SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Tychy oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienia na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel), mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.10.2017
Data dodania oferty pracy: 16.10.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łask (łódzkie)
obsługa systemu i programów komputerowych, wykonywnaie zadań z zakresu marketingu
Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Łuków (lubelskie)
Przygotowanie kalkulacji i ofert cenowych na roboty budowlane, Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, Sporządzanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, Tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych; przygotowywanie innych dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; ewidencja czasu pracy, rozliczanie nieobecności i urlopów; wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie list płac. Sporządzanie raportów oraz zestawień kadrowo-płącowych na potrzeby wewnętrzne firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Wyszków (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Sporządzanie planów przedsięwzięć dyrektywnych oraz zleconych w zakresie zadań koordynowanych przez centralny organ logistyczny (COL). 2. Sporządzanie korekt centralnych planów rzeczowych oraz wniosków i propozycji zmian w planach finansowych w zakresie zadań koordynowanych przez COL. 3. Monitorowanie wydatków finansowych oraz sporządzanie okresowych informacji dotyczących realizacji budżetu w zakresie zadań koordynowanych przez COL. 4. Obsługiwanie systemów informatycznych wspomagających procesy planowania budżetowego koordynatorów w IWspSZ. 5. Sporządzanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji zadań w zakresie koordynowanym przez COL. Rodzaj umowy: umowa na czas określony (w celu zastępstwa pracownika w okresie 01.09.2018r.-27.08.2021r.).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min. średnie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, komunikatywność.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-09-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie cen oraz warunków dostawy; dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami; monitoring nad realizacją planów zakupowych.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-01 - Zawadzkie (opolskie)
Kosztorysowanie, sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowanie i rozliczanie robót budowlanych. Prowadzenie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień, przetargów. Kontakty z mieszkańcami i organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie zadaniowego planu pracy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli i kontroli zarządczej. Opracowywanie projektów instrukcji i zarządzeń.
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP - 2018-01-11 - Łódź (łódzkie)
Obsługa magazynu, surowca, wyrobów gotowych i materiałów technicznych, organizacja i nadzór nad przepływem materiałów i dokumentów materiałowych w spółce, obsługa modułu MN i WM w systemie SAP, wdrażanie projektów usprawniających prace magazynu, przepływ materiałów.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-11-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)
obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bieruń (śląskie)
Po szkoleniu zapewnionym przez firmę, na miejscu w Opolu w biurzeregionalnym przy ul. Budowlanych 50. Praca polegająca na spotkaniu zklientem i po wywiadzie dostosowanie oferty i dokumentów do sprawy klienta.Wypełnienie dokumentacji i przekazanie do naszej kancelarii.Opieka nadtoczącymi się sprawami,uzupełnianie dokumentacji. Praca po kilka godzindziennie - dowolnie ustalany grafik. Indywidualnie do południa lub popołudniu. Szczegóły na rozmowie o pracę. Praca od godziny 9
VOTUM S.A. - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
Umawianie spotkań, obsługa klientów, spotkania z klientami, raportowanie, odbywanie szkoleń.
INTERGLOB Waldemar Szpręgiel - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauka ustalania poziomu cen produktów, koordynowanie procesów maketingowych, udział w ustalanie polityki sprzedaźy i promocji , nauka tworzenia baz marketingowych, prowadzenia kanałów Social Media, nauka wykonywania newsleterów, kampani maillingowych, szkolenie produktowe, pomoc w przygotowaniu ofert, cenników, ulotek reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Chorzów (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu technicznego instalacji, budynków wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Zarządzanie służbami zapewniającymi bezpieczeństwo obiektu, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, urządzeń, instalacji budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dr.Schumacher Sp. z o. o. - 2018-01-19 - Lubań (dolnośląskie)
•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-06-01 - Słupsk (pomorskie)
Wsparcie sprzedaży znajdującej sie w ofercie handlowej firmy, pozyskiwanie nowych klientów.
Nieruchomości - Maciej Wójcik - 2018-08-27 - Wełnica (zachodniopomorskie)
realizowanie strategii marketingowej, dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta biznesowego, tłumaczenie umów i innych dokumentów, rozmowy z kontrahentami, prezentacja oferty handlowej firmy, opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych, wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez Dyrektora Sprzedaży, raportowanie zrealizowancyh działań
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-09-07 - Tarnów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mroków (mazowieckie)