SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Mława oferta pracy FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskwanie zamówień, obsługa klioenta w biurze, sprzedaż drzwi okien rolet wystawianie faktur zamawianie towaru
Data publikacji: 2016-04-07
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki 24, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskwanie zamówień, obsługa klioenta w biurze, sprzedaż drzwi okien rolet wystawianie faktur zamawianie towaru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, komunikatywność, kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Żwirki 24, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Żwirki
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.04.2016
Oferta pracy ważna do: 07.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
monitorowanie kontrolne, zarzadzanie procesami i kontrolami,ciągłe doskonalenie procesów,zarządzanie ryzykiem, zapewnianie o zgodności i realizowaniu projektów zgodnie z odpowiednimi procedurami i zasadami w firmie Heinekenzarządzanie relacjami,wspieranie własności funkcjonalnych,rozwój zawodowy , rozwój personalny
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokółka (podlaskie)
Współpraca z kontrahentami niemieckojęzycznymi, obsługa klienta, realizacja ofert, dyspozycyjność
"OFFICOMP" Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Sanok (podkarpackie)
Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta księgarni (sklepu papierniczego), przyjmowanie dostaw, ekspozycja towaru.
kontakt przez PUP - 2017-12-24 - Ząbki (mazowieckie)
sporządzanie list płac, deklaracji PIT, ZUS, obsługa programu Płatnik, prowadzenie spraw płacowych, przygotowywanie umów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REGO Michał Mikołajczyk - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z rozporządzeniem
MID OCEAN LOGISTICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
prace organizacyjne związane z transportem, nadawanie przesyłek
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Pryzmat" A.W.Sulewscy sp.j. - 2017-09-12 - Mojsławice (lubelskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Pruszków (mazowieckie)
Stowarzyszenie Centrum PISOP w ramach realizacji projektu przyznaje dotacje inwestycyjne (22tys./osobę); zadaniem pracownika będzie szczegółowe rozliczenie wydatkowania tej dotacji. Szczegółowy zakres: - przygotowanie wzorów dokumentów dot. umów na przyznanie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego; - odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników);- przygotowanie i prowadzenie działań niezbędnych do rozliczenia dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- kontrola podmiotów w zakresie wykorzystania dotacji inwestycyjnej;- przygotowanie zestawień do płatności dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- organizacja szkoleń zawodowych dla PS;- stały kontakt z doradcami kluczowymi i biznesowymi;- współpraca z zespołem finansowo-księgowym.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa przetargów publicznych, obsługa kleintów - przedsiębiorców, przygotowywanie ofert handlowych
INWAR S.A. - 2016-06-15 - Sieradz (łódzkie)
wg stanowiska
"MEDICAR" S.C. DIAGNOSTYKA I MECHANIKA POJAZDOWA MECHANIKA MICHALSKI WALDEMAR GAŁUSZKA ROBERT - 2015-11-19 - Barwałd Średni (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z dostawcami i odbiorcami z zagranicy, monitorowanie na bieżąco rynku, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie,staż pracy min. 1 rok,znajomość podstaw rachunkowości i programu Symfonia,odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność,ewidencja i księgowanie dokumentów,bieżące wsparcie zespołu księgowego.
Auto Partner Garcarek Spółka Jawna - 2015-12-15 - Ociąż (wielkopolskie)
nadzorowanie stanu magazynu surowców wykonywanie analiz,raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego,,utrzymanie kontaktów z działem zakupów i logistyki , sprzedaży i marketingu w zakresie otrzymywania określonych informacji na temat zleceń i zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Turowo (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2018-01-05 - Widzino (pomorskie)
Osoba będzie wystawiała faktury klientom firmy jak również korekty, noty korygujące i przede wszystkim będzie podejmowała wszelkie kroki do egzekwowania należności, tzn. wysyłanie wezwań, upomnień, kontakt telefoniczny. Jak również sporządzanie przeciwko dłużnikom firmy dokumentów i kierowanie ich do kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
KARAPETYAN ARMINE - 2018-03-27 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Negocjowanie warunków współpracy, prowadzenie obsługi klienta oraz budowanie relacji z nowymi klientami, poszukiwanie nowych odbiorców, współtworzenie oferty i strategii sprzedażowej firmy, bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
Zgodnie z umową.
MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ - 2016-02-02 - Ropczyce (podkarpackie)