SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I MARKETINGU Opole oferta pracy Broekelmann Polska Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obs艂uga korespondencjiprzychodz膮cej i wychodz膮cej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarz膮du. Prowadzenie obs艂ugi w j臋zyku niemieckim. Organizacja pobytu go艣ci, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadz贸r nad dzia艂aniami firm zewn臋trznych wykonuj膮cych prace na terenie Firmy z uwzgl臋dnieniem zasad wewn臋trznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpad贸w wytwarzanych przez firm臋 i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do w艂a艣ciwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Data publikacji: 2017-10-17
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Broekelmann Polska Sp.z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:G艂ogowska 41P, 45-315 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obs艂uga korespondencjiprzychodz膮cej i wychodz膮cej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarz膮du. Prowadzenie obs艂ugi w j臋zyku niemieckim. Organizacja pobytu go艣ci, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadz贸r nad dzia艂aniami firm zewn臋trznych wykonuj膮cych prace na terenie Firmy z uwzgl臋dnieniem zasad wewn臋trznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpad贸w wytwarzanych przez firm臋 i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do w艂a艣ciwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 20.10.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Minimum 2 lata na podobnym stanowisku. O znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego w stopniu umo偶liwiaj膮cym obs艂ug臋 go艣ci oraz wykonywanie t艂umacze艅 na u偶ytek wewn臋trzny Firmy, o znajomo艣膰 podstawowych przepis贸w prawa zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Firmy, o bardzo dobra organizacja pracy, o wysoka komunikatywno艣膰, o umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu
Nazwa pracodawcy: Broekelmann Polska Sp.z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
G艂ogowska 41P, 45-315 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: G艂ogowska
Numer budynku pracodawcy: 41P
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy wa偶na do: 30.11.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klient贸w na powierzchni臋 reklamow膮.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gda艅sk (pomorskie)
Budowanie bazy klient贸w na rynku hurtowym, realizacja cel贸w sprzeda偶y, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bukowiec (wielkopolskie)
bie偶膮ca obs艂uga klient贸w kluczowych z kraj贸w arabskich, a tak偶e ich pozyskiwanie,odpowied偶 na zapytania ofertowe, negocjacjawarunk贸w oferowanych us艂ug, podpisanie um贸w i utrzymanie sta艂ego kontaktu z najwa偶niejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
jw.
Uniwersytet Warszawski - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
analiza danych cyfrowych i analogowychz tachograf贸w samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Zgierz (艂贸dzkie)
Obs艂uga klient贸w, pozyskiwanie nowych klient贸w, wsp贸艂praca z dzia艂em produkcji, monitorowanie procesu produkcji.
AN-SYSTEM SP脫艁KA CYWILNA - ROBERT DANEL, PIOTR JAK脫BIEC - 2016-02-10 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
STA呕 ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDA艃SKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZ臉DU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gda艅sk (pomorskie)
opracowywanie wniosk贸w aplikacyjnych w ramach dzia艂a艅 "mi臋kkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Andrespol (艂贸dzkie)
pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych rob贸t budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zada艅 inwestycyjnych i remontowych, udzia艂 w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu plan贸w inwestycyjnych i remontowych oraz w przegl膮dach technicznych obiekt贸w
Nadbu偶a艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Che艂mie - 2017-02-13 - Che艂m (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chi艅skich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialno艣膰 za utrzymanie porz膮dku w dokumentach chi艅skich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
Obs艂uga programu GPE Kadry, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z PFRON, GUS. Sporz膮dzanie raport贸w do SIO (System Informacji O艣wiatowej). Ewidencja czasu pracy pracownik贸w szko艂y w tym obliczanie i rozliczanie urlop贸w, dni opieki. Wystawianie i ewidencja skierowa艅 na badania pracownik贸w szko艂y, ewidencja szkole艅 BHP. Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry. Zamawianie oraz ewidencja materia艂贸w biurowych i 艣rodk贸w czysto艣ci dla szko艂y. Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, o艣wiadcze艅 o ich rozwi膮zaniu, wype艂nianie 艣wiadectw pracy. Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, o艣wiadcze艅 o ich rozwi膮zaniu, wype艂nianie 艣wiadectw pracy. Przygotowanie i nadz贸r wykonywania um贸w sta艂ych szko艂y oraz um贸w o wynajem sal. Nadzorowanie pracy pracownik贸w obs艂ugi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania.
Szko艂a Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-06-22 - Gda艅sk (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarz膮du w wykonywaniu obowi膮zk贸w s艂u偶bowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarz膮du. Do g艂贸wnych obowi膮zk贸w tego pracownika nale偶y m. in.: obs艂uga korespondencji wewn臋trznej i zewn臋trznej, prowadzenie kalentarza spotka艅 zarz膮du, przygotowywanie pism oraz sporz膮dznie polece艅 i zarz膮dze艅 prezesa sp贸艂ki. A tak偶e asystowanie i pomoc we wszystkich dzia艂aniach 偶arz膮du. Gotowo艣膰 do cz臋stych wyjazd贸w s艂u偶bowych (teren Polski, Ukrainy).
