SPECJALISTA DO SPRAW REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2) staż pracy Min. 2 miesiące na podobnym stanowisku w zakresie rachunkowości w środowisku międzynarodowym3) umiejętność specjalność Wiedza dot. codziennych czynności księgowych w zakresie zobowiązań, w tym: księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont i sald dostawców, terminowa realizacja płatności, księgowania dot. zamknięcia miesiąca, kontakty z klientami; Postawa zorientowana na przestrzeganie terminów oraz ustalonych parametrów jakościowych; Preferowana wiedza dot. rynku HighTech; Biegła znajomość j. szwedzkiego oraz j. angielskiego (do komunikacji z klientami); Wykazywanie się międzynarodowym i wielokulturowym sposobem myślenia4) inne (wpisać jakie) Doskonałe zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie oraz umiejętność rozwiązywania problemów w proaktywny sposób; Umiejętność pracy bez ciągłego nadzoru oraz pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 26.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie ekspertyz, publikacji, wzorów dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zamówień
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2016-12-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
obsługa sklepi internetowego, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie modelu biznesowego internacjonalizacji firmy; analiza aktów prawnych rosyjskich, ukraińskich, białoruskich; tworzenie raportów finansowych, budżetowanie, budowa rynku rosyjskiego, ukraińskiego, znajomość produktów branży stolarki aluminiowej i ich promocja na rynkach wschodnich, zadania związane z realizacją projektu unijnego (B+R). Praca w ramach umowy zlecenia wykonywana w dowolnych godzinach. Wynagrodzenie 13zł brutto/godzinę + prowizje
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
pomocnik stolarza
"MAXI-DREW" F.P.H.U. Arkadiusz Dyrda - 2015-11-20 - Kuków (małopolskie)
- obsługa urządzeń biurowych- obsługa beneficjentów- zapoznanie się z dokumentacją unijną- przygotowywanie korespondencji- przygotowywanie wniosków o pomoc unijną- wsparcie administracyjne w czasie realizacji projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bielsko (wielkopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-02-26 - Kobiernice (śląskie)
Montaż / testowanie przełączników, obsługa urządzeń / linii, pakowanie produktów, dostarczanie detali na stanowiska (zależnie od przydziału do funkcji, praca siedząca/stojąca).
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków zgodnie z kartą menu. Wymagane minimalne doświadczenie zawodowe.
Lubrow Tap House "GO PIWKO" Tomasz Lubocki - 2017-03-30 - Wejherowo (pomorskie)
Brak danych
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-03-24 - Chojnice (pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
GENEROWANIE PLANU PRODUKCJI, AKTUALIZACJA STRUKTUR MATERIAŁOWYCH NA PRODUKTY I WYROBY GOTOWE, KALKULACJA KOSZTÓW PRODUKCJI, ZAPEWNIENIE PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZUŻYĆ SUROWCÓW I ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH, ANALIZA RAP.
VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-04-10 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakup owoców do grup producenckich oraz prywatnych rolników dysponujących surowcem. kontrola dostarczanych owoców pod względem ilościowym i jakościowym. Zamawianie towarów wg. zleceń, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami owoców z państw wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kielce (świętokrzyskie)
wprowadzanie do systemu informatycznego i nadzór nad danymi w zakresie produkcji, nadzór i kontrola stanów magazynowych, przygotowanie planów produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu, maszyn i urządzeń budowlanych, nadzór nad produkcją pomocniczą dla poszczególnych budów, rozdysponowanie na budowy materiałów i sprzętu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE STRYKOWSKI SPÓŁKA Z O .O, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-05 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Brzeg (opolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Lębork (pomorskie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2017-09-07 - Jędrzychów (opolskie)
obsługa klienta bankowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Cyców (lubelskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.07.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW, PRACA W GENERATORACH WNIOSKÓW, TWORZENIE BUDŻETÓW PROJEKTÓW, TWORZENIE WSKAŹNIKÓW PROJEKTOWYCH, ICH ANALIZA I PRZYGOTOWANIE POTRZEBNYCH ZMIAN WE WSKAŹNIKACH, KWALIFIKOWANIE WYDATKÓW DO PROJEKTÓW ZGODNIE Z PROCEDURAMI, PRZYGOTOWANIE I MONITORING BUDŻETÓW ORAZ PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH, OPIS DOKUMNETACJI FINANSOWEJ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, MONITORING WSKAŹNIKÓW PROJEKTÓW I ICH AKTYWNA ANALIZA, PRZYGOTOWYWANIE ZAKUPÓW I ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ZGODNIE Z ZASADAMI KONKURENCYJNOŚCI/PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PROJEKTACH, PRZYGOTOWYWANIE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI WEWNĘTRZNYCH I PROCEDUR ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING UMÓW Z KONTRAHENTAMI, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM, BUDŻETEM I PROCEDURAMI PROJEKTÓW, OBSŁUGA PROCESÓW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, PRACE BIUROWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB INNE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI POŻĄDANE: CO NAJMNIEJ 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GENERATORACH WNIOSKÓW, ROZLICZANIA PROJEKTÓW, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETÓW MS OFFICE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROGRAMU EXCELL, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ANALITYCZNE MYŚLENIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEJ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACY, WYSOKI POZIOM UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY ktaszczecin (at) kta.szczecin.pl
KRAJOWE TOWARZYSTWO AUTYZMU ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ślusarstwo, cięcie, spawanie, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- planowanie i koordynowanie dzialań marketingowych;- kampania w mediach;- przygotowanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-30 - Rokocin (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)