SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Oleśnica oferta pracy ZAJĄC SP Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAJĄC SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 7, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: każde
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Sprzedawca*
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: ZAJĄC SP Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Potok Bryjów 2, 34-532 Czarna Góra, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
obsługa klienta stacjonalnego oraz internetowego, aktualizacja. oferty sklepu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: umówić się telefonicznie, Godziny : od 10.oo do 18.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tatrzański
Gmina pracodawcy: Bukowina Tatrzańska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czarna Góra
Ulica pracodawcy: Potok Bryjów
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 13.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie, współudział w szkoleniach BHP,-praca służby BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wieliczka (małopolskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczoną przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-12-27 - Wawrów (lubuskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Brzeg (opolskie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW, PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH, SPORZĄDZANIE UMÓW I OFERT W ZAKRESIE WINDYKACJIWYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PRAWNICZE, EKONOMICZNE) UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, NEGOCJACYJNE, PREZENTACYJNE, PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE, CV NA-MAILA:BIURO (at) MAGNAERA.PL LUB KONTAKT TELEFONICZNY;
MAGNA ERA SP. Z O.O. - 2016-06-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
-bieżąca obsługa- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych -realizacja planów sprzedażowych- aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2017-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
pozyskwanie zamówień, obsługa klioenta w biurze, sprzedaż drzwi okien rolet wystawianie faktur zamawianie towaru
FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI - 2016-04-07 - Mława (mazowieckie)
- Optymalizacja serwisów internetowych pod kątem SEO.- Prowadzenie kampanii Google AdWords i Facebook Ads.- Opracowanie audytów SEO i audytów UX.- Tworzenie z wykorzystaniem gotowych narzędzi stron internetowych przeznaczonych do pozycjonowania.- Wykorzystywanie w codziennej pracy narzędzia SEO typu majestic, statystyki Google Analytics, Google Tag Manager, Google AdWords, Google Search Consol i innych.
Scorise Sp. z o.o. - 2016-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe lub średnie; doświadczenie zawodowe: 4 lata przy wykształcenieu wyższym; 5 lat doświadczenia przy wykształceniu średnim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów i sprawozdań, bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie zaświadczeń i informacji dla pracowników), nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych związanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projektów z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów, prowadzenie spotkań handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientem i jego obsługa po-sprzedażowa, udzielanie wsparcia technicznego do sprzedawanych rozwiązań
Scooter Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)
- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
.
PHU "Drwal" BHP i P.POŻ Dariusz Domagalski - 2017-03-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
sortowanie i pakowanie robaków stanowiących przynęty wędkarskie, wykonywanie prac pomocniczych przy hodowli robaków, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP;
"EKAGRO" PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE MIROSŁAW HANUSZEWICZ - 2017-01-04 - Krępa Słupska (pomorskie)
wg stanowiska
Firma Produkcyjno-Handlowa BLENDER - 2015-12-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie konkretnych odbiorców, usług reklamowych. Wykształcenie średnie handlowe. Doświadczenie zawodowe 3-5 lat. Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: średnie techniczne, 8 lat stażu pracy; doświadczenie w pracy z zakresie zarządzania systemami energetycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-30 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
-UDZIAŁ W USTALANIU KOSZTÓW PRODUKCJI WYROBU -SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZDOKUMENTACJI OFERTOWEJ -PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z PRZEKSZTAŁCANIEM WYROBÓW ORAZ Z WDROŻENIAMI NOWYCH WYROBÓW-UDZIAŁ W PRZYGOTOWYWANIU PROCEDUR PRODUKCJI -WSPÓŁPRACĘ Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW -PRACĘ W BIURZE W SIEDZIBIE FIRMY
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
dbanie o czystość i porządk w pomieszczeniach szkolnych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Bągart (pomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2018-06-11 - Raszyn (mazowieckie)
-tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością wg IFS, - tworzenie i akceptacja opakowań marki własnej i marek sieci zgodnie z obowiązującym prawem, - nadzór nad zapisami Systemu Zarządzania Jakością, - wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie Systemu Jakości,- kontrola jakościsurowców i wyrobów gotowych,- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, - szkolenie pracowników z zagadnień dotyczących systemu Współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod kątem Systemu Jakości, - Przedstawicielstwo Spółki ds. IFS/International Food Standard/,- reprezentowanie Spółki przed Urzędami,- nadzorowanie systemów sieci handlowychw zakresie specyfikacji surowców.
SAWEX Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Kościerzyna (pomorskie)
malowanie elementów konstrukcji stalowych
KONST STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie posadzek; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe budowlane, doświadczenie w wykonywaniu posadzek; MIEJSCE PRACY: teren całego kraju
Usługi Budowlane "MAREX" Marek Ocieczek - 2016-02-04 - Boronów (śląskie)