SPECJALISTA DO SPRAW KADR I REKRUTACJI Rzeszów oferta pracy TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:REJTANA 20, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość prawa pracy, doświadczenie na podobnym stanowisku ,
Nazwa pracodawcy:
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
REJTANA 20, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: REJTANA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 10.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjęcie i analiza zbóż
"GRUPA PRODUCENTÓW ZIARNA ZBÓŻ I NASION ROŚLIN OLEISTYCH W DZIAŁYNIU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Działyń (wielkopolskie)
wykonywanie prac ślusarskich
SZO-GO Szostok Karol, Gojniczek Grzegorz - 2018-06-15 - Cieszyn (śląskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmyna rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grójec (mazowieckie)
współpraca z dostawcami, kontrola stanu zapasów, zamawianie surowców produkcyjnych
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
udzielanie informacji, sprzedaż usług i towarów, prowadzenie rezerwacji.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-04-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie, mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widłowego, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: praca na linii produkcyjnej, obsługa maszyn, pakowanie towarów.
Mech-Rol-Plast Sp.z o.o. - 2017-06-09 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-20 - Tychy (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych Spółki,prowadzenie ewidencji faktur,wprowadzanie oraz rozliczanie płatności z kontrahentami,przygotowywanie do przekazania dokumentacji do biura rachunkowego,
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Pietna (opolskie)
Bieżąca analiza stanów magazynowych i rotacji w ramach danego asortymentu. Poszukiwanie nowych dostawców i ich ocena. Sporządzanie zapytań ofertowych i ich analiza. Prowadzenie
negocjacji handlowych. Dokonywanie zakupów materiałów i towarów. Nadzór nad
realizacją zawartych umów handlowych. Monitorowanie rynku dostawców. Raportowanie swoich aktywności.
KOFAMA KOŹLE S.A. - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej, do dziennika "Głos Wolsztyński" , portali internetowych, tygodnika "Dzień Wolsztyński", oraz innych tygodników wydawanych przez Polska Press Grupę i bezpłatnycch tytułów wydawcy, płaca zasadnicza + prowizja
POLSKA PRESS Sp. z o.o - 2016-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca powierzchni reklamowych w prestiżowym magazynie, pism branżowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych
przestrzeganie standardów i procedur
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2017-01-17 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska - 2017-12-28 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sieradz (łódzkie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, , zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kutno (łódzkie)
planowanie i koordynowanie zamówień, kontrola, negocjacje cen zakupu towarów i materiałów, wyszukiwanie nowych dostawców produktów, utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-18 - Łuków (lubelskie)
obsługa urządzen biurowych: ksero, fax, komputer, skan, odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, segregacja dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy i cenników, obsluga programu Symfonia Handel, Eticod
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
Realizowanie zamówień publicznyc, pozyskiwanie funduszy unijnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-07-12 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie kadr spółki w pełnym zakresie, rekrutacja pracowników, współpraca z działem BHP, rachuby wynagrodzeń, współpraca z urzędami.
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)
Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
K/M
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań i obowiązków cieśli budowlanego.Wymagania pracodawcy:- wykształcenie techniczne zawodowe,- min. 5-10 lat doświadczenia w zawodzie,- dobra znajomość języka angielskiego.
Ja Falk Eiendomsanalyse og Utvikling - 2017-07-05 - Norwegia (Norwegia)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1) opracowywanie i aktualizowanie długoletnich strategii rozwoju Spółki, 2) opracowywanie i opiniowanie planowanych zadań inwestycyjnych, w tym zakresu i harmonogramów, 3) współuczestnictwo w przygotowaniu programu przedsięwzięćinwestycyjnych, 4) analiza rynku w zakresie dostaw ciepła i usług towarzyszących, 5) koordynowanie prac studialnych i projektowych w zakresie strategicznego rozwoju firmy, 6) opracowywanie i wdraanie programów mających na celu pozyskiwanie nowych i związanych z rozwojem rynku i utrzymanie dotychczasowych klientów, 7) przygotowanie analiz technicznych i ocen projektów inwestycyjnych, świadczeniem usług, w szczególności ocen rentowności inwestycji, 8) bieące śledzenie i analizowanie wiedzy na potrzeby prac studialnych i projektowych, 9) analiza rynku w zakresie pozyskiwania nowych odbiorców ciepła, 10) analiza rynku w zakresie nowych technologii.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pomoc w prowadzeniu terapii zajęciowej zgodnie z planem terapeutycznym, praca z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)