SPECJALISTA W WYDZIALE FINANSÓW Olsztyn oferta pracy KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdawczości budżetowej; obsluga Systemu Budżetu Państwa TREZOR, harmonogram dochodów i wydatków- sporządzanie i realizacja; współudział w realizacji funduszy Unii Europejskiej; prowadzenie ewidencji kont pozabilansowych w zakresie planu finansowego; realizacja zleceń platności w BGK; sprawdzanie przy odbiorze od kasjera raportów kasowych pod względem prawidłowości sporządzenia; zgodności zapisów z dowodami i prawidłowość podliczeń; windykacja; przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych; ewidencja planu finansowegoGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej; obsluga Systemu Budżetu Państwa TREZOR, harmonogram dochodów i wydatków- sporządzanie i realizacja; współudział w realizacji funduszy Unii Europejskiej; prowadzenie ewidencji kont pozabilansowych w zakresie planu finansowego; realizacja zleceń platności w BGK; sprawdzanie przy odbiorze od kasjera raportów kasowych pod względem prawidłowości sporządzenia; zgodności zapisów z dowodami i prawidłowość podliczeń; windykacja; przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych; ewidencja planu finansowegoGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W WYDZIALE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w administracji lub pracy biurowej; szczegółowy opis wymagań dostępny na stronie intenetowej www.kwpsp.olsztyn.pl w zakladce: służba i praca
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta pracy w drodze konkursudokumenty należy przesyłać w terminie do 23.10.2018 r. na adres Komenda Wojewódzka PSP, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn. Wymagane dokumenty opisane są szczegółowo na stronie www.kwpsp.olsztyn.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 23.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
POZYSKANIE NOWYCH KLIENTÓW, KONTAKT W JĘZYKU UKRAIŃSKIM, ROSYJSKIM, SKŁADANIA OFERT, PODPISYWANIA UMÓW
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
Projektowanie świata i elementów gry komputerowej, takich jak środowisko, postaci, przedmioty. Współpraca z grafikami i animatorami nad wyglądem artystycznym gry. Projektant aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych tworzy scenariusz aplikacji lub gry oraz dokumentację projektową dla zespołu realizatorów.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów, tworzenie katalogów, wyszukiwanie klienta (firmy i klienci indywidulani)
Finanse i Ubezpieczenia Agata Ćwiek - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Archiwista
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów
Firma Handlowo Usługowa CENTER-TECH Marcin Spała - 2019-04-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie czasu pracy handlowców. Analiza rynku pracy i ofert konkurencji. Sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów handlowych. Wynagrodzenie od 1920zł netto miesięcznie, w zależności od umiejętności i kwalifikacji.Godziny pracy: 7-15.PROFIL FIRMY: WYTWARZANIE I PRZETWARZANIE PRODUKTÓW RAFINACJI ROPY NAFTOWEJ.
PRZEDSIĘBIORSTWO DOŚWIADCZALNO PRODUKCYJNE NAFTOCHEM Sp. z o.o. - 2019-12-05 - Kraków (małopolskie)
Do obowiązków należaeć będzie:-Obsługa kancelaryjna,-Obsługa programu Kadry i Płace,-Obsługa programu Płatnik,-Stosowanie przepisów prawa pracy, ZUS i PIT,-Zainteresowania z zakresu HR twardego,-Wystawianie faktur VAT i faktur korygujących.Oferujemy: -Umowę o pracę,-Wsparcie szkoleniowe oraz profesjolane wprowadzenie na stanowisko pracy.-Kontakt e-mail: minaylova.sasha (at) gmail.com-Kontakt telefoniczny: 511-704-081
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Gniszewo (pomorskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy; sprawdzanie list
Zakład Przetwórstwa Mięsnego CSS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
- analiza danych- identyfikowanie i kontrolowanie ryzyka finasowego- przygotowywanie prognoz finansowych- -raca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Łódź (łódzkie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń fiansowych, odpisów podatkowych z tutułu ubezpieczenia społecznego i innych należności.
Zespół Oświaty Samorządowej Oleśnica - 2019-07-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie półproduktów do dań, deserów, dbanie o czystość stanowiska pracy, sporządzanie list zakupów, zmywanie naczyń kuchennych, praca w zespole;praca w godz. 07:40-15:00, 15-20
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Opole (opolskie)
x
BAR "Jarzębinka" Czesława Siehieńczuk - 2019-05-06 - Supraśl (podlaskie)
Poprawa wizerunku firmy na lokalnym rynku. Stałe pozyskiwanie ofert handlowych dla aktualnych i nowych klientów.Negocjowanie warunków zakupu towarów handlowych.
kontakt przez PUP - 2014-04-29 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
doradztwo,prowadzenie szkoleń,prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem wnioskow projektowych
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2018-11-15 - Kietrz (opolskie)
prowadzenie obsługi Punktu Recepcyjnego, sprawna i kulturalna obsługa osób zgłaszających się do KMP w sosnowcu, kierowanie interesantów do właściwych tematycznie funkcjonariuszy, pracowników lub komórek organizacyjnych KMP w Sosnowcu, prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren KMP w Sosnowcu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista ds. odszkodowań
SOLACE Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)
- obsługa klienta z rynku Europy Wschodniej;- wprowadzanie danych do komputera;- prowadzenie korespondencji i rozmów w języku rosyjskim.
"FARGOTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-14 - Łomża (podlaskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanayhc transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
kontroling, analiza kosztów, rozliczenia i wycena procedur z NFZ
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie - 2017-09-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
- aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm pośredniczących za granicą- analiza rynków zagranicznych w kontekście potencjału sprzedażowego- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych wraz z doradztwem w zakresie oferowanego asortymentu- monitorowanie działań konkurencji na rynkach zagranicznych- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy poza granicami kraju
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2019-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)
Sprzedaż wyrobówPozyskiwanie nowych klientów
"MOSTOSTAL - MET" Spółka Z O.O. - 2016-07-08 - Biłgoraj (lubelskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta, wedle ściśle określonych standardów, odbieranie połączeń przychodzących od Klientów i sprzedaż (przedłużenie gwarancji + dosprzedaż ubezpieczeń - Klienci wewnętrzni). Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez e-mail i telefon, udzielanie porad technicznych, zamawianie wizyty serwisanta AGD.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2019-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
•Analiza zapotrzebowania na tworzywa, opakowania, półprodukty, materiały pomocnicze, itp. (Subiekt; ProCon MP2; Excel)•Składanie i monitorowanie zamówień•Optymalizacja poziomu zapasów•Poszukiwanie nowych materiałów i dostawców •Prowadzenie spraw reklamacyjnych •Stały kontakt i współpraca z innymi działamiPraca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, 2 lata czas określonyGodziny pracy 7:00 - 15:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2019-03-12 - Smolec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)