SPECJALISTA DS. USŁUG GASTRONOMICZNYCH Barlinek oferta pracy Barlinecki Ośrodek Kultury
Stanowisko: SPECJALISTA DS. USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Barlinecki Ośrodek Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podwale 9, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barlinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barlinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik żywienia i usług gastronomicznych*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe 4-letnie, gastronomiczne, kierunek: technologia żywienia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej
Nazwa pracodawcy: Barlinecki Ośrodek Kultury
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Podwale 9, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, Skierowanie dla osób zarejestrowanych w PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Barlinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barlinek
Ulica pracodawcy: Podwale
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Jezierzyce (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa partnerów handlowych
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-22 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
odbiór przesyłek z maszyny sortującej, przygotowanie do wysyłki
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Wypędy (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa i księgowa, obsługa administracyjna związana z działalnością pracodawcy tj. agencji pracy tymczasowej
EUROPRACH Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
koordynacja rozwoju sprzedaży, pracy sprzedawców, obsługa programu sprzedaży Magnat, analiza sprzedaży w poszczególnych placówkach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowywanie projektów graficznych, obsługa maszyn do produkcji reklam
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKOntakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PL.
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
obsługa recepcji
F.H.U. Marlena Zagórnik w Hajnówce (Salon Dotyk Natury Day SPA) - 2018-01-10 - Hajnówka (podlaskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie standardów handlowych; profesjonalna obsługa klienta w salonie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Specjalista ds marketingu, sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomoc w obsłudze maszyn, przebieranie krajanki, odrywanie filtrów od papierosów, składanie kartonów, dbałość o stanowisko pracy (prace porządkowe)
kontakt przez OHP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku francuskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku francuskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie albumów muzycznych, analiza rynku zagranicznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-04-28 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2018-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Opatów (świętokrzyskie)
Sprzedaż eksportowa i importowa, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami
Lis Poland Spółka z o.o. - 2016-10-25 - Żurawica (podkarpackie)
Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Iłża (mazowieckie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych; - nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych; - koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych; - kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów; - sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)
redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)