SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ BUDOWLANY Kołobrzeg oferta pracy Twoja Alfa Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ BUDOWLANY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 8-18 w soboty.
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 8-18 w soboty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ BUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość branży budowlanej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: uprawnienia na wózki widłowe
Nazwa pracodawcy: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy ważna do: 14.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białystok (podlaskie)
-nadzorowanie i naprawa form wtryskowych -wykonywanie napraw mających na celu utrzymywanie form wtryskowych w ruchu-czyszczenie form wtryskowych po demontażu-prowadzenie ewidencji form wtryskowych i kart eksploatacji form,-wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją -wsparcie produkcji w zakresie: mechaniki oraz utrzymania w ruchu maszyn-nadzór i prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu utrzymanie ruchu i sprzętu kontrolno-pomiarowego-wykonywanie form wtryskowych zgodnie z dokumentacją -wykonywanie zadań zgodnie z planem,-utrzymywanie w należytej czystości powierzonej do obsługi maszyn i jej otoczenia .
Interplastik Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)
-organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i PPOŻ,-analiza rynku, kalkulacja cen oraz analiza kosztów handlowych pod wzgędem oczekiwań klientów i ich potrzeb,-prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów oraz przygotowanie i zawieranie umów handlowych,-zamawianie i przyjmowanie towarów oraz dokonywanie ich odbioru ilościowo-jakościowego,-dokumentowanie zakupów i sprzeadży prowadzenie rozliczeń handlowych oraz rozpatrywanie reklamacji towarów,-badanie udziału firmy na rynku oraz wejście na nowe rynki
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kraków (małopolskie)
Prace magazynowe, pakowanie i segregowanie produktów kompletacja, bieżące prace przy produkcji
Deck-Dry Polska Sp. z o.o. - 2018-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletność.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)
- sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy- sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Żywiec (śląskie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Ożary (dolnośląskie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWOFERUJEMY•ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W FIRMIE O MIĘDZYNARODOWEJ AKTYWNOŚCI•PERSPEKTYWĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ NABYWANIA NOWYCH KOMPETENCJI•UCZESTNICTWO W PROFESJONALNYCH SZKOLENIACH I KURSACH JĘZYKOWYCH•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACYMIEJSCE PRACY:ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- redagowanie ogłoszeń,- selekcja aplikacji,- udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- wsparcie działu HR w realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
obsługa statutowych władz spólki przez realizacje czynności formalnych związanych z ich funkcjonowaniem, prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością władz społki, sporządzanie projektów umów i oświadczeń związanych z ustanowieniem służebności przesyłu w lokalizacji Białystok, sporządzanie projektów pełnomocnictw dla lokalizacji Białystok
ENEA WYTWARZANIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-14 - Białystok (podlaskie)
1. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych dla celów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie i na wniosek uprawnionych instytucji. 2. Rozpoznanie i diagnoza potrzeb mieszkańców regionu. 3. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 4. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 5. Świadczenie pomocy w formie pracy socjalnej. 6. Realizacja programów/ projektów pomocowych na rzecz mieszkańców miasta Koszalina.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2018-05-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-09-15 - Nieciecza (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-04 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zagadnień kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koło (wielkopolskie)
- wynagrodzenie 1.800 netto, do negocjacji z pracodawcą
SAR-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Porządkowanie dokumentacji biurowej, spraw sądowych, windykacji należności, przygotowywanie pism i odpowiedzi do urzędów
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
branża reklamowa, produkcja i sprzedaż materiałów reklamowych. Pozyskiwanie i obsługa dotychczasowych i nowych klientów.
"Expoline" Spółka Jawna - 2017-02-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wymagania: znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), biegła obsługa MS Office oraz internetu, komunikatywność i dobra organizacja, znajomość drugiego języka w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-02-12 - Bolesław (śląskie)
PRACE CIESIELSKO-DEKARSKIE NA SAMODZIELNYM STANOWISKU
EURODOM S.C. KAROL POGODA, KRZYSZTOF SZOSTAK - 2016-03-07 - Dębica (podkarpackie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
- koordynacja codziennej pracy biura,- odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej,- archiwizacja dokumentów,- obsługa sprzętu biurowego,- poszukiwanie i analiza biuletynu zamowień publicznych,- przygotowanie ofert o specyfice zamówien publicznych,- monitorowanie rozstrzygniętych przetargów,-współpraca z asystentami projektanta drogowego.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży rowerów
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-14 - Podgrodzie (podkarpackie)