SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM Poznań oferta pracy Kinguin Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GÓRALSKA 2, 60-623 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK HISZPAŃSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK PORTUGALSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość globalnego rynku gier komputerowych, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, doświadczenie w e-commerce, doświadczenie w obsłudze klienta, kreatywność
Nazwa pracodawcy: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać email
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 50/515
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wypełnianie obowiązków BHP wynikających z przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz organizacja dodatkowych: p.poż, korzystanie z gaśnic;- wdrożenie zasad oraz obowiązków wynikających z dokumentacji zagrożeń przed wybuchem;- sprawozdawczość z realizacji Near Missów;- wyposażanie pracowników w odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej;- zarządzanie badaniami lekarskimi pracowników (w tym sanitarno-epidemiologicznymi);- raportowanie do Grupy zdarzeń wypadkowych oraz potencjalnie wypadkowych;- proponowanie oraz realizacja działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa w firmie;- współpraca z organami kontrolnymi;
Wipak Polska Sp z o.o. - 2018-04-12 - Skarbimierz (opolskie)
prace ogólnobudowlane
Roboty Ogólnobudowlane Wystrój i Dekoracja Wnętrz Robert Kokociński - 2016-01-20 - Francja (Francja)
wspieranie procesów selekcji dostawców
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji związanej z zatrudnieniem pracownika (prowadzenie akt osobowych, rejestry badań lekarskich, itp.)Sporządzanie umów o pracę (z uwzględnieniem różnych rodzajów umów o pracę)Prowadzenie ewidencji nieobecności (urlopy, choroby, nieobecności nieusprawiedliwione, itp.)Ewidencje i rozliczenie czasu pracy (harmonogramy czasu pracy, rozliczanie po zakończeniu okresu rozliczeniowego)Rozwiązywanie umów o pracę (przy zastosowaniu różnych trybów zakończenia umowy o pracę)
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2016-11-16 - Chojnice (pomorskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- pozyskiwanie nowych serwisów do współpracy- negocjowanie warunków umów- wdrażanie serwisów do obsługi zleceń
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Myślenice (małopolskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Redagowanie treści tekstów, korespondencja i kontakt tekefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno- biurowe.
ENVIRO Robert Wojdyn - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
SPECJALISTA DO SPRAW ENERGETYKI
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. w Ostródzie - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. Rekrutacja osób na stanowisko opiekun osób starszych w Niemczech.2. Podstawowe prace administracyjne (obsługa drukarki, ksero, podpisywanie umów)3. Organizowanie spotkań rekrutacyjnych4. Działania marketingowe (wystawianie ogłoszeń)
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych, dbanie o dobry wizerunek firmy poza granicą kraju, obsługa kontrahentów: wyceny, zamówienia, tworzenie ofert handlowych, aktywna sprzedaż i doradztwo dotyczące asortymentuWymagania: dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta minimum rok, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość programów MS Office, umiejętność pracy indywidualnie i w grupie, sumienność i poważny stosunek do powierzonych zadań.
F.P.H.U. "PARMAX" s.c. Paweł Paruch, Artur Paruch - 2016-01-12 - Zegartowice (małopolskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-11-16 - Nysa (opolskie)
organizowanie przewozów w realizacjach międzynarodowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, rozwiązywanie problemów, pozyskiwanie kontrahentów
BULI-TRANS WOJCIECH CHRZANOWSKI - 2016-10-04 - Białystok (podlaskie)
obsługa urządzeń pralniczych
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
ścisła współpraca z kierownictwem firmy w zakresie koordynacji projektów rekrutacyjnych; opieka nad obcojęzyczneymi pracownikami; zawieranie umow o pracę; przeprowadzanie badań lekarskich; rekrutacja pracowników; pozostałe prace związane z administracją pracowników; praca na terenie całego kraju;
Crew Training sp. z o.o. - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów,tworzenie i wdrażanie narzędzi oceny na potrzeby rekrutacji i rozwoju np.zadań rekrutacyjnych,kreowanie oraz wdrażanie rozwiązań w zakresie employer brandingu w tym obszarze social media.Współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi,szkołami i instytucjami rynku pracy, które mogą byc źródłem pracowników.Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Udział lub samodzielne opracowywanie,inicjowanie i wdrażanie projektow HR,w tym zakresie budowania zaangażowanie pracowników,mentoringu,zarządzenie talentami i wiedzą,budowanie profili i zarządzanie kompetencjami.Przygotowywanie raportów i analiz.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie spisu pism, postanowień i decyzji. Rejestrowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do świadczeń. Redagowanie pism urzędowych. Wydawanie druków wniosków o ustalenie prawa do świadczeń. Przyjmowanie wniosków o ustalenie uprawnień do świadczeń. Wprowadzanie wniosków do systemu komputerowego. Sporządzanie decyzji administracyjnych. Obsługiwaniu urządzeń biurowych. Wpinaniu dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień do świadczeń do akt świadczenioborców. Wykonywanie ww. czynności pod kierunkiem przełożonego. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 lub 11:00-19:00 (praca zmianowa) (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Bełchatów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Raportowanie i sprawozdawczość do odpowiednich organów ochrony środowiska, monitorowanie i wdrażanie odpowiednich przepisów, współpraca z urzędami.
AIM - ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Jasło (podkarpackie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Francji
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
MULTEAFIL SP. Z O.O - 2016-12-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)