SPECJALISTA DS. KONTATÓW Z UKRAINĄ Poznań oferta pracy "CENTRUM MEDYCZNE HCP" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTATÓW Z UKRAINĄ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, tłumaczenia symultaniczne , redagowanie pism w języku polskim i ukraińskim
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: "CENTRUM MEDYCZNE HCP" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 Czerwca 1956 194, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, tłumaczenia symultaniczne , redagowanie pism w języku polskim i ukraińskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTATÓW Z UKRAINĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2017
Data zakończenia pracy: 06.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: stosunki międzynarodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK UKRAIŃSKI - biegła znajomość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształenie o kierunku- stosunki międzynarodowe, doświadczenie w prowadzeniu korespondencji w języku polskim i ukraińskim, tłumaczenie symultaniczne, redagowanie pism, praca biurowa
Nazwa pracodawcy: "CENTRUM MEDYCZNE HCP" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 Czerwca 1956 194, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 Czerwca 1956
Numer budynku pracodawcy: 194
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w kreowaniu i rozwoju strategii sprzedaży na rynku, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami oraz aktywny udziaół podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, sporządzanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie ewidencji i rozliczeń dokumentów
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2017-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO- WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie produkcji - rozpisywanie receptur, konsultacje z dostawcami, negocjacje warunków dostaw
BREX Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Strzegowo (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, marketing firmy
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2016-07-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wg stanowiska
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z nimi, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mielec (podkarpackie)
Udzielanie pożyczek; obsługa rachunków i lokat; sprzedaż ubezpieczeń; obsługa kasowa
SKOK JAWORZNO - 2018-03-09 - Głowno (łódzkie)
ZAWIERANIE UMÓW GENERALNYCH DOTYCZĄCYCH ODTWARZANIA UTWORÓW MUZYCZNYCH I SŁOWNOMUZYCZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY PRZY TELEFONIE, W CALLCENTER LUB SPRZEDAŻY; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: SZCZECIN, UL. FIRLIKA; GODZINY PRACY: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA MAILA: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2015-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wypełnianie dokumentacji, obsługa kasy fiskalnej
DELIKATESY ILONA JOLANTA KWIATKOWSKA - 2016-08-01 - Wąchock (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
Kompleksowa obsługa Klientów działu, nadzór nad przebiegiem procesu naprawy, określanie kosztów i procedur naprawy, tworzenie dokumentacji napraw, wykonywanie kalkulacji w programie Audatex, zamawianie części zamiennych
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Ruda Śląska (śląskie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
- Praca na dziale Elektrycznym i Automatyki,- Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert, składanie zamówień,- Negocjacje cen,- Kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych,- Prowadzenie inwentaryzacji,- Współpraca z działem projektowym i montażu elektrycznego.- Drobne prace monterskie,- Osoby zainteresowane prosimy o przesłaie CV na adres e-mail: a.jedras (at) mtm-gmbh.com
M+P Przemysłowe Urządzenia Myjące S.A. - 2015-11-24 - Tczew (pomorskie)
Praca z kadrami. Załatwienia umów. Prowadzenie osobistych spraw.
"UKRAINA PROMOTION CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Promowanie firmy w internecie cyrylicznym, przygotowanie ofert handlowych na rynki wschodnie, praca z klientami
WELD TECHNOLOGIA ZGRZEWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Ząbki (mazowieckie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-01-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
"NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ - 2017-01-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
układanie jadłospisów zgodnie z normami żywienia, ustalanie diet, prowadzenie dokumentacji punktu żywienia, nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-07-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa programu PŁATNIK, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumenentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11, kontrola ważności badań lekarskich, komunikacja z klientami firmy w sprawach księgowo-kadrowych.
TIME GRUP Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Ząbki (mazowieckie)
obsługa sprzętu, obsługa oprogramowań, programowanie stron internetowych, budowa sieci internetowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gorlice (małopolskie)
Zapewnienie bazy dostawców kwalifikowanych budowanie oraz utrzymywaniedługotrwałych relacji z tłumaczami, weryfikatorami, redaktorami itd.; aktywneposzukiwanie i pozyskiwanie nowych tłumaczy do współpracy Stałe badanierynku tłumaczy, weryfikatorów, korektorów itd. Stałe weryfikowanie jakości ichusług i rekomendowanie do dalszej współpracy Negocjowanie warunkówwspółpracy i ich egzekwowanie reprezentacja firmy w kontaktach z tłumaczami Prowadzenie spraw reklamacji składanych dostawcom Współpraca w zakresieplanowania; umiejętność kalkulowania rentowności Poszukiwanie, opiniowanie iwdrażanie nowych, skutecznych rozwiązań Stałe monitorowanie uzyskiwanychwyników Monitorowanie działań konkurencji oraz poszerzanie strefy wpływu narynku Zabezpieczenie sprawnej obsługi administracyjnej wymaganejprocedurami i przepisami prawa Stanowisko samodzielne, stacjonarny charakterpracy, praca w godz. 8-17
DOM TŁUMACZEŃ SOWA EWA ROGOZIŃSKA - 2017-03-29 - Opole (opolskie)
Tworzenie tresci na potrzeby w mediach społecznościowych, bieżące prowadzenie konwersacji z użytkownikmi na kanałach społecznościowych, kreowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększanie jej popularności.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2900 zł do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Kliczków (dolnośląskie)