SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 475 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań zabezpieczenia technicnego w postraci realizacji zakupów sprzętu i usług w zakresie łączności, informatyki i walki elektronciznej oraz rozliczanie prawidłowego wykonywania umówpraca na umowe na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
Data publikacji: 2018-04-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań zabezpieczenia technicnego w postraci realizacji zakupów sprzętu i usług w zakresie łączności, informatyki i walki elektronciznej oraz rozliczanie prawidłowego wykonywania umówpraca na umowe na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 475 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej + wysługa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ŁĄCZNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 475 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów WORD i EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, dobra znajomość obsługi komputera, środowisko Windows, pakietów biurowych typu Wrod, Excel, Power Point, dyspozycyjność, umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją limitu czasowego oraz pod wpływem stresu, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność podejmowania samodzielnie odpowiedzialnych decyzji, umiejętność analizy zadań, zdyscyplinowanie, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.04.2018
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2017-07-17 - Kłoda (wielkopolskie)
Aktywny kontakt z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w obszarze Wschodniej Europy. Przygotowywanie dokumentów wysyłki. Kontakt tel. 605 432 297
Z.P.H.U. WA-BIS Waldemar Wata - 2016-01-11 - Wodzisław (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kafelkowanie, malowanie, gipsowanie, docieplanie
TOMASZ WALOSZEK "TOM-FLIZ" - 2018-07-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
montaż drzwi, podłóg panelowych
ELPACT LTD Spółka z o.o - 2017-03-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, udział w projektach marketingowych, prace biurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Stowarzyszenie "AGRADO" - 2016-12-06 - Wadowice (małopolskie)
Kontrola prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń w sterylizatorni i pralni, dokonywanie napraw, konserwacji oraz remontów maszyn i urządzeń, analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących ewentualne uszkodzenia, wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność urządzeń, współpraca z serwisami zewnętrznymi
CITONET-KRAKÓW Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień ze strony sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz e-mail, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej, pakowanie. Minimum rok stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Ozorków (łódzkie)
Specjalista do spraw controllingu
"PLASTBUD" SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-16 - Pustków (podkarpackie)
- Sporządzanie planów rozdziału robót. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacją techniczną. Kontrolowanie przestrzegania przepisów budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczania robót. Udział w odbiorach technicznych wykonywanych robót. Sprawdzanie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów płatniczych dot. kosztów robót wystawianych przez wykonawców. Praca w siedzibie firmy i na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością podpisania kolejnej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane (specjalność: budowa dróg i mostów). Co najmniej 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata w drogownictwie miejskim. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Prawo jazdy kat. B. Znajomość Ms Office, samodzielność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-256-99-01) w godzinach: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
FB WALDEMAR OPERSKALSKI - 2017-10-30 - Stradunia (opolskie)
rozmowy telefoniczne, przygotowanie dokuemntów, wpisywanie danych do komputera, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzedaż hurtowa, zamawianie towarów z Chin
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z Armenii; bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy); min 2 lata udokumentowanego doświadczenia na w/w stanowisku; zaawansowana znajomość j.rosyjskiego, j. ormiańskiego
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
ANTARES GROUP RAMANIUK DZMITRY - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie zleceń transportowych- planowanie i organizacja transportu- kontrola realizacji zleceń spedycyjnych- budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ząbki (mazowieckie)
planowanie kampanii (dobór i pozyskiwanie grupy odbioirców, wybór odpowiednich metod, przygotowanie i przeprowadzanie kampanii, zbieranie wyników i ich analiza)
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Łęczeszyce (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza dokumentacji PO WER,- analiza dokumentacji RPO WŁ,- zapoznanie się z procedurami aplikacji o fundusze UE,- zapoznanie sie z dokumentacją dotyczącą realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych
Ceramika NOWA GALA S. A. - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)
- wsparcie techniczne oferowane użytkownikom oprogramowania SAP, w ich codziennych czynnościach, -konfigurację oprogramowania SAP FICO, a także w razie konieczności wprowadzanie w nim zmian, -wsparcie systemu w zakresie implementacji i integracji procesów finansowo- księgowych, -aktualizację wewnętrznych procedur oprogramowania SAP, tworzenie do nich instrukcji, -badanie nowych transakcji, jak również tworzenie scenariuszy testowych oprogramowania SAP, optymalizacja i usprawnianie procesów finansowo- księgowych w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
podawanie elementów na taśmę podającą, odbiór gotowego elementu po lakierowaniu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Bielawa (dolnośląskie)