SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Nidzica oferta pracy MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 4 210 PLN
Zakres obowiązków: -wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŻEROMSKIEGO 10B, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 210 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nidzica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nidzica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 210 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Dośiwadczenie zawodowe min.1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
3 MAJA 2/52, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nidzicki
Gmina pracodawcy: Nidzica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nidzica
Ulica pracodawcy: 3 MAJA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, fakatury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania);Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obsługa korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu. Prowadzenie obsługi w języku niemieckim. Organizacja pobytu gości, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadzór nad działaniami firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Firmy z uwzględnieniem zasad wewnętrznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpadów wytwarzanych przez firmę i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do właściwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, sprzedaż usług hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Pakosław (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, j. angielski na poziomie średniozaawansowanym B2. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE - GAWLAS WOJCIECH - 2018-09-26 - Szczerbice (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Przyprostynia (wielkopolskie)
1. Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych2. Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną3. Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług4. Przygotowywanie postępowań zakupowych na wyłonienie wykonawców usług5. Prowadzenie rejestru zawartych kontraktów 6. Bieżąca analiza realizacji zawartych kontraktów7. Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych8. Planowanie realizacji potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcą9. Zlecanie i potwierdzanie wykonania usług przez podwykonawców10. Prowadzenie gospodarki magazynowejPraca na okres próbny : 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. PurkyniegoKontakt kandydatów z pracodawcą: Przemyslaw.Machowczyk2 (at) orange.com, 504 26 11 90sala D
Orange Real Estate Sp. z o.o - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie www.kco.katowice.pl/ w zakładce "Oferty pracy".- Wykonywanie dezynfekcji i sterylizacji medycznej z uwzględnieniem obowiązujących procesów i procedur; przeprowadzanie kontroli procesów dezynfekcji i sterylizacji; prowadzenie dokumentacji mycia, dezynfekcji i sterylizacji medycznej. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wyłonieniu odpowiedniej osoby na stanowisko.- Praca w systemie równoważnym do 12 godz. i w porze nocne. Praca również w soboty, niedziele i święta. Wymagania: wykształcenie średnie oraz posiadanie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technika sterylizacji medycznej. Mile wdziane doświadczenie w pracy w charakterze technika sterylizacji. Uprawnienia typu E do obsługi sterylizatorów, autoklawów, dezynfektorów medycznych.
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, marketing i sprzedaż produktów Damix. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Dwa Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-06-08 - Rytel (pomorskie)
Sprzedaż i promowanie oferty ORANGE. Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami. Obsługa klientów. Udzielanie informacji o ofercie ORANGE. Na początek umowa na czas określony 3 m-ce lub 6 m-cy. Praca w godz. 10-21 (w godzinach otwarcia Galerii Sandecja). System czasu pracy równoważny.
Orange Polska S.A. - 2017-10-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opieka nad mieszkańcami domu pomocy społecznej.
Dom Pomocy Społecznej w Babicy - 2017-09-07 - Pstrągowa (podkarpackie)
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z kiosku, praca przy komputerze, przygotowanie ofert, zamykanie sprzedaży, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Bochnia (małopolskie)
1. Organizacja transportu międzynarodowego : morskiego, kolejowego i drogowego. 2. Organizacja transportu krajowego : kolejowego i drogowego.3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.4. Współpraca z podwykonawcami.5. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń.6. Obsługa dokumentacyjna wysyłek.7. Prowadzenie i uaktualnianie baz danych.8. Rozliczanie usług transportowych.Firma oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie. 2. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. 3. Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej.4. Atrakcyjne wynagrodzenie.5. System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)6. Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
- koordynacja pracy kierowców,- prace biurowe,- optymalizacja zleceń kierowców
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-07-11 - Wędrzyn (lubuskie)
wystawianie faktur, rozliczanie
"ALMAS" B.KUCHARSKA T.STAWIARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-24 - Lędziny (śląskie)
przeprowadzanie procedur związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników oraz zmianą warunków zatrudnienia, prowadzenie i bieżące aktualizowanie komputerowej ewidencji osobowej SEW-on line prowadzenie TAP zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników, ewidencji czasu pracy w różnych systemach i wymiarach czasu pracy, sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie struktury zatrudnienia i poziomu płac,dokonywanie naliczeń finansowych uprawnień pracowniczych i przesyłanie do płatnikaopracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników,tworzenie wniosków o nadanie medali i odznaczeń, tworzenie i aktualizowanie regulaminów pracy i regulaminów premiowania w zakładzie,ewidencjonowanie i terminowe kierowanie na badania lekarskie,sporządzanie, wydawanie wszelkich zaświadczeń o zatrudnieniu,archiwizowanie dokumentacji personalne
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Jarosław (podkarpackie)
Sprzedaż maszyn budowlanych - koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami ,pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
zarządzenie spedycją, organizowanie dostaw do klientów, negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-25 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku zbytu, ofertowanie
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2016-05-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Montaż rurociągów
ALTERTECHNIKA Bernard Szymeon - 2016-07-01 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie kadr
Zespół Policealnych Szkół Medyczno-Społecznych - 2018-09-06 - Bytom (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-10-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Opiekun stażsyty - Katarzybna Szudy- obsługa klienta w biurze, przez telefon,- przygotowywanie umów, ofert,- wysyłanie zamówień do producentów,- wyjaśnianie reklamacji,- ustalanie montażu z klientem i przygotowywanie dokumentów monitorowych,- obsłu7ga programów do wycen i ofert,- wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ruda Śląska (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Przasnysz (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wilków (dolnośląskie)
Monitorowanie i zapewnienie ciąglości i sprawnego działania sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowego, administrowanie oprogramowania systemów serwerowych, w stopniu umożliwiającym zachowanie bezpieczeństwa sanych przed nieupoważnionym dostępem, administrowanie systemami baz danych, nadzorowanie działania sieci LAN i WAN, wdrażanie nowych rozwiązań teleinformatycznych, instalowanie i konfigurowanie sprzętu, systemów i aplikacji, udzielanie pomocy technicznej użytkownikom sprzętu i oprogramowania, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z odrębnymi procedurami, sprzętu IT, systemów informatycznych i aplikacji
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)