SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY (AKCESORIA MEBLOWE) Rzeszów oferta pracy MEBLE.PL SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY (AKCESORIA MEBLOWE)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MEBLE.PL SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GEN. MARIANA LANGIEWICZA 33, 35-021 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY (AKCESORIA MEBLOWE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ (AKCESORIA MEBLOWE)
Nazwa pracodawcy: MEBLE.PL SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
GEN. MARIANA LANGIEWICZA 33, 35-021 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: GEN. MARIANA LANGIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: 4 lata; średnie, doświadczenie zawodowe: 5 lat; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-04-30 - Gliwice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystywania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizacja, planowanie i kontrola pracy działu kosmetologii, wysyłka kosmetyków do Chin, Ameryki Południowej. Praca 20 godz./tydz., od poniedziałku do piątku wg. zleceń.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Piastów (mazowieckie)
Specjalista ds zakupów
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-02-19 - Białka (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji biurowej, przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie faktur oraz dokumentów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Tczew (pomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowejRozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaSporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUSObsługa systemu kadrowo - płacowego oraz programu PłatnikPrzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychWspółpracowanie z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymiPraca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI - 2017-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Praca w magazynie sprzętu spadochronowego i innego sprzętu lotniczego. Przyjmowanie dostaw zgodnie z zamówieniami. Wydawanie surowców na produkcję. Sporządzanie dokumentacji. Prowadzenie ewidencji magazynowej ilościowo-wartościowej w programie magazynowym. Przygotowywanie comiesięcznych raportów dla księgowości. Kompletowanie i pakowanie zamówień. Prowadzenie okresowych inwentaryzacji.
Air-Pol Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Legionowo (mazowieckie)
sprawdzanie umów z pracownikami rosyjskojęzycznymi (Ukraina, Gruzja, Mołdawia, Rosja), negocjacje warunków zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Żyrardów (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
Wykonywanie zleconych prac budowlanych w szczególności stropów monolitycznych, sklepień typu KLEIN.Gotowość do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie manicure, pedicure, zabiegów pielęgnacyjnych
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2016-04-13 - Wschowa (lubuskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrfowo-płacowej,tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych naliczanie składek ZUS, i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników, wprowadzanie danych do programu Excel, realizacja zleceń i zamówień na usługi, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zadań
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akata osobowe, rejestry urlopów i chorobowych, rejestru pracowników zatrudninych i zwolnionych itp.)Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTYMAProwadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (karty czasu pracy)Zgłaszanie pracowników zatrudnianych i zwalnianych do ZUSSporządzanie wszelkich umów o pracę, świadectw pracy.Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem (proces selekcji, rekrutacji nowych pracowników)oraz rozwiązaniem stosunku pracy.Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z instytucjami GUP, PUW w zakresie uzyskiwania zezwoleń na zatrudnienie obcokrajowców. Praca w oparciu o program Optima.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
Kluczowym celem osób zatrudnionych na tym stanowisku jest :• Przyjmowanie produktów od zewnętrznych dostawców (prowadzenie ewidencji, PZ/PW)• Komplementacja produktów zamówionych przez klientów wg dostarczonej specyfikacji• Bezpośredni kontakt logistyczny z firmami logistycznymi, klientem itd.• Przygotowanie gotowego produktu do wysyłek• Serwis polegający na usuwaniu prostych usterek (wymiana kondensatorów i innych podstawowych elementów)[System czasu pracy] : praca w godzinach 8-16 lub 9-17
RIPE.PL KRZYSZTOF SIEG - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie obsługi kadrowej firmy,naliczanie wynagrodzeń i inne prace zlecone przez pracodawcę.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie pełnej administracji kadrami; Przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń; Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich, szkoleń BHP, ważności certyfikatów uprawniających do wykonywania pracy; Sporządzanie raportów i deklaracji (GUS, PIT), dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS; Prace biurowe.
PHU Stazen sp z o.o. - 2018-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale handlowym
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-05 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej i organizacyjnej, sporządzanie planów i rozliczeń finansowych poszczegolnych zadań, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań merytorycznych projektów zwiazanych z organizacją zadań dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
jw.
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)