SPECJALISTA DO SPRAW KADR Mrągowo oferta pracy MAZURSKA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr w spółce
Data publikacji: 2019-05-06
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 6B , 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr w spółce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Warszawska 6B , 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 6B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 04.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e81758d29beba47006733ddfbc8da391
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
spzredaz towarów
AGROMEP S.A. - 2016-06-10 - Kościan (wielkopolskie)
- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-09-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
tworzenie szablonów allegro, banerów reklamowych, budowa sklepu internetowego, dbanie o estetykę i wizerunek strony sklepu internetowego, e-handel na allegro
"ALEXA 101" Aleksandra Jakóbik - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie zasobami ludzkimi (większość cudzoziemców), doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z klientem, dobór części samochodowych, komunikacja z klientem, przygotowanie ofert handlowych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja faktur, wystawianie faktur rozliczeniowych oraz prowadzenie zestawień, windykacja zaległych płatności, rozliczenia delegacji
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Obsługa social media oraz aukcji internetowych: Facebook, Instagram, You Tube,koordynowanie działań dotyczących digital: współpraca z partnerami, przygotowywanie aktywności, konkursów, pisanie tekstów itd.Aktywne testowanie produktów wraz z opiniowaniem, pomoc w przygotowywaniu i koordynowaniu działań promocyjnych, budowanie e-mailowej bazy danych poprzez różne aktywności, bieżąca kontrola osiąganych celów, budowanie świadomości marki w zakresie digital.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie ewidencji tras, tworzenie grafiku rozładunków, awizacja dostaw, dokumentacja załadunkowa, organizacja i wynajem transportów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
SMAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2019-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Rozkladanie towaru i układanie go na półkach sklepowych. Praca w godzinach 6.00-14.00. Zatrudnienie na okres 18 miesięcy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-09-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa transportu materiałów - import i eksport zgodnie z zasadami ochrony środowiska na terenie UE oraz WNP (Ukraina, Bialoruś, Rosja, Kazachstan), obsluga programów magazynowych, obsługa programów do fakturowania Comarch Optima, częste delegacje UE+WNP
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie analizy rynku, konkurencji produktowej oraz trendów w branży, zgodnie z profilowaną ofertą; określanie celów marketingowych i monitorowanie wykonania planów sprzedaży; nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb; przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej; kierowanie fazą wyboru rozwiązania przez klienta oraz opracowywanie planu wdrożenia produktu; przygotowywanie, dostarczanie, prezentowanie i negocjowanie oferty końcowej rozwiązania dla klienta; przygotowywanie umów i udział w ich negocjowaniu (określenie okresu opieki posprzedażowej oraz zasad serwisu); nadzorowanie procesu dostarczania produktów, realizacji usług wdrożeniowych, wsparcie podczas indywidualizacji produktu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)
Transport międzynarodowy
SZOT-KOZŁOWSKA SYLWIA Transport i Spedycja Międzynarodowa DRAGON - 2016-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki medycznej- przyjmowanie wpłat od pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych- praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Żory (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej; obsluga Systemu Budżetu Państwa TREZOR, harmonogram dochodów i wydatków- sporządzanie i realizacja; współudział w realizacji funduszy Unii Europejskiej; prowadzenie ewidencji kont pozabilansowych w zakresie planu finansowego; realizacja zleceń platności w BGK; sprawdzanie przy odbiorze od kasjera raportów kasowych pod względem prawidłowości sporządzenia; zgodności zapisów z dowodami i prawidłowość podliczeń; windykacja; przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych; ewidencja planu finansowegoGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE - 2018-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
produkcja, montaż reklam; obsługa ploterów tnących, drukujących; frezowanie CNC, wyklejanie folii
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Do uzgodnienia
ATW S.A. - 2016-09-30 - Zagórz (podkarpackie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)