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga programu Subiekt GT, wystawiania i przyjmowanie faktur, sprzeda偶 detaliczna, kontakt z klientem
CHEMP-BEST Alicja Czy偶kowska - 2018-04-27 - Jasienie (opolskie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Bia艂ogard (zachodniopomorskie)
KOORDYNACJA I NADZ脫R PRZEDSI臉WZI臉CIA Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PE艁NIENIE FUNKCJI KONTROLNEJ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY SYSTEM脫W TELEINFORMATYCZNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZ膭DZANIE RYZYKIEM BEZPIECZE艃STWA INFORMACJI NIEJAWNYCH, NADZOROWANIE DZIA艁ALNO艢CI KANCELARII (PUNKTU EWIDENCYJNEGO) W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PROWADZENIE POST臉POWA艃 SPRAWDZAJ膭CYCH DO DOST臉PU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZUR膭 ''ZASTRZE呕ONE I POUFNE, PROWADZENIE SZKOLE艃 Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCHWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE Z OBSZARU BEZPIECZE艃STWA WEWN臉TRZNEGO, BEZPIECZE艃STWA NARODOWEGO, ADMINISTRACJI, PO艢WIADCZENIE BEZPIECZE艃STWA UPRAWNIAJ膭CE DOST臉PU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZUR膭 ''POUFNE'', WYSTAWIONE PRZEZ SKW, ODBYTE SZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH DLA PE艁NOMOCNIK脫W DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNI膭 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK艁AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Kreowanie polityki sprzeda偶owej na terenie Europy, poszukiwanie nowych mo偶liwo艣ci w zakresie dystrybucji. Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. 艢cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie dzia艂a艅 rynku i konkurencji. Udzia艂 w targach, zaanga偶owanie w promocj臋 produkt贸w na rynku.- Nasz klient oferuje: prac臋 w pr臋偶nie rozwijaj膮cej si臋 firmie z bran偶y HVAC, mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (mile widziane ekonomiczne, zarz膮dzanie, marketing). Wymagane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w bran偶y technicznej. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomo艣膰 drugiego j臋zyka b臋dzie dodatkowym atutem. Umiej臋tno艣膰 planowania i organizowania. Wysokie zdolno艣ci negocjacyjne. Gotowo艣膰 do podr贸偶y s艂u偶bowych. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-16 - Katowice (艣l膮skie)
Utrzymywanie trwa艂ych relacji z klientami, bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, rozwijanie nowych relacji biznesowych samodzielne i ca艂o艣ciowe zarz膮dzenie procesem sprzeda偶y, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
"ELPOL" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
organizacja sprzeda偶y w firmie, zbi贸r informacji, maksymalizacja sprzeda偶y, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Janki (mazowieckie)
Utrzymanie kontakt贸w z partnerami z Anglii, Holandii, Belgii w zakresie sprzeda偶y domk贸w holenderskich. Poszukiwanie nowych rynk贸w zbytu, korespondencja obcoj臋zyczna. Sporadycznie delegacje. Prace monta偶owe-prezentacje (preferowani m臋偶czy藕ni ze wzgl臋du na charakter pracy). Praca od pn. do sob. w godz. 10:00-18:00
Niko Stawecki Jerzy - 2018-07-10 - Go艂aszyn (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert/wycen oraz aktywne doradztwo- przygotowywanie zam贸wie艅, um贸w, faktur, protoko艂贸w dostaw/us艂ugi- nadzorowanie termin贸w dostaw/monta偶u etc.- pozyskiwanie nowych klient贸w- budowanie i rozwijanie dobrych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 9-17
PHU "DOORPLAST" Piotr Ja偶ewicz - 2017-08-18 - Kobylnica (pomorskie)
tworzenie ofert handlowych dla klient贸w wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami z Wietnamu, prowadzenie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
鈥LANOWANIE TRANSPORTU,鈥ARZ膭DZANIE STANAMI MAGAZYNOWYMI,鈥ARZ膭DZANIE PRZEP艁YWEM DOKUMENT脫W,鈥ARZ膭DZANIE JAKO艢CI膭 I REKLAMACJAMI,鈥TA艁A WSP脫艁PRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI I SPEDYCYJNYMI,鈥RZYGOTOWYWANIE DOKUMENT脫W DO WYSY艁KI W OPARCIU O SYSTEM SAP,鈥NNE ZADANIA LOGISTYCZNE.
ALUTEAM-ALUMECO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-30 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Obs艂uga klienta, obs艂uga terminala i kasy fiskalnej, sporz膮dzanie faktur, uk艂adanie towar贸w
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US艁UGOWE "UCHACZ" MAREK UCHACZ, RAFA艁 UCHACZ SP脫艁KA JAWNA - 2017-08-01 - Chab贸wka (ma艂opolskie)
negocjacje zakupowe, poszukiwanie nowych dostawc贸w,zawieranie um贸w i budowanie relacji z dostawcami,analiza gospodarki magazynowej surowc贸w,proces zaopatrzenia,organizacja logistyki i dostaw surowc贸w,analiza rynkowa surowc贸w.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2017-01-03 - Myszk贸w (艣l膮skie)
Pozyskiwanie nowych klient贸w, dokonywanie analiz sprzeda偶owych, obs艂uga strony i sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
- sporz膮dzanie um贸w z podwykonawcami,- zbieranie o艣wiadcze艅, dokumentacji od podwykonawc贸w- praca biurowa
FADBET Sp贸艂ka Akcyjna - 2016-09-12 - Bia艂ystok (podlaskie)
G艂贸wne obowi膮zki:Aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug finansowychRealizowanie za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owychPozyskiwanie nowych cz艂onk贸w KasyWsp贸艂udzia艂 w organizowaniu dzia艂a艅 marketingowych na rynku lokalnym
SP脫艁DZIELCZA KASA OSZCZ臉DNO艢CIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie prawnicze; min. rok do艣wiadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomo艣膰 j. angielskiego; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, zdolno艣膰 tw贸rczego my艣lenia; zakres obowi膮zk贸w: sporz膮dzanie i weryfikacja um贸w, przeprowadzanie kontroli wew. w O艣rodku, bie偶膮cy monitoring zmian w prawie, redagowanie dokument贸w w j臋z. polskim i angielskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
O艢RODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZ膭DZE艃 MECHANICZNYCH "OBRUM" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-14 - Gliwice (艣l膮skie)