SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW / SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTÓW Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW / SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-11-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW / SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2016
Data zakończenia pracy: 28.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów dla firmy budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom prowadzenie negocjacji z klientami przygotowywanie umów Wymagania: wykształcenie minimum średnie doświadczenie minimum 6 miesięcyjęzyk obcy j.angielski, j.rosyjski, poziom - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 29.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanieKoordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SP. ZO.O. SP. K. - 2015-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaz butli gazowych i gazu propan butan, załadunek towaru, rozwożenie do klientów, rozliczanie raportu i gotówki
Centrum Dystrybucji Gazu sp. z o.o. - 2017-04-05 - Koziegłowy (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Pajęczno (łódzkie)
.
"Frąckowiak-Piekarnie, Cukiernie" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Negocjowanie umów z głównymi dostawcami (analiza i ocena oferty w celu identyfikacji i określenia optymalnej wartości). Nadzorowanie wydajności dostawcy (czas dostawy, jakość, czas realizacji) oraz rozwiązywanie problemów z wydajnością; Dostosowywanie korporacyjnych ram umownych do lokalnych potrzeb biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przgotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
Firma"Roko" Małgorzata Bąk - 2017-12-07 - Mielec (podkarpackie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
pełnienie zadań opiekuńczych- pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Świątniki Górne (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)
ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2016-11-02 - Dobczyce (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta,wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Chrzanów (małopolskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie dokumentacji: umów, ofert, tworzenie opisów i instrukcji
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - obsługa klientów
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
jw.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale sprzedaży
Europejskie Centrum Wspierania Marketingu - 2016-04-21 - Żory (śląskie)
- realizacja projektów marketingowych,- redagowanie treści i tworzenie tekstów marketingowych,- przygotowywanie prezentacji i materiałów graficznych,- koordynowanie strony internetowej i jej zawartości,- kreacja, produkcja i logistyka materiałów,- współpraca z portalami i pismami o tematyce wnętrzarskiej, meblowej,- udział w organizacji szkoleń, eventów oraz imprez integracyjnych,- współpraca z działem handlowym w Polsce oraz działaniami marketingu w spółkach siostrzanych za granicą- udział w budowaniu wizerunku marki na rynku polskim
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
-terminowa realiazacja zadań produkcyjnych-właściwe znakowanie towaru-kontrola bieżąca i końcowa wytwarzanego produktu-realizacja procesu produkcyjnego zgodnie z kartą technologiczną-wykonywanie zmian asortymentu na maszynie-przygotowanie receptur farb zgodnie z zatwierdzonymi wzorcami-obsługa maszyn i urządzeń do mycia polimerowego
kontakt przez OHP - 2017-10-30 - Czeladź (śląskie)
Pozyskiwanie kontaktów międzynarodowych (kraje- republiki byłego ZSRR) w zakresie działalności firmy, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków współpracy, podtrzymywanie relacji z partnerami i klientami zagranicznymi. Praca 30 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Raszyn (mazowieckie)
Obsługa klienta, komputera (branża motoryzacyjna)
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Rydułtowy (śląskie)
Praca przy obsłudze klientów na sali konsumpcji
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Nowy Sącz (małopolskie)