SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
Data publikacji: 2017-02-06
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSTRZYŃSKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, znajomość języka włoskiego
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSTRZYŃSKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kontakt osobisty po kont. tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSTRZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach terapii zajęciowej.Praca na umowę o pracę na zastępstwo w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym "Koło" - 2017-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracownik płac
ERA Spółka z o.o. - 2019-06-27 - Chorzów (śląskie)
obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)
kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie dokumentów handlowych, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ciągłość produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Mieczysławówka (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia budowy, bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji konraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym
Budom Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2018-10-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z partnerami na całym świecie; obsługa zgłoszeń telefonicznych od użytkowników zgodnie z ustalonym grafikiem; stalanie priorytetów i praca z zarejestrowanymi sprawami - dostarczanie rozwiązania lub przekazanie innemu zespołowi wsparcia; ciągłe dostarczanie efektywnej usługi na wysokim poziomie wszystkim użytkownikom; utrzymywanie wysokiej jakości danych w systemie rejestracji zgłoszeń.Praca w ruchu ciągłym - grafik ułożony jest co najmniej miesiąc do przodu. miejsce pracy: Wrocław, ul. Szczytnicka 9
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
- aktywna sprzedaż towaru, - profesjonalna obsługa klientów, - dbałość o prawidłową ekspozycje towaru, - rozliczanie powierzonej gotówki, - utrzymanie porządku w miejscu pracy, - praca według standardów firmy. Praca w godzinach: 8:00-21:00. Miejsce pracy: Pasaż Tesco, Aleja Bielany Wrocławskie, ul. Czekoladowa 7-9, 55-040 Kobierzyce. 2 osoby - pełen etat, 1 osoba - pół etatu za 1300 zł brutto. Istnieje możliwość podjęcia pacy na umowę o pracę lub na umowę zlecenie (według potrzeb kandydata). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.jz (at) wyspaczapek.pl, tel.: 784 644 784.
WYSPA CZAPEK BARBARA BANASIAK - 2017-10-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Poszukiwanie klientów i ich obsługa. Przygotowywanie ofert. Obsługa imprez sportowych. Obsługa serwisu internetowego połączona z bieżącą działalnością sprzedażową.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto na okresie próbnym. Następnie: 2775 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość branży rynku Outdoorowego. Znajomość oprogramowania sklepów internetowych. Znajomość social mediów. Prawo jazdy kategoria B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) rakiety.pl
EVENT CONCEPT KAJETAN DOMAGAŁA-ROLEWICZ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie pizzy, dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy
PEPERONCINO Mariusz Pawliczek - 2017-10-31 - Pawłowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie kadr w spółce
MAZURSKA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Piaseczno (mazowieckie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad bazą danych aeronautycznych; weryfikacja i uaktualnianie w/w danych zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminowe ich umieszczanie w odpowiednich systemach informatycznych; tworzenie specjalistycznej dokumentacji dla klientów firmy; współpraca z grupami projektowymi odpowiedzialnymi za aplikacje do tworzenia map lotniczych i/lub planów lotów; testowanie i rozwiązywanie problemów związanych z wybranymi aplikacjami.Oferujemy: pakiet szkoleń aeronautycznych przygotowujących do pracy i rozwijających umiejętności; pracę w międzynarodowym zespole specjalistów; atrakcyjny pakiet socjalny.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego
KANCELARIA PODATKOWA "PERFEKT" KATARZYNA GLANDA - 2016-09-01 - Zawiercie (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, załatwiane formalności pobytowych i związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
OLMIK SP. Z O.O. - 2019-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-obsługa bazy danych klientów-rozliczanie przedstawicieli-przygotowywanie dokumentacji i jej archiwizacja zgodnie z procedurami-kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sopot (pomorskie)
UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM NT. AKTUALNEJ OFERTY HANDLOWEJ, OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I POZYSKIWANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE I MAILOWO, PRZEPROWADZANIE BADAŃ ANKIETOWYCH, UZUPEŁNIANIE FORMULARZY INFORMACYJNYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu. Obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towaru.Praca w godzinach od 8-16 lub 9-17. Sklep w Dobrej.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Zamieście (małopolskie)
Obsługa klienta indywidualnego. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programu SUBIEKT>
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Smardzów (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji personalnej pracowników, przygotowywanie zestawień oraz statystyk kadrowych, obsługa procesów zatrudnienia,sporządzanie umów o pracę,wsparcie w procesach rekrutacji,koordynowanie przebiegu procesu oddelegowania pracowników do klienta oraz pracodawcy użytkownika,prowadzenie administracji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Częstochowa (śląskie)
tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja systemów i produktów ds. bezpieczeństwa, optymizacja systemu bezpieczeństwa, konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)