SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kliczków oferta pracy Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2900 zł do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Kliczków (dolnośląskie)
Pracodawca: Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-724 Kliczków 8, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2900 zł do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kliczków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny, mile widziana znajomość języka niemieckiego, doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, konsekwentne działanie w zakresie powierzonych obowiązków, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-724 Kliczków 8, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 08.00-16.00, tel. 696418199, e-mail zanetakojder (at) kliczkow.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kliczków
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 03.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów estońskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-03-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie i uzgadnianie sald, udział w sporządzeniu sprawozdań dla GUS, NBP, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów, monitorowanie zmian w przepisach, współpraca z głównym księgowym.
Hegelmann Transporte Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Częstochowa (śląskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; księgowanie faktur, uzgadnianie rejestru VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku od nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2017-06-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Samodzielnego prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla 250 pracowników, prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontroli dokumentacji legalizacji zatrudnienia pracowników tymczasowych, sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PIT, obsługi systemu kadrowo-płacowego w związku z naliczaniem wynagrodzeń, współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, współpracy z działem rekrutacji, przygotowywania zestawień płacowych, zaświadczeń dla pracowników. - Wynagrodzenie: 4700 zł brutto. Praca na umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7.00-15.00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana biegła obsługa programów: MS Office (Excel), Płatnik, Gratyfikant (mile widziana); bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, ZUS, PFRON, oraz prawa podatkowego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i rosyjskiego. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Kontakt telefoniczny (tel.: 572-276-844) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: jobakse (at) jobakse.com.pl
SEBASTIAN POLOCZEK JOBAKSE - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
NADZÓR NAD PRACĄ PODLEGŁEGO PERSONELU. PLANOWANIE GRAFIKÓW PRACY. NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ PRODUKCJĄ. OPRACOWYWANIE WYDZIAŁOWYCH PLANÓW PRODUKCJI W POROZUMIENIU Z KONSTRUKTORAMI. ZAPEWNIENIE BEZAWARYJNEJ REALIZACJI PROCESU PRODUKCYJNEGO. ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI. SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ WYDAJNOŚCI PRODUKCJI.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)
- przyjęcie towaru - rozkładanie towaru na półki - kompletowanie gier- kompletowanie zamówień - pakowanie zamówień - wysyłka towaru - zachowaniu porządku magazynowego- remanenty - dodatkowe prace biurowo / magazynowe
L.Pańkowski - Labopak System Sp.K. - 2018-09-27 - Otwock (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, przyjmowanie reklamacji, realizacja zamówień, pilnowanie terminów, sporządzanie zleceń i ofert wg wytycznych, monitorowanie realizacji zamówień, udział w spotkaniach służbowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Śrem (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbałość, monitoring i rozliczanie podległych biur z realizacji planów i celów sprzedaży.Praca na terenie woj.podlaskiego i mazowieckiego.
KONKRET Sp. zo.o. - 2017-10-05 - Łomża (podlaskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-03-20 - Łapy (podlaskie)
rekrutowanie personelu na stanowiska produkcyjne
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
prowadzenie umów o pracę, rozliczania delegacji krajowych i międzynarodowych, przygotowywanie dokumentów pracowniczych do biura rachunkowego.Mile widziane doświadczenie
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lipsko (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowych, naliczanie listy płac, sporządzanie deklracji ZUS, PIT,PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Fehling Polska Wydawnictwo Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gniezno (wielkopolskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
ZAJĄC SP Z O.O. - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-03-21 - Wolbrom (małopolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, pomoc w pracach biurowych
K.TEAM Grzegorz Kostka Świdnica - 2016-07-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2018-01-13 - Zamieście (małopolskie)
- Planowanie i realizacja procesu rekrutacji pracowników z terenu polski oraz ukrainy. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Zamieszczanie ogłoszeń o pracę w prasie oraz internecie. Reprezentowanie firmy na targach pracy. Prowadzenie bazy danych CV. Język chiński wymagany ze względu na liczne delegacje na teren chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Miejsce wykonywania pracy: SIEDZIBA FIRMY ORAZ DELEGACJE POZA TERYTORIUM POLSKI (CHINY).- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana zaawansowana znajomość języka Chińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
opracowywanie dokumentacji technicznej oferowanych wyrobów, przeprowadzanie ocen technicznych i badań nowych wyrobów, procesy certyfikacyjne, doradztwo techniczne dla klienta, przeprowadzanie szkoleń technicznych
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Nowa Sól (lubuskie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Zielona Góra (lubuskie)
kontakt z klientem medialnym
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Płońsk (mazowieckie)
sprzedaż stolarki okienno-drzwiowej, wprowadzanie faktur, sporządzanie wycen, ofert itp. (wynagrodzenie od 2000zł + prowizja od sprzedaży)
Krupa Aleksandra OKsystem - 2017-06-07 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z PODSTAWAMI PRAWNYMI WEWNĘTRZNEJ ORGANIZACJI PROKURATURY ORAZ ZAKRESU DZIAŁAŃ SEKRETARIATÓW I INNYCH DZIAŁÓW ADMINISTRACJI, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI POMOCNICZYCH-BIUROWYCH TAKICH JAK MASZYNOPISANIE, WYKONYWANIE KSEROKOPII I INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ KIEROWNIKA SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)