SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Biłgoraj oferta pracy "MOSTOSTAL - MET" Spółka Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż wyrobówPozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2016-07-08
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: "MOSTOSTAL - MET" Spółka Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzeszowska 93, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż wyrobówPozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: "MOSTOSTAL - MET" Spółka Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Krzeszowska 93, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesyłać na adres: lukasz (at) mostostal-met.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Krzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 93
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.07.2016
Data dodania oferty pracy: 07.07.2016
Oferta pracy ważna do: 06.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie kosztów zużycia paliwa na poszczególnych trasach, analiza i planowanie tras przejazdów po kraju oraz kontrola ich wykonania, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących zużycia paliwa, bieżące rozwiązywanie pojawiających się problemów, planowanie dostaw, dbałość o jakość i terminowość wypełniania powierzonych zadań, układanie grafików i organizowanie pracy kierowców w transporcie krajowym, zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw, kontrola efektywności pracy kierowców, kontrola obiegu dokumentów w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
administrowanie zleceniami klienta w systemie (zakładanie, bieżące uzupełnienia), rozliczanie zleceń (w tym wystawianie faktur), przygotowanie dokumentacji do transportów/ wysyłek do Klienta, współpraca z agencjami celnymi, przygotowanie dokumentacji dla GUS i Intrastat, przygotowanie zestawień dla księgowości, współpraca z innymi działami firmy ( w tym z centralą w Wiedniu).
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
- Zapewnianie technicznej pomocy kluczowym użytkownikom CRM;-przeprowadzanie dogłębnych analiz problemów użytkowników w celu określenia ich przyczyn i rozwiązań;-Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych I scenariuszy testowych- techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami-Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów I utrzymywanie rezultatów testów-Zapewnienie, że wszystkie wady I błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane I w razie potrzeby wyskalowane-Wsparcie podczas testowania przez użytkowników Umowa o pracę na czas określony - rok.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac na wysokościach
JAR-DACH BLACHARSTWO-DEKARSTWO Jarosław Branicki Dziewierzewo - 2016-08-03 - Paryż (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
kontakt z zagranicznymi klientami, przygotowywani9e raportów dotyczących sprzedaży, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie strategii rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej,rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, itp.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2017-04-28 - Proszówka (dolnośląskie)
Negocjowanie kontraktów z klientami biznesowymi z kraj.ów arabskich, w szczególności Libii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, analiza czynników sprzedazy, sporządzanie raport.ów, podejmowanie działąń marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-07-10 - Sieradz (łódzkie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa, sprzedaż na portalu aukcyjnym allegro, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kompanii promocyjnych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych. Sporządzanie deklaracji dot. składek ZUS. Rozliczanie funduszu płac.
Społem PSS w Słupsku - 2017-07-28 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami ewidencji delegacji słuzbowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2017-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
Kontrola i koordynacja wszelkich spraw finansowych związanych z realizacją kontraktów z kontrahentami z Libii
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-02-22 - Sieradz (łódzkie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Maksymalizacja liczby transakcji krótko i długoterminowych z przypisanymi klientami; zwiększanie popularności architektur Intel wsród przypisanych klientów jako pierwszego wyboru; obowiązek spełnienia lub przekroczenia przydzielonych celów w zakresie rozliczeń kwartalnych i rocznych oraz udziału rozwiązań projektowych ostatecznie wybranych do realizacji wspólnie z Inżynierem ds. zastosowań u klienta; informowanie klientów oraz odpowiedniego personelu Intel o strategii w celu uzyskania koniecznego wsparcia i zapewnienia koordynacji; pełne zrozumienie harmonogramów, celów, strategii i praktyk biznesowych, w tym zakresie wycen, prognozowania, zasad i warunków, dystrybucji oraz kodeksu etyki.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej
West-East Trading Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Małkowice (podkarpackie)
Organizacja pracy biurowej, organizacja wycieczek na terenie Polski i Unii Eurpejskiej.
P.P.H.U. "MARK-TRAWEL" Marek Wielgus - 2017-07-07 - Bochnia (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. EKSPORTUMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:POWIAT DĘBICKI (PRACA W TERENIE)WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI FIRMY W ZAKRESIE WSPIERANIA DZIAŁAŃ EKSPOROWYCH
MQX POLSKA SP. Z O. O.. - 2016-02-24 - Dębica (podkarpackie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
"Szczegółowe informacje o ofercie pracy na stronie www.bpp.gov.pl, zakładka praca."Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi; ZAKRES ZADAŃ: pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta, inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja), wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego; WARUNKI PRACY: Praca poza siedzibą urzędu; Wyjazdy służbowe; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; Praca na terenie szpitala / oddziału psychiatrycznego; miejsce pracy: Toszek, ul. Gliwicka 5 i Sosnowiec, ul. Zagadłowicza 3;
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-08-23 - Toszek (śląskie)
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)