SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W SALONIE PLAY Ropczyce oferta pracy MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W SALONIE PLAY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z umową.
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Ropczyce (podkarpackie)
Pracodawca: MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 11, 39-100 Ropczyce, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie z umową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W SALONIE PLAY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ropczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ropczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Komunikatywność oraz odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy:
MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Ks. Ruczki 10/2, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kierować na adres e-mail: rekrutacja (at) playmax.tel
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa
Ulica pracodawcy: Ks. Ruczki
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie rej. zakupu i sprzedaży dot. podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT-7, rozliczanie podatku odroczonego.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca na stoisku firmowym-w galerii handlowej
Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska S. A. - 2016-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
-zakupy produktów i usług zgodnie z zapotrzebowaniem firmy-negocjacje warunków z dostawcami i optymalizacja współpracy-poszukiwanie nowych źródeł dostaw oraz tworzenie zapytań ofertowych
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2017-02-17 - Adamówka (podkarpackie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Dobrzeń (dolnośląskie)
Podstawowe prace biurowe, tworzenie pism, przyjmowanie i wysyłka korepondencji.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Siedlce (mazowieckie)
Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania, terminowość dostaw, negocjowanie cen z dostawcami, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potzreb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami, dostarczanie zamówień do klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
EDUKACJA MUZYCZNA W PRZEDSZKOLU SPECJALNYM, SZKOLE PODSTAWOWEJ SPECJALNEJ
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. K. Makuszyńskiego - 2017-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa organizacyjna i administracyjna współpracy z zagranicą w tym obsługa delegacji zagranicznych. Koordynowanie umów oraz wymiany osobowej z zagranicznymi ośrodkami partnerskimi. Sprawowanie funkcji zastepcy koordynatora programu "ERASMUS +". Działania dotyczące projektów międzynarodowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-03-02 - Częstochowa (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta/fakturzysta. Reklamacje, przyjęcia i zwroty towarów, inwentaryzacje, obsługa systemu ratalnego, kontrola dokumentów przyjęć. Wymagane wykształcenie min. średnie, dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera. Tel. 692 442 095 Bogdan Łankowski
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-20 - Sulęcin (lubuskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-08-09 - Wielgłowy (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-01-05 - Racibórz (śląskie)
obsługa klienta, kasy, promocja towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dążenie do osiągnięcia dokładności i terminowości, przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych na temat stwierdzonych błędów i inicjowanie działań naprawczych; wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; -utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji -koordynowanie konkretnych działań i monitorowanie terminowości i rzetelności dostawców zewnętrznych (dot. wizy, pozwolenia na pracę, podatku), aby zapewnić zgodność z przepisami prawa / migracyjnymi w odniesieniu do lokalny i delegowanych pracowników. -zapewnianie kalkulacji i aktualizacji pakietu wynagrodzeń z najwyższą dokładnością, -sprawdzanie kwalifikowalności, raportowanie i kalkulacje, skuteczna współpraca z odpowiednimi zespołami
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biurowa reklamacji. Wymagana znajomość Ms Office. Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość branży meblowej.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-11-22 - Piaski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Europy (kontakt z potencjalnym klientem jest telefoniczny); utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami; obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku angielskim orza niemieckim ( branża IT). Umowa o pracę na czas określony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z klientami, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Wilków Pierwszy (mazowieckie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie planów ochrony obiektów, utrzymanie kontaktów za zleceniodawcami, pozyskiwanie nowych zleceniodawców, sprawowanie kontroli i nadzoru nad pracownikami ochrony mienia.
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: min.5 lat, prawo jazdy kat.B, umiejętności: znajomość rynku Europy Wschodniej (środki chemiczne dla myjni samochodowych), znajomość j. rosyjskiego , ukraińskiego biegle, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; koordynowanie zleceń produkcyjnych;przygotowanie ofert handlowych; handel środkami chemicznymi dla myjni samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Skawa (małopolskie)
utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i maszyn poprzez naprawę i konserwację parku maszynowego oraz optymalizacja procesu produkcyjnego
GUALA CLOSURES DGS POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie kontaktów ze sprzedawcami tkanin w Pakistanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami wyrobów tekstylnych z UE
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Żyrardów (mazowieckie)