SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH Ostróda oferta pracy Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Czarnieckiego 19 B, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: DOTYCZY OKRESU PRÓBNEGO
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata doswiadczenia na stanowisku kadry, placa, księgowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Stefana Czarnieckiego 19 B, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny proszę dostarczyć osobiście do siedziby firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Stefana Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 19 B
Profil działalności pracodawcy:
posrednictwo pieniężne rachunko-księgowe Pełnomocnik Condohotels Management sp z oo w zakresie zaświadczeń o zatrudnieniu, o zarobkach oraz wszelkiej korespondencji z urzedem pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Dobrzyca (wielkopolskie)
zadania związane z obsługą marketingową firmy
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z włoskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
gromadzenie informacji o ogłoszonych przetargach, budowanie oferty przetargowej, prowadzenie wszelkich działań w celu pozyskania, zrealizowania i rozliczenia pozyskanych przetargów
Zakład Robót Drogowych i Sygnalizacyjnych "CIECHDROG" mgr inż. Krzysztof Kowalczuk w Ciechanowie - 2016-03-04 - Chruszczewo (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie ofert w oparciu o dostępne narzędzia i produkty, koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2016-02-11 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji odpadów w oparciu o KPO i KEO. Koordynacja działańwszystkich komórek organizacyjnych Spółki w zakresie ochronyśrodowiska.Sporządzanie sprawozdań związanych z ochroną środowiska.Zapewnienie optymalnego wykorzystania taboru samochodowego.Planowanie i rozliczanie pracy kierowców. Kontrola przyjmowania dostawpaliwa. Przygotowanie grafiku pracy dla pracowników. W razie potrzebwykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych powyżej, amieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowaniazawodowego. Praca od 7-15
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2018-01-23 - Ozimek (opolskie)
doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ANALIZA RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ROZWÓJ PRODUKTÓW-SEZONOWA ANALIZA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ-KOORDYNOWANIE SPRZEDAŻY-WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE PRODUKTU
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Podgrodzie (podkarpackie)
Organizacja pracy i promowanie Szkoły
CENTRUM KSZTAŁCENIA "TORUS" - EWA PIECHOWSKA; EWA PIECHOWSKA - 2017-01-23 - Zawiercie (śląskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Konin (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych. Ewidencjonowanie i sprawdzanie faktur. Sporządzanie zestawienia przychodów i kosztów. Sprawdzanie poprawności bilansu z obrotami i saldami. Rozliczanie czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
analiza zapisów na tarczy analogowej oraz karcie cyfrowej kierowcy, rozliczanie wynagrodzenia , podróży służbowych oraz rozliczanie płacy mninimalnej w krajach UE
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
wyksz. min.średnie, osoba nie karana , osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie dań kuchni orientalnej sarma, byrak, kuz-kuz itp, przygotowywanie sosów
H&I ENTERPRISE Zdzisław Misior - 2017-02-03 - Sieradz (łódzkie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem, udział w procesie rozwiązywania problemów, koordynacja przeoływu informacji w zakresie wynikających z problemów jakościowych, przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta, udział w zespołach
HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Reklama i marketing Szkoły Językowej
Modernschool Szkoła Językowa Ewelina Rutkowska - 2017-05-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
kontakt z klientami, agencjami, urzedem celnym, firmami transportowymi, monitorowanie zamówień od klienów, nadzorowanie, tworzenie planów, konfiguracja dostaw do klienta, dbanie o terminowość i zgodność realizowanych dostaw, ścisła współpraca z planistą produkcji, prowadzenie akredytów, rejestrów dostaw i wysyłek
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Mława (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości w referacie finansowo-podatkowym, pomoc w rozliczaniu inwentaryzacji, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, pomoc w prowadzeniu księgowości w zakresie dochodwó i wydatków budżetowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Susiec (lubelskie)
realizacja zadań zabezpieczenia technicnego w postraci realizacji zakupów sprzętu i usług w zakresie łączności, informatyki i walki elektronciznej oraz rozliczanie prawidłowego wykonywania umówpraca na umowe na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)