznych, aktualizacja baz danych klienta, przeprowadzanie akcji promocyjnych, informowanie o nowych produktach klienta, weryfikacja zainteresowanych potencjalnych klientów produktami firmy, wspomaganie działu handlowego w poszerzaniu informacji na temat klientów biznesowych oraz realizacja wyznaczonych celów marketingowych. Kontakt tel. 22 371 53 19, mailowy: praca (at) umbrella.pl
Nazwa pracodawcy:
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowoursynowska 105B, 02-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.umbrella.pl
Ulica pracodawcy: Nowoursynowska
Numer budynku pracodawcy: 105B
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2016
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz materiałów na terenie Polski i Ukrainy przy pracach związanych z budową dróg i autostrad
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Sędziszowice (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ksiąg i działu jakości, nadzór nad produkcją spożywczą.
HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe - 2017-02-02 - Bargły (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputera,wspolpraca w grupie;
DAR-GAZ Dariusz Gajos - 2018-09-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Kierowanie zespołem sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów, necgocjowanie warunków handlowych, kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami, realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku.Jedna zmiana:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
odbiór towarów oraz weryfikacja pod względem jakościowym i ilosciowym, przygotowanie towarów do wysyłki, prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozpakowywanie i rozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2018-07-04 - Rzeniszów (śląskie)
obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego wraz z kasą fiskalną, zamawianie towaru handlowego, dbanie o czystośc na stanowisku pracy
"MAGNUS" Murawska - Cudny Jolanta - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)
Zarzadzanie podległą kategorią, produktów, negocjacje warunków umów handlowych, realizacją targetów, marży, sprzedaży, zarządzanie rotacją zapasów na magazynach.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów do produkcji- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych- optymalizacja kosztów- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów
HT SKIT POLAND - 2018-09-04 - Bieruń (śląskie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
- Rozliczanie delegacji służbowych, podatki, ubezpieczenia, zaświadczenia- Rozliczanie czasu pracy kierowców- Prowadzenie innych rozliczeń i statystyk dla działu Transportu- wsparcie kierownictwa magazynu w codziennych obowiązkachwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-02-26 - Kobiernice (śląskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
poznanie asortymentu towaru; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; pomoc przy zamawianiu towaru; przyjmowanie i rozładunek towaru; sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem jakości; sporządzanie zgłoszeń reklamowych; analizowanie zakupu; zakup towarów za pomocą Internetu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Sprzedawca mobilny - pozyskiwanie klientów poza salonem. Praca na terenie woj. śląskiego.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto- Service R.B.Bednarczyk - 2015-11-26 - Zabrze (śląskie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-03-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Montaż okien i fasad.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Suchy Dąb (pomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
budowa i wdrażanie strategii w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram), prowadzenie na bieżąco i modernizacja profili społecznościowych, tworzenie treści do witryn internetowych.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Jawor (dolnośląskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)