SPECJALISTA DS. WSPARCIA IT Nowy Sącz oferta pracy Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA IT
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. wsparcia IT. Do obowiązków należy administrowanie serwerami, wsparcie liniowe pracowników produkcji, zarządzanie zasobami sprzętowymi. Wymagane wykształcenie kierunkowe techniczne lub wyższe. Doświadczenie min. 3 lata przy wykształceniu wyższym kierunkowym, min. 6 lat przy wykształceniu technicznym kierunkowym, umiejetność zarządzania urządzeniami sieciowymi i administrowania serwerami Windows/Linux, znajomość języka PL/SQL i baz danych Microsoft, znajomość technologii wirtualizacji Hyper-V,Vmvare, znajomość podstaw elektroniki, mile widziana znajomość Wondows PowerShell i C#, XML, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, j. angielski w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2016-05-18
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Józefa Piłsudskiego 88, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. wsparcia IT. Do obowiązków należy administrowanie serwerami, wsparcie liniowe pracowników produkcji, zarządzanie zasobami sprzętowymi. Wymagane wykształcenie kierunkowe techniczne lub wyższe. Doświadczenie min. 3 lata przy wykształceniu wyższym kierunkowym, min. 6 lat przy wykształceniu technicznym kierunkowym, umiejetność zarządzania urządzeniami sieciowymi i administrowania serwerami Windows/Linux, znajomość języka PL/SQL i baz danych Microsoft, znajomość technologii wirtualizacji Hyper-V,Vmvare, znajomość podstaw elektroniki, mile widziana znajomość Wondows PowerShell i C#, XML, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, j. angielski w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do wynagrodzenia zasadniczego wypłacana jest premia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Aleje Józefa Piłsudskiego 88, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Adres strony pracodawcy: http://www.dako.eu/
Ulica pracodawcy: Aleje Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 88
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 18.05.2016
Oferta pracy ważna do: 17.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kprofesjonalna Obsługa klienta zagranicznego nawiązywanie współpracy z zagranicznymi kontrahentami , poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania klientów praca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2017-11-02 - Opole (opolskie)
j.w
4SHAPE SP. Z.O.O - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
-nadzór nad dokumentacją techniczną,-tworzenie i weryfikacja punktów krytycznych dla jakości w procesie produkcji,-weryfikacja i kontrola nad wszelkimi zmianami prosesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakość gotowego produktu,-aktualizacja q-map, Control Plan ,-tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,-zarządzanie listą substancji chemicznych,-przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,-tworzenie Flow chart(diagramu przepływu procesu)dla produktu oraz jego aktualizacja,-wykonywanie innych poleceń przełożonego
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)
budowanie długotrwałych relacji z klientami,obsługa klientów, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie nowych szkoleń, coaching oraz mentoring pracowników, analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy oraz dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur i procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: min.5 lat, prawo jazdy kat.B, umiejętności: znajomość rynku Europy Wschodniej (środki chemiczne dla myjni samochodowych), znajomość j. rosyjskiego , ukraińskiego biegle, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; koordynowanie zleceń produkcyjnych;przygotowanie ofert handlowych; handel środkami chemicznymi dla myjni samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
j.w
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
jw.
Centrum Twoich Ubezpieczeń Aneta Sienkiewicz , nazwa skrócona: C.T.U. - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie lub doświadczenie związane z animacją kultury, marketingiem i/lub reklamą.Pozyskiwanie środków na finansowanie działalności statutowej.
Fundacja Trzy Talenty - 2016-07-29 - Lubartów (lubelskie)
Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Gdańsk (pomorskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA UŻYTKOWNIKÓW, TWORZENIE OPISÓW I INSTRUKCJI, SPRAWDZAMNIE DZIAŁANIA FUNKCJI ORAZ KOORDYNOWANIE ZADAŃ;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA (EDYTORY TEKSTÓW), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OPROGRAMOWANIEM KLASY ERP, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH KSIĘGOWOŚCI, PRODUKCJI, MAGAZYNU, KADR I PŁAC, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE;
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. holenderskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. FOrma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
-kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości-pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości-prezentacja nieruchomości-koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,-praca w biurze i prezentowanie ofert w terenie-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami- Tworzenie ofert marketingowych
JP Nieruchomości JUSTYNA PELC - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Firma zajmuje się produkcją odziezy i tekstyliów w pzrewadze reklamowych. Obsługa mediów społecznościowych, pozyskiwanie klientów zagranicznych i Polskich, działania marketingowe w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace związane z zaopatrzeniem w materiały budowlane - budowy stacji paliw
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
rekrutacja i selekcja pracowników
SPE Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
Skup surowców roślinnych, zielarskich, prowadzenie kontraktacji (zawieranie umów,weryfikacja upraw, rozliczanie), analiza rynku zielarskiego, praca na terenie całej Polski. Po umowie-zleceniu - możliwość pracy stałej w systemie zadaniowym.
HERBAR SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Milejów (lubelskie)
Wykonywanie bieżących prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, montażowych i modernizacyjnych, pomiarów odbiorczych i eksploatacyjnych urządzeń instalacji elektroenergetycznych.
Firma Inżynierska EnCo Spółka Jawna K. Kufel, J. Synowiec - 2016-01-14 - Żywiec (śląskie)
konsultacje przedwdrożeniowe, analiza środowiska i potrzeb użytkownika, prowadzenie szkoleń, udział w realizacji projektów informatycznych, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania.
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych/pełna księgowość/,prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,
LICHOSYT ROBERT FIRMA BUDOWLANA - 2018-01-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)