SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH Poznań oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).

Data publikacji: 2016-03-21

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez OHP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie ustalane na rozmowie kwalifikacyjnej.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie przy realizacji podobnych zadań, • bardzo dobra organizacja pracy, • sumienność, dokładność, • bardzo dobra organizacja pracy, • odpowiednia postawa etyczna, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP

Sposób aplikowania: kontakt przez OHP

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Poznań

Adres pracodawcy:
28 czerwca 1956 r 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV • list motywacyjny • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje, • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu )

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: OHP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: 28 czerwca 1956 r

Numer budynku pracodawcy: 211

Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Poznań

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 25.03.2016

Oferta pracy ważna do: 31.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Sporządzanie list płac, sporządzanie dekl. ZUS, PIT-4, PIT-11, rejestry VAT, rejestry instrastat
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STRÓŻ - od 2 100 PLN

- ochrona obiektu przemysłowego- kontrola ruchu kołowego oraz osobowego - obchody- zmiany 24h- dofinansowanie do paliwa i do leków- dofinansowanie do turnusów rehabilitacyjnych oraz wczasów dziecka
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

Organizacja szkoleń zgodnie z opracowanym programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW - od 250 PLN

współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS POZYSTKIWANIA KLIENTÓW GRUPOWYCH - 2 500 - 3 100 PLN

Budowanie i rozwijanie relacji hadlowych zklientami, kolportowanie materiałów promocyjnych, realizacja akcji promocyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w miejscowości Pyszka koło Dygowa. Giełda Pracy odbędzie się 17.02.2017 w PUP Kołobrzeg w godz. 8-15 w pokoju nr 5
MARKHEN + P.U.B Pomerania Fun Park - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - do 2 500 PLN

Wykształcenie techniczne budowlane; 5 lat doświadczenia zawodowego; mile widziane uprawnienia budowlane; bieżąca kontrola budynków; zamawianie towaru; przyjmowanie i realizowanie zleceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 700 PLN

Obsługa klientów z krajów wschodnich, budowanie sieci klientów.Gotowośc do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA (BOROWINA-KRAJ, NIEMCY) - od 3 000 PLN

Transport krajowy i międzynarodowy - usługa transportowa.
M-S & PICO RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Borowina (lubuskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY PRODUKTÓW ZAGRANICZNYCH - od 2 400 PLN

Realizacja sprzedaży produktów zagranicznych zgodnie z polityką firmy. Sporządzanie raportów sprzedaży. Dbałość o wizerunek firmy.
Good-Personel Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 2 000 PLN

Obsługa Klienta - kontakt mailowy i telefoniczny, realizacja zamówień (pakowanie i dokumentacja), realizacja indywidualnych zadań administracyjnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PASSAN s.j. Andrzej Wojciechowski - 2016-02-22 - Wólka Wysoka (mazowieckie)

SPECJALISTA OD WYKOŃCZEŃ - 11,56 - 20 PLN

Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA HR - 1094 - 2 500 - 4 000 PLN

prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 2 300 - 3 500 PLN

ustalanie zamówień do odbiorców zagranicznych, prowadzenie korespondencji, obsługa wysyłek, koordynacja zamówień eksportowych na produkcji, rozliczanie zamówień eksportowych
WOLA Spółka z O.O. - 2016-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU FŚW - od 2 000 PLN

prowadzenie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia, opisy),monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie, obsługa firmowych stron internetowych, koordytnowanie zleceń produkcyjnych, tworzenie etykiet produktowych i zarządzani nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU - od 2 000 PLN

- nadzór nad parkiem maszyn i urządzeń od strony elektrycznej, elektromechanicznej oraz instalacji pneumatyki oraz automatyki przemysłowej.
KOOPEROL Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Zduny (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Specjalista do spraw szkoleń i obsługi klienta
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO - od 2 400 PLN

analizowanie rynków wschodnich o ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, realizowanie planów sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU(OFERTA STAŻU NA OKRES DO 12 MIESIĘCY) - 997,4 PLN

prezentowanie towaru klientom, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów: FVAT, WZ, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI/ORGANIZACJI - od 2 500 PLN

Segregowanie, rejestracja, kompletowanie i gromadzenie korespondencji, dokumentów urzędowych (również w jęz. angielskim), wysyłka korespondencji firmowej, zapewnienie prawdiłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/insrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowywaniu tekstów i inne zadanie zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, zbieranie zapotrzebowania na mat. biurowe od kierowników działów, zamawianie mat. biurowych, zapewnienie mat. biurowych niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecanie w prasie płatnych ogłoszeń, organizowanie imprez okazjonalnych i sympozjów, i inne zlecone przez przełożonych
LFC Spółka z o.o. - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 000 PLN

• Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODPRAW TRANSPORTU DO UNII CELNEJ - od 500 PLN

tworzenie deklaracji celnych tranzytu do Unii Celnej, wyliczanie opłat celnych, wystawianie zabezpieczenia celnego, wypełnianie dokumentów celnych w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Terespol (lubelskie)

SPECJALISTA DS. UPRAWY ROŚLIN OZDOBNYCH - od 1 850 PLN

Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane z uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sadzenie, naworzenie roślin- zaopatrywanie punktów sprzedaży- pielęgnacja roślinSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy BARTEK Krystyna Ochenkowska - 2017-01-24 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW (CONTENT SPECIALIST) - od 4 583,33 PLN

Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW KLUCZOWYCH RYNKU ARABSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

prace biórowe obsluga kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)


Wybierz powiat