SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 8 230 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dążenie do osiągnięcia dokładności i terminowości, przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych na temat stwierdzonych błędów i inicjowanie działań naprawczych; wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; -utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji -koordynowanie konkretnych działań i monitorowanie terminowości i rzetelności dostawców zewnętrznych (dot. wizy, pozwolenia na pracę, podatku), aby zapewnić zgodność z przepisami prawa / migracyjnymi w odniesieniu do lokalny i delegowanych pracowników. -zapewnianie kalkulacji i aktualizacji pakietu wynagrodzeń z najwyższą dokładnością, -sprawdzanie kwalifikowalności, raportowanie i kalkulacje, skuteczna współpraca z odpowiednimi zespołami
Data publikacji: 2017-04-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dążenie do osiągnięcia dokładności i terminowości, przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych na temat stwierdzonych błędów i inicjowanie działań naprawczych; wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; -utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji -koordynowanie konkretnych działań i monitorowanie terminowości i rzetelności dostawców zewnętrznych (dot. wizy, pozwolenia na pracę, podatku), aby zapewnić zgodność z przepisami prawa / migracyjnymi w odniesieniu do lokalny i delegowanych pracowników. -zapewnianie kalkulacji i aktualizacji pakietu wynagrodzeń z najwyższą dokładnością, -sprawdzanie kwalifikowalności, raportowanie i kalkulacje, skuteczna współpraca z odpowiednimi zespołami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 230 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 8 230 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2017
Data zakończenia pracy: 11.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek: stosunki międzynarodowe, europeistyka, zarządzanie, co najmniej 2 lata pracy na podobnym stanowisku w Zasobach Ludzkich w ramach pracy w międzynarodowej firmie; -doświadczenie w dziedzinie oddelegowań międzynarodowych, -doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi SAP HR, znajomość programów związanych z analizą i raportowaniem -znajomość ogólnie dostępnego programu z dziedziny zasobów ludzkich , -znajomość MS Office w tym praktyczna znajomość programu Excel, Word, PowerPoint, umiejętność wyznaczenia celów, -bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, -skupienie na kliencie, -umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolności organizacyjne - bardzo dobra organizacja pracy własnej; biegła znajomość języka angielskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii związanej w wykonywaniem tego stanowiska; - biegła znajomość języka filipińskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 08.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Podobne oferty pracy
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
- planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników( prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, pism do komorników, przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Agmar S.A. - 2019-01-14 - Mielec (podkarpackie)
organizacja i planowanie produkcji
TERMET SA Świebodzice - 2016-06-23 - Świebodzice (dolnośląskie)
przeprowadzanie rekrutacji pracowników planujących podjęcie pracy w Niemczech, tworzenie bazy danych kandydatów, uczestnictwo w Targach Pracy na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów.
TRAKCJA PRKiI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, umów i raportów sprzdaży, zawieranie umów abonenckich.
CONECT Marcin Barszcz - 2019-07-04 - Pilczyca (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży w dzilae logistyki
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OO SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2019-05-30 - Rusiec (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
Przewóz towarów.
Janus Trans Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-14 - Opole (opolskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI LUB RUMUŃSKIMIEJSCE PRACY: RZESZÓW OBOWIĄZKI:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWA OBSŁUGATELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JĘZYKA: FRANCUSKIEGO, WŁOSKIEGO, HISZPAŃSKIEGO LUB RUMUŃSKIEGODOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Ogłoszenie nr 85/2019 Śląski Oddział Wojewódzki NFZ w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko:specjalisty w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym, Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Główne obowiązki:- prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych, w tym pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej oraz wykonywanie pozostałych obowiązków wynikających z powierzonej funkcji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843) oraz przepisami wewnętrznymi NFZ,- weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,- konsultowanie i opiniowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niepodlegających ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843),- sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów finansowych dotyczących zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane pod kątem zgodności z przepisami cyt. wyżej ustawy.Praca: 8:00-16:00.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-11-21 - Katowice (śląskie)
administrowanie i obsługa biura, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie dokumentów dla księgowości, przygotowywanie umów, aneksów, notatek oraz redagowanie stron internetowych, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, obsługa wysyłek
Controlsys - 2016-01-20 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
zapoznanie pracownika z organizacją pracy wydziału, obiegiem dokumentów i realizacją zadań w komórce OBD, zapoznanie z przepisam, udostepnianie komórkom organizacyjnym akt emerytalno-rentowych, akt płatnika, akt ubezpieczonego zgodnie ze złożonym zamówieniem, przejmowanie akt PUŚ, po załatwieniu przez komórkę, podłączenie dokumnetacji zwracanej z wydziału w formie a/a, porządkowanie akt PUŚ, wykonywanie innych prac zleconych.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kłobuck (śląskie)
księgowanbie faktur magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, prace administracyjno-biurowe
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek podatkowych, obsługa programu płatnik oraz programu kadrowo płacowego
"POMAK" Spółka z o.o. Czerwieńsk - 2016-09-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
sporządzanie ofert, zamawianie towaru, doradztwo technicznem bieżaca obsługa klientów
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla. Aktywne pozyskiwanie kandydatów (redagowanie ogłoszeń, preselekcja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych).
AN-ELEC Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Gdynia (pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 22/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
nawiązanie nowych kontaktów, zdobywanie przepisów na wypieki tradycyjne, utrzymanie kntaktówz dotychczasowymi klientami
Piekarnia "SZÓSTKA" S.C. Grażyna Hurka, Krzysztof Hurka - 2017-02-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca w firmie zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami. Do obowiązków będzie należało m. in. zlecanie drobnych napraw, rozliczanie ze zleceń, nadzorowanie prac, kontakt z klientem. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30
Zarządca Sp. zo.o. - 2019-07-11 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)