SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU(OFERTA STAŻU NA OKRES DO 12 MIESIĘCY) Starachowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU(OFERTA STAŻU NA OKRES DO 12 MIESIĘCY)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: prezentowanie towaru klientom, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów: FVAT, WZ, obsługa sprzętu biurowego
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
prezentowanie towaru klientom, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów: FVAT, WZ, obsługa sprzętu biurowego
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU(OFERTA STAŻU NA OKRES DO 12 MIESIĘCY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starachowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starachowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu SUBIEKT
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta stażu skierowana dla osób do 30 roku życia, posiadających II profil pomocy, długotrwale bezrobotnych, w przypadku osób poniżej 25 roku życia osoby będące bezrobotne nieprzerwanie przez okres 6 miesięcy, a w przypadku osób powyżej 25 roku życia nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy, do okresu bezrobocia można zaliczyć również okres pozostawania bez pracy przed rejestracją w Urzędzie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Radomska 76, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: starachowicki
Gmina pracodawcy: Starachowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starachowice
Ulica pracodawcy: Radomska
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2017
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
bankowa obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa; wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych; przeprowadzanie badania rynku; zaplanowanie budżetu marketingu internetowego. Współpraca z rosyjsko oraz ukraińskojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
koordynacja współpracy z klientami w zakresie wsparcia sprzedaży, przygotowanie i redakcja treści marketingowych, udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów marketingowych,
FILATI MIROSŁAW KUBIAK - 2018-09-13 - Opiesin (łódzkie)
Naprawy awaryjne, przeglady okresowe, prace remontowe urządzeń mechanicznych na obiektach przemysłowych
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
aktywna sprzedaż , obsługa klienta
SPOŁEM ZAKOPANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Zakopane (małopolskie)
Sprzątanie w kawiarni i wyznaczonym punkcie gastronomicznym.
Piekarnia-Cukiernia "PELLOWSKI" - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa sieci komputerowej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zakres obowiązków:-wykonywanie prac ogrodniczych przy obiektach przemysłowych (pielenie chwastów, przycinka roślin)-sprzątanie obiektów przemysłowych (mycie okien, usuwanie kurzu itp.)-kontrola obiektów przemysłowych pod kątem czystości
GRAFMAX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej. Prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta. Wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do Systemu Zarządzania Drogami. Prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień. Uczestnictwo w wizytach w terenie. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30. Proponowane wynagrodzenie: 2600 zł brutto/m-c + dodatek za staż pracy.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, tworzenie tekstów
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo w zakresie urządzeń pakujących, prezentacje urządzeń, przygotowanie ofert handlowych, opieka posprzedażowa.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kielce (świętokrzyskie)
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Andrychów (małopolskie)
praca biurowa, tłumaczenia symultaniczne , redagowanie pism w języku polskim i ukraińskim
"CENTRUM MEDYCZNE HCP" Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie zamówień i dokumentacji na produkcję.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POM Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa komputera oraz pakietu office, zorganizowanie, komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
- Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
- obsługa faktur,- wprowadzanie operacji finansowych,- wystawianie faktur,- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zmówień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2017-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca biurowa w terenie
INSTALDOM - SŁAWOMIR RYNIEC - 2016-07-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in.- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych,- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowych,- budowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.: - opracowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, - koordynacja projektów marketingowych, - tworzenie materiałów marketingowych: Ulotki, katalogi, materiały POS, itp. - nadzór i aktualizacja stron internetowych
F.H.U."HITPOL", Justyna Krężołek - 2017-01-27 - Gorlice (małopolskie)