SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Kłobuck oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zapoznanie pracownika z organizacją pracy wydziału, obiegiem dokumentów i realizacją zadań w komórce OBD, zapoznanie z przepisam, udostepnianie komórkom organizacyjnym akt emerytalno-rentowych, akt płatnika, akt ubezpieczonego zgodnie ze złożonym zamówieniem, przejmowanie akt PUŚ, po załatwieniu przez komórkę, podłączenie dokumnetacji zwracanej z wydziału w formie a/a, porządkowanie akt PUŚ, wykonywanie innych prac zleconych.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Kłobuck (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zapoznanie pracownika z organizacją pracy wydziału, obiegiem dokumentów i realizacją zadań w komórce OBD, zapoznanie z przepisam, udostepnianie komórkom organizacyjnym akt emerytalno-rentowych, akt płatnika, akt ubezpieczonego zgodnie ze złożonym zamówieniem, przejmowanie akt PUŚ, po załatwieniu przez komórkę, podłączenie dokumnetacji zwracanej z wydziału w formie a/a, porządkowanie akt PUŚ, wykonywanie innych prac zleconych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłobuck
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Data zakończenia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
Długosza 114, 42-100 Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: kłobucki
Gmina pracodawcy: Kłobuck
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłobuck
Ulica pracodawcy: Długosza
Numer budynku pracodawcy: 114
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
1. Proces planowania i budżetowania finansowego dla dywizji RSBC.2. Zarządzanie strukturą MPK (Miejsce powstawania kosztów).3. Proces kapitalizacji nie dotyczący IT.4. Miesięczne raportowanie dla RSBC w celu porównania kosztów aktualnie poniesionych w stosunku do budżetu.5. Transfery budżetów, kosztów i zadania typu ad-hoc.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- ciągła analiza ilości towaru- monitorowanie cen surowców- kontrola towarów przych. i wych.- prowadzenie dokumentacji magazynowej- wyjaśnianie rozbieżności magazynowych- współpraca z działem produkcji i działem sprzedaży w celu optymalizacji procesów związanych z realizacją zamówień
AGRO FISH SP.ZO.O. - 2017-09-15 - Kartoszyno (pomorskie)
Zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży elektrycznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; Nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, inicjowanie, koordynacja i wdrażanie realizacji projektów systemowych i regionalnych, poszukiwanie partnerów do realizacji projektów.
Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36 - 2016-04-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
dbanie o kompletność dokumentacji, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji transportowej, realizacja umów
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
Umowa na okres próbny 3 miesięczny.
TERRACON-POL - 2018-02-02 - Krapkowice (opolskie)
osobiste nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z rejonu Ukrainy i Rosji. Sporządzanie ofert umów dwujęzycznych. Nadzorowanie wykonywania zlecenia
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łuków (lubelskie)
PROMOWANIE FIRMY I USŁUG, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ICH OBSŁUGA, PRZYGOTOWANIE OFERT, UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, UDZIAŁ W SPOTKANIACH I TARGACH , ANALIZA POTRZEB RYNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
- Obsługa sklepu internetowego: Obróbka zdjęć, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronę internetową. Obsługa sprzedaży internetowej. Kontakt z klientami.- Wynagrodzenie: od 8 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas określony 6 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Mile widziane osoby uczące się. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. "B". Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania magazynowego oraz systemów informatycznych wspomagających te procesy. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kosultancji kosmetycznych, sprzedaż kosmetyków ekologicznych w sklepie stacjonarnym i internetowym, analiza rynku kosmetyków, kontakty z dostawcami krajowymi i zagranicznymi ze wschodu. Praca od poniedziałku do soboty, dyspozycyjność 9-20160 h pracy w miesiącuMiejsce pracy: Wrocław, ul. KrzyckaSala H
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
- Zadania: opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontraktów, opiniowanie umów oraz udział w negocjacjach, współpraca z Działem Prawnym.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek prawo, administracja. Wymagane 1 rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Budowlanego, dobra znajomość MS Office, pracowitość, umiejętność pracy w grupie, bardzo dobra organizacja pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Katowice (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa w terenie
INSTALDOM - SŁAWOMIR RYNIEC - 2016-07-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
indywidualne spotkania z klientami, na których trzeba dopasować dlaklienta dobre rozwiązanie i zgromadzć z nim potrzebne dokumenty dosprawy. Serwisujemy i prowadzimy swoich klientów przez cały procesodszkodowawczy
VOTUM S.A. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. KONTROLA ORAZ WYSTAWIANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁOWYCH, ORGANIZACJA TRANSPORTÓW ZAKUPOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI W RAMACH DZIAŁU
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu, tworzenie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kraków (małopolskie)
Praca w księgowości przedszkola państwowego. Więcej informacji na stronie BIP Miejskiego Przedszkola nr 2 w Sulejówku.
Miejskie Przedszkole nr 2 w Sulejówku - 2018-12-27 - Sulejówek (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie akt osobowych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i organizowanie pracy własnej zgodnien z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, prowadzenie dokumentacji wynikających z ochrony środowiska, tworzenie analiz i raportów w języku koreańskim dla Prezesa Zarządu oraz Managera Generalnego.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)