SPECJALISTA/ ST.INSPEKTOR DS. BHP Słupsk oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA/ ST.INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: •zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/ ST.INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne :wykształcenie wyższe kierunkowe o specjalności bezpieczeństwa i higieny pracy,uprawnienia dla pracowników służby BHP wymagane przepisami,doświadczenie zawodowe w na ww. stanowisku min. 3 lata,bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i regulacji prawnych w zakresie BHP , ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej,doświadczenie dotyczące budowy kultury bezpieczeństwa, współtworzenie kampanii bezpieczeństwa,doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów wewnętrznych z zakresu BHP,odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,umiejętność budowania relacji i komunikowania się na każdym poziomie struktury organizacji,zdolność analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność nadzorowania i przestrzegania przepisów prawa oraz wymogów w zakresie BHP,gotowość budowania świadomości, opracowywania i nadzorowania programów oraz działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa,doświadczenie w współtworzeniu i zapewnieniu sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP, w tym wdrażania i nadzorowania funkcjonowania wymaganych procedur i instrukcji oraz programów w tym zakresie,doświadczenie w inicjowaniu i wdrażaniu działań oraz współpracy we wdrażaniu inwestycji i rozwiązań organizacyjno-technicznych mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracowników i minimalizację ryzyka zawodowego,Wymagania dodatkowe:Prawo jazdy kat. B, Biegła znajomość pakietu Ms Office,Mile widziane doświadczenie w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym,Mile widziane uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia szkoleń,Praktyczna wiedza w zakresie oceny i dokumentowania ryzyka zawodowego,Mile widziany kurs dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) należy dostarczyć do Sekcji Kadr lub sekretariatu w zamkniętej kopercie w terminie do 16.06.2017r. do godz.12.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 112
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017
Data dodania oferty pracy: 31.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa klienta, minimum 6 miesięcy w bankowości, biegła obsługa komputera, wykształcenie średnia
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
- wypełnianie obowiązków BHP wynikających z przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz organizacja dodatkowych: p.poż, korzystanie z gaśnic;- wdrożenie zasad oraz obowiązków wynikających z dokumentacji zagrożeń przed wybuchem;- sprawozdawczość z realizacji Near Missów;- wyposażanie pracowników w odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej;- zarządzanie badaniami lekarskimi pracowników (w tym sanitarno-epidemiologicznymi);- raportowanie do Grupy zdarzeń wypadkowych oraz potencjalnie wypadkowych;- proponowanie oraz realizacja działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa w firmie;- współpraca z organami kontrolnymi;
Wipak Polska Sp z o.o. - 2018-04-12 - Skarbimierz (opolskie)
Wykonywanie elementów stelaży meblowych
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Pilnik (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w spółce, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó z klientami, współpraca z klientami i handlowcami, nadzór nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Leśna (dolnośląskie)
prace melioracyjne
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. wsparcia IT. Do obowiązków należy administrowanie serwerami, wsparcie liniowe pracowników produkcji, zarządzanie zasobami sprzętowymi. Wymagane wykształcenie kierunkowe techniczne lub wyższe. Doświadczenie min. 3 lata przy wykształceniu wyższym kierunkowym, min. 6 lat przy wykształceniu technicznym kierunkowym, umiejetność zarządzania urządzeniami sieciowymi i administrowania serwerami Windows/Linux, znajomość języka PL/SQL i baz danych Microsoft, znajomość technologii wirtualizacji Hyper-V,Vmvare, znajomość podstaw elektroniki, mile widziana znajomość Wondows PowerShell i C#, XML, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, j. angielski w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o. - 2016-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z rynków Federacji Rosyjskiej oraz krajów byłego ZSRR. Przygotowywanie dokumentów eksportowych, przyjmowanie zamówień do realizacji wyjazdy służbowe do wschodnich kontrahentów.
DRINKFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, -prowadzenie korespondencji projektowej,-przygotowanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,-opis faktur, rachunków i not, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,-przygotowanie organizacyjne szkoleń,-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,-rekrutacja uczestników szkoleń,-wykonywanie innych poleceń kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
jw.
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
a) organizacja kursów zawodowych,b) przeprowadzanie kursów zawodowych,c) prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych,d) propocja szkoły
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-12 - Rawicz (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)
obsługa zleceń spedycyjnych; buodwanie relkacji z klientami; wycena transportów
Verocargo Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-13 - Cieszyn (śląskie)
przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP i p.poż.; udział w analizie ryzyka na stanowisku pracy; inicjowanie zadań BHP w celu minimalizacji zagrożeń.
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od stałych kontrahentów, negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja spedycji, wystawianie zleceń WZ, fakturowanie sprzedaży.
TRAWNIK PRODUCENT ARKADIUSZ GUMIENICZUK - 2018-04-30 - Turowo (zachodniopomorskie)
• Nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania jakością oraz jego dalszy rozwój;• Tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;• Statystyczna analiza zdolności procesów,• Nadzór nad środkami pomiarowymi;• Opracowywanie reklamacji, raportów 8D;• Współpraca z innymi działami firmy w zakresie doskonalenia jakości
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-06-17 - Mława (mazowieckie)
Obsługa Klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 8-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych w biurze, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, wycena dachów, sprzedaż towarów
TRANSBLACH JAN RUSIN - 2018-05-09 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-sporządzanie deklaracji VAT - weryfikacja poprawności i kompletności rejestrów VAT, rozliczanie;-kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie bieżących operacji w systemie księgowym (głównie faktury / rachunki zakupowe krajowe, noty księgowe i odsetkowe własne i obce)-bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami (kompensaty, potwierdzenia sald, naliczanie odesetek, bez windykacji);-elektroniczna obsługa rachunków bankowych;-rozliczenie akcyzy od energii elektrycznej;-monitorowanie zmian w przepisach prawa (dot. głównie VAT, CIT, kacyza od energii elektrycznej);
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z rynkiem wschodnim, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku ukraińskim.
SILIT GROUP - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych, rozliczenie środków unijnych i dofinansowań,naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja projektu, udział w procesie rekrutacji beneficjentów, świadczenie pomocy beneficjentom projektu, analiza dokonanych wydatków pod względem merytorycznym, monitoring i ewaluacja projektu, opracowywanie programów, analiz, ocen i sprawozdań z realizacji projektu, archiwizacja dokumentów projektowych, organizacja warsztatów, w tym wyjazdowych dla beneficjentów projektu oraz Akademii Letniej dla dzieci z rodzin zastępczych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)
utrzymywanie w należytym stanie technicznym obiektów i wyposażenia ośrodka, w przyszłości istnieje możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. PRZYJACIÓŁ DZIECI W SZKLARACH GÓRNYCH - 2018-09-05 - Szklary Górne (dolnośląskie)