SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Wolbrom oferta pracy Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Wolbrom (małopolskie)
Pracodawca: Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 22, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbrom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja. Mile widziane osoby ze stopniem niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Krakowska 22, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV oraz list motywacyjny przesłać na adres mpilch (at) nest.biz.pl lub składać osobiście w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Wolbrom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolbrom
Adres strony pracodawcy: www.nest.biz.pl
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: usługi księgowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2016
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 07.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsługa infolinii handlowej, wsparcie działań sprzedażowych w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowej (mailowej oraz telefonicznej) z obeznymi klientami firmy
P.P.H.U. "A-M" s.c. Andrzej Domin, Grzegorz Domin - 2016-09-29 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa koparki i koparko-ładowarki.
Zakład Remontowo - Budowlany w Zamościu Kustra Adam - 2017-04-12 - Żdanów (lubelskie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)
Pakowanie paczek, sprzedaż wysyłkowa. Obsługa klienta, wystawianie faktur, paragonów. Obsługa programu magazynowego. Praca jednozmianowa w godz.: 07:00-15:00 lub 10:00-18:00. Wynagrodzenie 2000 zł brutto/miesięcznie (+premia uznaniowa). Praca w Targanicach ul. Dobra dorywczo praca w Kętach ul. Fabryczna 15a . Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
P.H.U. STAL-BRAM S. C. - 2017-08-18 - Targanice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)
Malowanie i lakierowanie obiektów reklamowych. Praca w godz. 6:00-14:00 lub 7:00-15:00
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Nowa Sól (lubuskie)
Praca jako kierowca kat. "C"+"E" w transporcie międzynarodowym.
MYŚLIWIEC HENRYK - 2017-10-10 - Racibórz (śląskie)
sporządzanie list płac,sporządzanie dokumentacji do ZUS,US,obsługa programu płacowego(Symfonia),prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych i nadzór nad ich obiegiem,prowadzenie akt osobowych,prowadzenie spraw kadrowych i ewidencji czasu pracy,prowadzenie akt osobowych i nadzór nad nimi
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Krobia (kujawsko-pomorskie)
Identyfikacja i wdrażanie możliwości ograniczania kosztów zgodnie z rocznymi celami oszczędnościowymi, prowadzenie poszukiwań nowych dostawców, negocjacje umów z dostawcami, wsparcie z fabryk w przypadku problemów z zaopatrzeniem, tworzenie i nadzór mad zamówieniami
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Tychy (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganiaprzepisów BHP na budowie Elektrowni Opole - sporządzanie IBWR, OR iinnych dokumentów - zgłaszanie (nowych) pracowników na szkoleniabhp, sporządzać pozwolenia na prace na budowie, kontakt ze służbamiBHP z bezpośredniego nadzoru, praca w godz. 7-15
Roko Sp.z o.o - 2016-03-10 - Brzezie (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Strzyżenie, farbowanie, modelowanie
RENATA MIELCZAREK - 2017-10-09 - Wróblew (łódzkie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
Monitorowanie stanów magazynowych surowców do produkcji i innych. Składanie i nadzorowanie zamówień do dostawców zagranicznych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z importem towarów. Reklamacje do dostawców.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja usług gastr. i hotelarskich.
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-06-29 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Pyskowice (śląskie)
Rozwożenie listów, paczek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-08 - Wąwolnica (lubelskie)
Obsługa klienta: pomaganie w wyborze optymalnych ofert, realizacja zleceń klientów, tworzenie, sprzedaż, realizacja i rozliczanie produktów turystycznych.Gromadzenie i systematyzacja informacji przydatnych w programowaniu sprzedaży i świadczeniu usług turystycznych.Stała współpraca z usługodawcami, nadzór nad ich świadczeniem i rozliczanie.
Biuro Turystyczne QUAND - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
kontrola zbieżności i geometrii pojazdów ciężarowych
KRZYSZTOF GUSZPIT KMG - 2018-02-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kadrowo i płacowa szkoły. Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - pracowników, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych PIT-y, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie akt wszystkich pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS i SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich d
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-11-16 - Kurowice (łódzkie)
Prace brukarskie.Praca na terenie Warszawy. Pracodawca zapewnia dowóz.
Budownictwo Drogowe Brukarstwo Robert Wieczorek - 2018-04-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prezentowanie produktów i usług firmy klientom w obcych językach(ukraiński, rosyjski, angielski), przygotowanie i kompletowanie dokumentów dla klientówOferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
AKKONA Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Strzembowo (mazowieckie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta konsutlacja i dokonywanie transakcji. Kontak z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP na budowie, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przepisów i zasad BHP
PG BUDOWA S.C. KRZYSZTOF PAJĄK, GRZEGORZ GOCYŁA - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)